Gözlerimi bir hastane odasında açtım. Bilincim ilk yerine geldiğinde boğuk duyuyordum lakin birkaç dakika sonra Takemichi'nin mutluluk çığlığını duydum. Yan tarafımda Takemichi vardı.
"Mikey! Sonunda uynadın. 1 haftadır komadasın."1 hafta mı? O kadar uzun süre mi geçti. Kafamda kendime bu soruları sorarken Takemichi dışarı çıktı ve diğerlerine uyandığımı haber verdi. Mitsuya,chifuyu ve Baji'yi gördüm karşımda. Ken-chin yoktu.
"Mikey neden yaptın bunu? Draken senden özür dilemek için evine gelmiş. Sen açmayınca yedek anahtarla girmiş, ardından seni her yerde aramış banyonun kapısını kırdıktan sonra seni kanlar içinde bulmuş. Ne kadar gözyaşı döktü ve uykusuz kaldı biliyor musun?" Takemichi üzüntü içinde söyledi. Takemichi bunu söyledikten bir süre sonra hastane odasının kapısı aniden yüksek sesle açıldı. Odanın girişinde ağlamaktan göz altları şişmiş ve terlemiş endişeli bir Ken-chin gördüm. Ken chin beni gördüğü an koşarak bana sarıldı. Karşılık vermedim. Kollarımı oynatacak gücüm yoktu. Omzumda bir ıslaklık hissettiğim an Ken-chin'in ağladığını anladım. Bir süre öyle kaldıktan sonra geri çekildi.
"Beni gerçekten korkuttun Mikey."Birkaç saat sonra herkes dağılmaya ve evlere gitmeye başladı. Odada tek ben ve Ken-chin kalana kadar herkes ayrıldı. Ken-chin sanki uzun zamandır bunu sormayı bekliyormuş gibi "bunu kendine neden yaptın Mikey?" Dedi.
"Senin yüzünden Ken-chin. Başka herhangi bir açıklaması yok." Bunu dediğim an Ken-chin'in gözleri büyüdü. Pişmanlığı yüzünden okunuyordu. Ken-chin hasta yatağının yanındaki siyah koltuğa oturdu ve "özür dilerim Mikey. Emma'nın ölmesi senin suçun değildi."
"Aslında benim suçum Ken-chin. Seni kendime âşık ettim çünkü bencilin teki idim. Bu yüzden Emma öldü."
"Bencil nereden çıktı Mikey?"
Sonunda Ken-chin'e itiraf etmeye karar verdim.
"Çünkü bende senin yüzünden hanahaki idim Ken-chin. Kendi hayatım için kardeşimin hayatına son verdim."Bundan sonra büyük bir sessizlik oldu. Hiçbirimiz konuşmadık. Ken-chin yere pişmanlıkla bakıyordu. Onu izlerken uyuya kaldım.
Uyandıktan sonra doktor geldi ve 2 güne taburcu olabileceğimi söyledi. Hastanede hemşireler bileğimdeki sargıları değiştirmenin ardından odadan çıktılar birkaç dakika sonra da Ken-chin tekrar odaya geldi.
"Sana bir şey itiraf etmeliyim Mikey."
"Nedir Ken-chin?"
"Dün söylediklerini düşündüm ve aslında kendimin suçlu olduğuna vardım. Burdaki suçlu sen değilsin, buradaki katil sen değilsin. Benim. Emma ve seni kendime âşık ettim ve ilk başta hiçbirinizi aşk olarak sevmedim ve ikinizi de hanahaki hastalığına yenik düşürdüm lakin sonra sana sırılsıklam âşık oldum ve sen hastalıktan kurtuldun lakin Emma bunu başaramadı. Bunun asıl suçlusu benim."
"Doğru Ken-chin. Buradaki asıl suçlu sensin."
"Beni affet Mikey. Biliyorum Emma yerine ben ölmeyi hak ediyorum fakat lütfen bir şans daha ver."_________________
Lan sizce Draken biraz daha sürünsün mü, yoksa Mikey onu affetsin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʜᴀɴᴀʜᴀᴋɪ-ᴅʀᴀᴋᴇʏ
Fanfiction"ken-chin... Seni seviyorum." Mikey bunu dediği anda anladı o onu sevmiyor gibi gözüküyor. Onun sevdiği kişiyi tahmin etti, Emma. o zaman neden onla ilgileniyor veya seviyormuş gibi yapıyor? Belki de gerçekten seviyordur ya da her şey bir yanılsamad...