Yıl 2022
Tenimi yakarmışcasına esen rüzgara doğru yürüdükçe üşümem gerekirken daha da yanmaya başlıyordu vücudum. İçimde bir titreme ama soğuktan değil biliyorum. Göğsümde bir sıkışma var. Boğazımda yavaş yavaş kendini hissettiren bir yumru...
Her adımımda vücudum birazdan iflas edecekmiş gibi hissediyorum ama yürümeyi bırakmak istemiyorum. Sorsan nereye yürüdüğümü de bilmiyorum ya zaten. Nereye giderdi ki insan kırıldığı zaman?Saat 15.00 civarları
Camdan dışarıyı izlerken akışta gözleri insanlara takıldı herkes bir keşmekeşin içinde bir tarafa savruluyordu sadece onlar değil tabi. O da bu keşmekeşin içinde başrol oyuncularından biri olduğunu biliyordu. Çevresi onu işkolik olarak nitelendirirdi. Çok öyle olduğunu kabullenmesede bazen kendini kaptırdığını kabulleniyordu.
Bu yoğunluktan mutsuz değildi hedefleri peşinde çabalamak onun için ödenmesi gereken bedeldi. Hiç bir şey kolay olmamıştı. Bu noktaya gelmek için çok mücadeleler vermişti. İş hayatında kariyer yapmaya çalışan bir kadın bir eş hatta bir anne olmak hiç de kolay bir şey değildi. Çevresinin kendisi ve hayallerine saygı duyması gerektiğine inanırdı hep.
Arkasına dönüp masasına doğru adımladı. Yine o yoğun günlerden sadece biriydi. Masasına oturup dosya yığınları içinde göz gezdirdi. Gene laf yiyeceğini düşündü. Aklına gelen kişi ile solundaki fotoğrafa bakması bir oldu. Evet hayatının en önemli varlıkları eşi ve kızı.
Furkan onun İlk aşkıydı herkese ilk aşkı ile evlenmek nasip olmazmış bunu bilerek daha da şanslı olduğunu hissetti. İkinci şansı ise kızı Dolunay. Ona hamile olduğu zaman daha üniversite de son sınıftı. Evet planlı bir şey değildi ama olandan hiç bir zaman pişman olmamıştı. Zaten o hiç yalnız değildi bir sevdiği ve ailesi vardı. Bu zorlu bir süreç olsada Furkan'ın ve ailesinin desteğini hiç eksik hissetmemişti. Yaşadığı toplumda çoğu aile bu açıdan kızına büyük sorunlar çıkartsada onun ailesi bir istisna idi kızlarının kararlarında yanında olup onun için her zaman güvenli bir liman olduklarını hissettirdiler. Kariyerine odaklana bilmesini de bu kolaylaştırmıştı tabi.
Hadi onlar aileydi asıl insanı bu kadar destekleyen bir eşin olması bin yılda bir gelirdi belkide. Yüzünde güler açtı. Hayatta bu şansın kendisinde olmasından dolayı binlerce şükür etmesi gerektiğini düşündü.
ilişkisinde sorunlar da olurdu tabi ama bunlar çözülmeyecek şeyler olmadı hiç. Mesela uzun süredir Furkan ile iş yoğunluğundan dolayı sorunlar yaşıyordu ama yine sevgileri ile bunun üstesinden gelmişlerdi. Son zamanlarda bu bir konu olmasada arada iğnelemeler didişmeler yaşanıyordu.
Bir an eşinin bu sevgisine ve desteğine karşı haksızlık yaptığı düşüncesi ile suçluluk hissi kapladı içini. Daha ne kadar bu keşmekeşin içinde sevdiğini kıracaktı bugün onu şaşırtmayı istedi ve ani bir karar ile telefonuna yöneldi.
D: Alo Yeliz.
Y: Buyrun Derin hanım
D: Bugün girmem gereken önemli bir toplantı kaldı mı?
Y: Hayır Derin hanım yarına kadar önemli bir toplantı yok
D: Tamam o zaman bana bu gece için güzel bir yerde iki kişilik masa ayırtır mısın?
Y: Tabi Derin hanım yemek konusunda özel bir tercihiniz var mı?
D: Aslında deniz ürünleri iyi olan bir yer olursa harika olur. Furkan'ın denizden çıktığı sürece yemeyecegi çok az şey var.
Y: Yemek eşiniz için mi? Sizin adınıza gerçekten mutlu oldum günlerdir yemek yediğinizi bile 1- 2 kere gördüm sanırım
D: Teşekkürler Yeliz'cim sende bir molayı hak ediyorsun rezervasyonu yaptıktan sonra sende çıkabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Hayat Tek "AŞK" (GxG)
Ficção GeralAldatılmış çocuklu bir kadın şimdi onun için yeni bir hayat zamanı ama hangi hayat? hangi zaman? Bu aşk gerçek mi hayal mi? Ya gerçek uyanmak istemediğin bir rüya haline gelseydi? Dipnot: Vote ya da yorum kaygımız yoktur. Tek beklentimiz değerli ger...