Sanura rychle rostla stejně jako její starší bratři.Velice brzy ráno, když ještě lvíčata spala tak Uru potichu skoro šeptem řekla: „Nejsou roztomilý Ahadi." Ahadi se na ně podíval, nepatrně se usmál poté, ale svůj pohled zase rychle stočil jinam.
„Ano, jsou roztomilý Uru, ale mě zrovna teď trápí jiné věci." Odpověděl po chvíli. Poté si jen povzdychl, sklopil uši, svěsil hlavu nešťastně k zemi a přitom všem chodil po jeskyni zamyšleně z jedné strany na druhou.
Uru se na něj chvíli dívala a pak se se starostí v hlase zeptala: „Co se děje Ahadi?"
Ahadi se zastavil, otočil se ke své partnerce a přišel k ní blíž „Jen...Jen..." Zadrhával se sám nevěděl jak to vysvětlit, tak se nadechl. „ Prostě mám strach o Sanuru." Řekl nakonec stručně.
Uru na něj nevěřícně hleděla s otevřenou tlamou a přitom párkrát střihla ušima. „Ale proč proboha?" Zeptala se překvapeně a přitom se udržovala, aby nevykřikla, a nevzbudila tím svá lvíčata. „Vždyť ona si přeci umí poradit." Dodala nakonec, když se vzpamatovala.
Přitom všem se její oči vpíjely do těch jeho. Ze kterých se dala vyčíst veliká otcovská starost a hlavně veliký strach.
Strach o svou jedinou dceru.
„Já vím, že si umí poradit, jenže je z nich nejmenší tak nechci, aby se jí něco stalo. Neříkám, až budou trochu větší, ale teď o ní mám strach, když je nejmladší a nejmenší, tak se jí může velice snadno něco stát." Odvětil Ahadi a těkal nervózně pohledem po jeskyni.
Díky tomu pořádně nevnímal a když mu Uru svou tlapku položila na jeho vyděšeně sebou cukl a otočil se směrem k ní.
Ona ho s úsměvem oblízla za uchem a konejšivím hlasem řekla: „Neboj se Ahadi myslím, že se jí nic nestane je přece šikovná a rozumná dost na to, aby nevyhledávala nebezpečí a aby se jí něco nestalo stejně jako Mufasa a Taka."
V této chvíli jí spíše připadlo jako kdyby uklidňovala malé vystrašené mládě než svého partnera na druhou stranu jeho starost plně chápala.
Ahadi si povzdychl a zklidnil se. „Možná máš pravdu třeba si vážně dokáže poradit." Pověděl a jen se usmíval, byl velice rád, že má partnerku, která ho vždy dokáže tak dobře uklidnit.
Další kapitolu příběhu máme tu a obrázku v médiích král Ahadi zatím čauky mňauky.
ČTEŠ
Lví král: Ztracená a zapomenutá sestra
AventuraCo kdyby Mufasa s Takou/Scarem měli ještě jednoho sourozence mladší sestru jménem Sanura? ~~~~~~ Jednoho dne si v klidu spolu všichni tři hrají jenže aniž by někdo tušil tak do Lví říše vstoupí cizí lev spolu se svými dvěma přáteli který se bude cht...