„Na ni!" Vykřikl se zřetelným rozkazem Lifu a všechna lvíčata v té chvíli zaútočila na Skyler.Silně jí drápali a způsobovali tak další a další krvácející zranění.
Nikdo z nich si ani nevšiml, že se obloha temně zatáhla. Vyrušil je až silně oslňující blesk, který vyšlehl z temně černých mraků dost blízko u nich a hned poté následoval skoro ohlušující hrom.
Lvíčata leknutím nadskočili Skyler v rychlosti pustili a zadívali se na oblohu.
„Myslíte, že se Králové minulosti zlobí za to, co tu provádíme?" Přešlapovala Tabia nervózně na místě.
„To je hloupost Tabio! Nic takového se určitě neděje!" Okřikl jí Lifu vrčivě.
Se vzteklým vrčením, které mu vycházelo z hrdla se nemilosrdným pohledem podíval na Skyler.
Té zrovna z tváře tekl malý pramínek krve. Razil si cestu její světle oranžovou srstí přes čumák a skončil v její tlamě, kterou měla děsem mírně pootevřenou.
Nemohla se ani hnout z místa z toho, jaký měla strach a jen se vyděseně klepala.
Lifu po ní v té chvíli skočil to, že se víc a víc bouřilo mu bylo jedno, i když ostatní moc dobře veděli, že to není dobré znamení.
On se k ní co nejvíce naklonil kapky deště z jeho rozuřenného obličeje padali přímo na ni.
V další chvíli jí svou tlapu položil na krk a silně zatlačil. Skyler v té chvíli vykulila děsem oči a začala sípat z nedostatku vzduchu.
„Tak co Skyler ptám se tě naposledy a myslím to smrtelně vážně přidáš se tedy k nám?!" Procedil skrze zuby a s vážným výrazem se podíval na Skyler zatím, co povolil svou tlapu.
„Už jsem to řekla jednou a klidně to zopakuji. NIKDY SE K VÁM NEPŘIDÁM!" Odmítla jeho nabídku, čímž ho díky tomu rozzuřila do nepříčetna.
On vztekle zařval, což byl znak pro Kenjiho. Lifu v rychlosti ustoupil, Kenji zatím po ní skočil a své ostré tesáky zabodával čím dál hlouběji do jejího hrdla.
Ona se snažila mu nějak bránit, avšak každý pohyb jí způsoboval horší a horší bolest.
Když už měla pocit, že je napokraji svých sil, viděla skoro jen černo a myslela si, že se shledá s králi a královnami minulosti. Jen krůček od smrti jí ale zachránil něčí hlas. „Zbláznili jste se?! Okamžitě ji nechte být!"
Kenji v té chvíli překvapeně povolil svůj stisk a otočil se stejně jako ostatní za tím hlasem.
„Proč bychom měli?! Zaslouží si to za to jaká je. A ty se do toho nepleť to není tvoje věc!" Prskl Lifu na malou lvici.
„Ostatně není to nic jiného než jen nevinná hra Zingelo a být tebou tak odejdu dřív než to s tebou dopadne podobně!" Neodpustil si Lifu výhrůžku, aby se bála a nechala je být.
„Nevinná hra, která díky vám mohla skončit smrtí! To je podle vás zábava?" Nenechala se Zingela zastrašit a svůj ustaraný pohled na pár vteřin mihla ke zraněné Skyler, které z krku tekli naštěstí jen menší pramínky té rudé vzácné tekutiny.
"Myslím si, že ten lvíček má pravdu je to rozhodně velká zábava." Rozlehl se blízko nich děsivý, hrubý hlas bez jediného náznaku nějakého opovržení či smutku za takovéto zacházení.
Jediné, co tam bylo slyšet byla až zlá škodolibá radost.
Nikdo z lvíčat nečekal, že tam s nimi bude někdo další a tak svůj zrak upřeli na tři lví postavy.
ČTEŠ
Lví král: Ztracená a zapomenutá sestra
AdventureCo kdyby Mufasa s Takou/Scarem měli ještě jednoho sourozence mladší sestru jménem Sanura? ~~~~~~ Jednoho dne si v klidu spolu všichni tři hrají jenže aniž by někdo tušil tak do Lví říše vstoupí cizí lev spolu se svými dvěma přáteli který se bude cht...