Bölüm şarkısı: Elif Buse Doğan:Oy Nani
Selam arkadaşlar arayı fazla açmadan geleyim dedim.Lütfen beğeni ve yorum yapın canlarım.
Tahir'in dediği ile gönlü bayram yeri gibi olmuştu.Sahi göz görmeyince gönül unutuyor diye kim demişti ? Kim demiş ise halt etmişti.Unutulmazdı kaç asır geçerse geçsin o his orada dururdu.
Kim sevdasından vazgeçmek ister di ki ,o Asiye'nin bu dünyadaki en büyük imtihanıydı.En zor ama en güzel imtihan.Onada sabır etmek ve beklemek kalıyordu.
İçindeki sevinçle hala ağaç tepesinden armut yiyen Seher'in yanına koştu.Onu anlayan ,ona ufacık ta olsa bir umut verirler diye içindeki mutluluğu herkesle paylaşabilirdi."Seher o geliyomuş,kız o geliyomuş ya."
O kadar umursamadı ki bazen ona imrenirdi Asiye.
"Kim geliyomuş kız,ay yoksa anam mı?
O görmeden ineyim ya yoksa yine mabadım da çalı kırar . Armutları bitiriyom diye."
Her zaman ki Seher diye geçirdi içinden.Her zaman ki gamsız halleri ."Kız ne armutu ne yengemi ,Turan diyom köye geliyomuş diyom ."
Hala ağacın tepesinde oturan Seher duyduklarından hiç etkilenmemişti.
Elini havaya kaldırıp umursamazca sallayarak konuştu."Amannn.. bende önemli biri sandım.
Hoş benim için ne kadar önemsiz ise senin için o kadar önemli biri.
Kız akılsız adam seni gördüğü yerde kafasını çeviriyo.Kendini bu kadar el altı etme ."."Seher niye hevesimi kırıyon,niye bir kere de benim ardımda durmuyon."
Seher bana cevap vermeden ağacın tepesinden aşağıya atladı.Toz olan ellerini birbirine vurup tozunu temizleyerek baktı Asiye'nin yüzüne.
"Ben doğru neyse onu konuşuyom.Kız sen dön bir kendine baksana .Köyün bütün delikanlıları peşinde pervane ama sen seni görmeyen kendini beğenmiş bir herif yüzünden tüm köye madara oluyon.
Sende en az benim kadar farkındasın herkes biliyo senin Turan'a olan sevdanı babamlar niye dile getirmiyo biliyon mu?
Sırf sen daha fazla üzülme diye.Kız sen herkesin önünde yazdığın mektubu eline verdiğinde gözünün içine baka baka okumadan yırtıp attı ya.Daha bu adam seni istemediğini nasıl söylesin akılsız.Ben senin iyiliğini istiyom, derdim seni üzmek değil.Seni gerçekten hakedecek bir adama gönül vermen."
Seher arkasını dönüp gittiğinde kendi içinde düşünmeye başladı Asiye.
Sanki onun elindemiydi.O da istemezmiydi böyle bir sevdanın karşılığı olsun ama olmuyordu.İnsan neyi çok isterse illaki zorluyordu hayat.Vazgecmek istemiyordu ne Turan'dan nede sevdasından.
Geriye kalan bütün günü yüzündeki silinmeyen gülüşüyle tamamladı Asiye biran önce o gelsin diye dualar dilinden eksik olmuyordu.Gece yarısı olmuş herkes odalarına dağılınca Asiye çardakta oturup karşı evi izleyen Seher'i gördü.Hergece Seher o çardakta oturur hiç konuşmadan karşısını izlerdi.Ne derdi vardı bilmezdi Asiye , halbuki aralarından su sızmaz iken nedenini sormak istemiyordu.Ona göre Seher bu dünyadaki insanların arasındaki en gamsız kişiydi.
Yavaş adımlarla Seher'in yamacına kurulan Asiye kafasını Seher'in omuzuna yaslarken konuştu."Ne derdin var Seher,niye her gece karşıya dalıp gidiyorsun?"
Seher hafif kıkırtısı ile konuştu.Yüzüne bakan mutlu sanırdı onu ama herkesin içinde gizlediği bir yarası olurdu elbet.
"Ne dalacağım kız ben ,manzaram güzel izliyom öyle.Hem benim ne derdim olur ki şu hayatta unuttun mu anamla daha geçen gün"bu kız dünyanın en gamsız insanı "dediğinizi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahta'nın Tütünü (Sezon Finali)
Teen Fiction-Adıyaman'ın bir hikayesi var mı dayı? -Bu memlekette neden tütün ekilir bilir misin? Ciğerimizi yakmış sevdaların dumanı dışa vursun da bize kan kusturmasın diye.