Seveni Sevene Yaz

252 17 17
                                    

Ahuzar: Güvercinim süt beyaz

Elif Buse Doğan:Sevda

Arkadaşlar lütfen yorum yapın lütfen 🥰

Turan az önce aralarında geçen bütün konuşmaları kendi içinden tekrar etti.
Neler söylemişti öyle ...hemde asla duymaması gereken kişi duymuştu herşeyi.
Cesur Turan'ın biran durması ile gözleri kısa bir süre Tahir'i bulmuş ama onunda
dikkat ile Turan 'a bakmasıyla bakışlarını yeniden karşısına çevirmişti.

"Ne oldu lan yemedi mi façan!.
Bu sondu Turan ,bu sana yaptığım son uyarı uzak dur Asiye'den."

Turan gözlerini hala Cesur 'un arkasında kalan kişiden ayırmıyor ve Cesur'a istediği cevapları veremiyordu.
Cesur Turan'ın sessiz kalması ile adımlarını kahveye doğru atarak oradan uzaklaşmaya başlaması ile duvar kenarında az önce tüm olup biteni duyan Seher ise arkasını dönüp hızla koşmaya başladı.

Turan da Seher gibi adımlarını hızlandırdı ve onun peşinden koşmaya başladı.
Tahir ise Seher'i fark etmemişti ama o da Turan'ın neden koştuğunu merak ettiği için koşmaya başladı.

"Seher dur ...dur gözünü seveyim dur .
Dinle beni!"

Seher Turan'ın sözleri üzerine adımlarını yavaşlandırmış ve ağır adımlarla arkasını döndüğünde Turan'ın asla kendisi gibi nefes nefese kalmadığına daha da sinirlenmişti.

"Ne var be , ne !"

Turan Seher'in yanına geldiğinde önce içine derin bir nefes çekip kelimelerini toparlamaya çalışarak konuştu.Çünkü Seher deyim yerindeyse zehir gibi kızdı bunca yıl kendi içinde yaşadıklarını Asiye'nin bilmesi demek onun daha çok üzülmesi abisine karşı öfkelenmesi demekti.Asiye Cesur'u bir baba gibi görüyordu onun birkez daha babasını kaybetmesini istemiyordu.
Tahir ise Seher ile Turan'ı karşı karşıya görünce az önce olanları anlamış ve onların konuşmalarını bir köşeye geçerek dinlemeye başlamıştı.

"Ne olur Asiye'ye birşey söyle me tamam mı?
Az önce ne duyduysan hepsini unut."

Seher içindeki sinire rağmen Asiye için kendini sakin tutarak Turan'a cevap verdi.

"Ne duydum ki ben az önce Turan ...hı söyle hele bir benim bu kulaklarım neler duydu!"

Turan iki elini yumruk haline getirmiş içindeki öfkesini tutmaya çalışıyordu.

"Ben ne yaptıysam Asiye için yaptım.Onun iyiliği için, ondan vazgeçtim.
Yarın birgün şehit olursam arkamdan ağlayıp yas tutmasın diye.
Bırak onu sevmediğimi düşünsün böylesi onun için daha iyi.Hem hem belki....
Söylemiyeceksin değil mi hı? Söyleme nolur söyleme bilmesin."

Diyememişti Turan bekli başkasını sever diyememişti.Bunun ihtimali bile canını paramparça etmeye yetmişti.Sustu ...dili varmadı ,sevdiği kadını başka bir adam ile yan yana koymak ona ölüm gibi gelmişti.

Seher Turan'ın konuşması üzerine ona hak vermişti elbet ama önce can dı sonuçta ,Asiye onun canı idi .İçindeki öfkesini diline kattığı zehir ile sundu Turan'a.

"Merak etme Turan ben az önce ne sizi duydum ne de gördüm.Demem kimseye ama  niye susucam biliyon mu?
Çünkü sen Asiye'yi asla haketmiyorsun o onu gerçekten sevecek birini hakediyor.
Hatta sana bir de örnek vereyim ister misin?Ay evet vereyim vereyim ...
Doktor Sinan mesela adam en azından Asiye'nin gözünün içine bakıyor,sende anca kır parçala.O mutlu olucak hemde senin gözlerinin önünede .Duydun mu beni .... Benim bacım senin aşkın için ömür tüketmeyecek başka bir adam ile mutlu olucak."

Seher'in söylediği sözler Turan'ın yüreğini bıçak gibi kesmişti adeta.Seher herbir sözünü bilerek seçmişti.İstiyordu ki Asiye'nin bunca zaman yandığı canı kadar onunda canı yansın.

Kahta'nın Tütünü (Sezon Finali)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin