Bölüm şarkısı: Ahuzar: Kadifeden Kesesi
Merhaba arkadaşlar zor zamanlardan geçiyoruz rabbim herkesin yardımcısı olsun.
Beğeni ve yorum yapın beni böyle motive ederseniz sevinirim.Kaç kere onu sevmeyeceğine yeminler etsede yine ondan kopamıyordu Asiye.
Belki de en büyük imtihanı kalbine yerleştirmişti Allah.Turan onun gönlüne daha çocukken girmişti yeri sağlamdı ve kolay kolay da oradan gideceğe benzemiyordu.Asiye yol boyunca birdaha Turan'ı sevmeyeceğim dese de Seher bu lafları daha önce birçok kez duyduğu için kâle bile almıyordu.Onun da derdi daha farklıydı Tahir onun la dalga geçmişti o da diğer kızlar gibi erkeklerden güzel iltifat almak isterken onu tıpkı erkek kavgası izler gibi izlemeri canını sıkıyordu.
Ne var yani diğer kızlardan daha iri daha uzun boyluysa .Hem onlar çok küçük geliyordu gözlerine, çocuk gibi.Kadın dediğin kendi gibi iri kıyım olmalıydı.Kimi kandırıyor du ki kimse onu sevmiyor diye kendi kendine teselli arıyordu işte.
Eski evin bahçesinden içeriye girdiklerinde tüm ev halkının bahçedeki çardakta oturmalarını beklemiyorlardı.
"İşte şimdi bittik Asiye"
Asiye Seher'in sözleri umrunda değilmiş gibi davranıyordu.Zarife elindeki çay bardağını ağzına götürmek üzereyken Asiye ve Seher 'in halini görünce bardağı gerisingeri tepsiye bıraktı.Daha önceden Seher'in kavgalarına alışıktı ama Asiye sakin kızdı öyle herşeye sinirlenip kavga etmezdi.
Sabırlıydı , sabrının sonuna gelmedikçe kavga etmezdi."Kız bu haliniz ne?Kimle boğuştunuz.?"
Seher annesinin öfkeli sesinden biraz korkmuştu.Annesinden daha önce çok kez dayak yemişliği vardı ama sanki bu seferki daha şiddetli olacak gibi hissediyordu.Birden atıldı söze.
"Şey .. şey ana biz çeşme...amannnn canımı alacak değilsin ya kavga ettim işte köyün şırfıntıları ile Asiye de kavgayı ayırmaya girince böyle oldu."
Asiye Seher'in sözleri üzerine şaşırmıştı.Yalan söylüyordu daha önceleri olduğu gibi yengesi kendisini dövmesin diye bütün suçu üstleniyordu.
Asiye artık buna katlanamıyordu,bunca zaman Seher anasından dayak yerken kendi bir köşede yengesinin hırsını almasını bekliyordu.
Seher birgün olsun başına kalmamıştı bu durumu ama bu gün Seher'in yanında olmak onun suçuna ortak olmak istiyordu.Seher'in sırf babası yok diye kendine acımasını istemiyordu."Yalan yenge kavgayı ben başlattım.Topalların Selma bana ters laflar edince bende dayanamadım."
Yandan Seher'in kendisini uyaran dürtüklemelerini görmezden gelmeye çalışıyordu.
Seher baktı ki Asiye uyarılarını anlamıyor tekrar lafa girişti.
"Asıl Asiye yalan diyo ben başlattım kavgayı!"
"Ya-"
"Ehhh yeter be hanginize inanalım.Şu halinizden utanın hem evde kaldınız hemde köyün meydanında kavga ediyonuz."
Zarife'nin sert sözlerini tepkisizce izliyorlardı.Derken dayısının konuşması bir olmuştu.
"Uzatma Zarife vardır kızların bir bildiği.Hem benim kızlarım boşyere kimseyi dövmez.Biri kaşınmıştır onlarda kaşımış."
."Sen karışma Salih efendi hep sen şımartıyorsun bunları zaten."
Salih efendi karısının dediğiyle sabır çekerek dışarıya adımlamaya başladı. Seher babasına 'kurtar bizi 'bakışları atarken Salih efendi Seher'in hâlini anlamış gibi konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahta'nın Tütünü (Sezon Finali)
Teen Fiction-Adıyaman'ın bir hikayesi var mı dayı? -Bu memlekette neden tütün ekilir bilir misin? Ciğerimizi yakmış sevdaların dumanı dışa vursun da bize kan kusturmasın diye.