Uyandığımda Ken-chin hâlâ uyuyordu. Yataktan kalktım ve mutfağa gittim ve yemek hazırlamaya başladım. Omlet yaparken arkamdan iki kol belimi sardı.
Kıkırdadım ve omleti pişirmeye devam ettim. Omleti pişirdikten sonra tabağa koydum.
"Tamam Ken-chin artık beni bırakabilirsin."
Ardından Ken-chin kollarını benden çekti ve bende tabakları masaya koydum.Yemeği yedikten sonra Ken-chin ile beraber dışarı çıkmaya karar verdik. Motosikletime bindik ve beraber Eğlence merkezine gitmeye karar verdik. Eğlence merkezinde eğlendikten sonra eğlence merkezinden çıktık.
Yolda giderken bir araba bize çarptı. Ondan sonra hatırladığım tek şey ambulans sesleri idi. Uyandığımda hastanede idim. Herkes başımda toplanmıştı. Takemichi ağlıyordu, Mitsuya durgundu,Baji'den mutluluk göz yaşları akıyordu,pah-chin uyandığım için mutlu idi. Peki Ken-chin? O neredeydi?
Mitsuya, Ken-chin'in yoğun bakımda olduğunu ve şuanda komada olduğunu söyledi. Ken-chin'in hasta yatağı, benim hasta yatağımın tam yanında idi. Birçok kırığı vardı. Hastanede yattığım her gün onu izleyerek onun uyanmasını bekledim. Ama uyanmadı. Ben taburcu olduktan sonra her gün Ken-chin'i ziyaret ettim. 1 aydan sonra ümitlerim tükendi.
Bir gün yine Ken-chin'i ziyaret etmeye gelmiştim ki Ken-chin'in odasından doktorlar çıkıp giriyorlardı. Bir tane hemşireye neler olduğunu sordum
"Hastanın kalbi kan pompalayamayacak hâle gelmiş. Büyük ihtimalle yakında kalbi kan pompalamayı bırakacak. O yüzden acil kalp nakli lazım" bunu duyduktan sonra anı bir şok geçirdim. Gerçi benim kalbim ona aitti ve onunla dolu idi. Şokun ardından hemşireye
"Ben kalbimi bağışlayabilirim." Dedim. 1 saat sonra beni ameliyata alıcaklar. O halde hoşçakal bunu okuyan kişi" Draken, Mikey'in günlüğünü okuduktan sonra gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Ona kalbinin kimin bağışladığı söylenmemişti. Mikey'in günlüğünü kapattı ve bir zamanlar Mikey'in şaka olsun diye Draken'e hediye ettiği bıçağı eline aldı. Ardından iki bileğinede derin kesikler attı ve bıçağı bıraktı. Mikey'in yatağına uzandı.
"Yanına geliyorum Mikey."______________________________
Evet arkadaşlar hikaye bu kadardı. Çoğunuz ters köşe olmuştur büyük ihtimal hikayenin aslında Mikey'in günlüğü olduğu ve Draken'in bunu okuduğunu. Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Yeni Drakey hikayesi çıkarcam söz onda kötü son olmicak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʜᴀɴᴀʜᴀᴋɪ-ᴅʀᴀᴋᴇʏ
Fanfiction"ken-chin... Seni seviyorum." Mikey bunu dediği anda anladı o onu sevmiyor gibi gözüküyor. Onun sevdiği kişiyi tahmin etti, Emma. o zaman neden onla ilgileniyor veya seviyormuş gibi yapıyor? Belki de gerçekten seviyordur ya da her şey bir yanılsamad...