Giden Sevdalar

235 18 8
                                    

Bölüm şarkısı:Deniz Toprak:Hırpaladın sol yanımı.

Evett arkadaşlar Asiye ile Turan'ın yolları şimdilik ayrıldı gibi . Bakalım onları nasıl zamanlar bekliyor.
Neyse sizden bol bol beğeni ve yorum bekliyorum lütfen arkadaşlar bu hikayeme de bir şans verin artık.Okuma olarak çok düşük 😔
Cesur'un köyden giymesinin ardından iki gün geçmişti.Ev halkı artık bu gidişlere o kadar alışmıştı ki sadece bir sonraki dönüşü bekliyorlardı.
Asiye abisinin neden kendilerini sürekli yalnız bıraktığını biliyordu, içten içe o işlere bulaşmasını istemiyordu çünkü kendisinde bir ölümü daha kaldıracak gücü bualamıyordu.
Asiye elindeki odunları çamurdan yapılmış olan ocaklığın hemen yanına bırakarak eline aldığı kibrit ile ateşi yakarak su koyduğu kazanı ocağın üzerine bıraktı.
Aslında aklı çok karışıktı,Turan yarın sabah tekrar dönecekti işine.Asiye ise tekrar eksik kalacaktı.
Bu akşam köyde yapılacak bir düğün vardı ,Asiye dün bütün gece oturup diktiği elbisesi ile uğraşmıştı.Uykusuz geçirdiği bir gecenin ardından hala kendini iyi hissediyordu.
Duyduğu sesler gönlünün kırık neşesine aitti.
Başını kaldırıp karşı evin balkonuna baktığında Turan'ın Murat ile boğuştuğunu görmüştü.İki kardeş yüzlerindeki gülümsemeye inat bir biri ile zorlaşıyorlardı.
Asiye bu görüntü karşısında gözlerini kırpmadan izlemeye başladı,bu anın bir an olsun kaçırmak istemiyordu.Turan çok sık gülen birisi olmadığı için bu anların tadını çıkarmak istiyordu.

Turan Murat ın kafasını bir kokunun altına alarak diğer eli ile de kardeşinin ceplerini yokluyordu.

"Ver lan onu bana , kafanı kırmadan güzellik ile ver bak yoksa fena yaparım seni!"

"Vermem ya banane ,hem sen ne yapacaksın ki onu?"

"Duvarıma asacağım,sanane lan ne yaparsam yaparım.Hadi bak kolunu kanadını kırmadan ver ."

"Ihıhh vermem,hem bende başka yok onu da sana veremem . Hatırası var sonuçta."
Turan bu kez de Murat ı balkonun köşesine kurdukları sedirin üzerine adeta fırlatırken Murat tan acı dolu bir inleme çıkmıştı.

"Ahhh ana abim beni öldürüyor koş yetiş.Beni düşmanı sandın herhalde abi, canımı almaya niyetli sin."

Turan bu kezde Murat'ı yüz üstü yatırıp iki kolunu da tek eli ile sırtından sabitleyerek diğer eli ile de onun ceplerini yokluyordu.
En sonunda aradığını bulmuş olmalı ki eline aldığı bir resim karesine uzun sayılabilecek bir sürede izleyerek gömleğinin sol tarafındaki cebine koymuştu.

"Abi ya aldın işte hadi bırak beni kolum kopacak senin yüzünden, kızlar beni beğenmeyecek."

"Tamam lan lakırdı yapma ,hem sana bir abi tavsiyesi vereyim koçum,bir kız seni sırf dış görünüşün için seviyorsa onun adı sevgi değildir."

"Aman be abi sende hemen kır hevesimi,neyse hadi yine acıdım sana benden olsun...ahhhh acıdı abi ya!"

Murat abisinden sırtına yediği tekmenin acısı ile kıvranırken Asiye Turan'ın kardeşinden ne aldığını merak ediyordu.
Cebine koymuştu aldığı şeyi,bir kağıt parçası gibi birşeydi.
Turan yönünü arkasına çevirdiğinde Asiye ile göz göze gelmiş ardından da ağırca yutkunarak geri önüne dönmüştü.

Asiye kırgınca arkasından bakıyordu,ne zaman gözlerini görmek istese ona istediğini vermiyordu.Canı yanıyordu sevgisi ellerinde can veriyordu.
Asiye dolan gözleri ile eve gireceği zaman Seher in elindeki armutlar ile dışarıya çıktığını görünce durmuştu.
Neredeyse hergün armut yediği için şaşırmıyordu .Seher elindeki tabak ile çardağa geçtiğinde Asiye'ye seslenerek armutun dan bir ısırık alarak konuştu.

Kahta'nın Tütünü (Sezon Finali)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin