Sanura se Skyler se pomalu vraceli ke Lví skále, když k nim s úsměvem na tváři přišel, lev se zlatou srstí a černou hřívou která se na slunci přímo leskla. „Tak co jak se Skyler líbilo u napajedla Sanuro?" Zeptal se a trpělivě čekal na odpověď.„Myslím, že určitě líbilo, tati." Odpověděla Sanura svému otci a otočila se ke Skyler. Ta jen v tichosti byla přikrčená stále měla před Sanuřiným otcem veliký respekt. Přeci jen je to král a také veliký cizí mohutný lev, který, kdyby chtěl, mohl by jí možná něco udělat.
Nakonec ale velice rychle pochopila, že na to je král až moc hodný. Není, jak někteří jiní nepřátelští lvi, kteří by jí ani do smečky nepříjmuli a bylo by jim jedno, co se s ní stane.
„Vlastně ano vaše Veličenstvo bylo to moc hezké u napajedla." Pověděla Skyler stále s menší nervozitou a pomalu se narovnala.
„Je hezké slyšet, že se ti u nás zatím líbí. Mám v plánu vás obě vzít a tobě Skyler ukázat všechno, co ve Lví říši je a také vysvětlit, co je koloběh života." Vyřkl Ahadi svůj plán na dnešní den.
„Hmm, no o koloběhu života něco málo vím, vysvětlovali mi to rodiče, ale moc ráda se s vámi podívám, jak vaše celá Lví říše vypadá. " Řekla Skyler nakonec radostně a věnovala králi nadšený úsměv.
On jen přikývl a už je vedl dál do savany.
~V Savaně~
Ahadi byl připravený všechno Skyler vysvětlit a ukázat než s tím ale pořádně začal tak k nim přilétla Zuzu.
„Králi Ahadi hyeny se potulují na hranici Lví říše." Oznámila zděšeně.Ahadi v rychlosti přeskočil dvě malé lvice a byl připravený jít na hyeny. V rychlosti se podíval ale ještě na Sanuru a nařídil: „Sanuro ukaž zatím Skyler Lví říši a řekni jí vše, co víš já budu zanedlouho určitě zpátky a vím, že se na tebe můžu spolehnout."
Sanura se překvapeně dívala na svého otce nakonec jen mlčky přikývla a nic nenamítala.
Ahadi ji věnoval jen menší úsměv, dokud nezmizel za Zuzu na hranice jejich teritoria.
Sanura se zhluboka nadechla a sklopila uši, jen co byl táta pryč. „Jsi v pohodě?" Zeptala se jí Skyler, když viděla, jak je nervozní.
Zlatá lvice zvedla uši a jen přikývla. „Neboj se o mě jen jsem se tak nějak zamyslela teď pojď vše ti tady tedy ukážu." Pověděla a už jí vedla dále savanou, aby jí vše ukázala.
~ Sloní hřbitov ~
„Cože vy jste ji nechali jít jen kvůli nějakým lvím přízrakům!! Jste opravdu takový zabednění hlupáci!!" Vrčela velitelka nepříčetně na některé z hyen.
Ti se jen před velitelkou se staženými ocasy krčily a ani necekli.
Jedna z nich se ale nakonec odhodlala něco říct: „Náš plán by určitě vyšel Azmo už jsme tu malou modrookou lvici skoro měli vše se ale pokazilo, když se tam objevila ta Takova sestra."
„Takže tím mi chceš říct Hiano, že jste nezískali tu malou lvici s tím jejím amuletem jen kvůli té princezně?" Promluvila Azma již poněkud klidněji a dívala se na ni dost podezíravě.
Hiana sklopila zahanbeně uši a mlčky přikývla. „Jen kvůli čemu vůbec potřebujeme tu modrookou lvici, nevím, jestli by jsme se z ní nějak moc vůbec najedli. Dodala Hiana nakonec.
ČTEŠ
Lví král: Ztracená a zapomenutá sestra
PertualanganCo kdyby Mufasa s Takou/Scarem měli ještě jednoho sourozence mladší sestru jménem Sanura? ~~~~~~ Jednoho dne si v klidu spolu všichni tři hrají jenže aniž by někdo tušil tak do Lví říše vstoupí cizí lev spolu se svými dvěma přáteli který se bude cht...