2.BÖLÜM: MANİPÜLASYON

202 25 26
                                    

21.00

Furkan arabasını evin önüne parkedip aracından indi. Derinin arabasını göremedi. Demekki gelmedi daha diye düşündü. Eve doğru ilerledi kapıya vardı anahtarını cebinden çıkardı ve kapıyı açtı. salonda ışık yanıyordu eşyalarını verandaya bırakıp salona doğru ilerledi. Derini görünce bir an için şaşırdı arabasını görmenişti. " Aşkım arabanı görmedim yoksun sandım." dedi.
Kendini koltuğa atmış düşünceli şekilde duran derin "taksiyle geldim".  "Anladım." Dedi boynundaki kıravatı gevşetip kendini tekli koltuğa bırakırken. Yorgun görünüyordu bu derini daha bir sinirlendiriyordu aklına gelenler gözlerini yummasını sağladı. Uzaklastirmak istiyordu görüntüleri midesini Buraya bırakacaktı.  "Dolunay nerede uyudumu bir tanem?" dedi furkan.

Nefes alıp gözlerini araladı derin "hayır Dolunay annemlerde bu akşam orada kalacak." Yanıtladı derin. "Ahh Kızımı şimdiden özledim."  Nerede özlediğini görüyoruz diye mırıldandı derin. "Efendim aşkım bir şey mi dedin?"
"Toplantın nasıl geçti? Yoruldun mu?" Diye sordu derin imalı bir şekilde. Bunu anlayacak kafada olmayan Furkan ise bıyık altından gülümsemişti tabi bunu derin kaçırmamışti. Aklına gelen anılar ile içi bir hoş olan Furkan cevap verdi. "Evet çok yorucuydu. Çok acıktım yemek var mı evde?"

"Ben yemeği kızın üzerinden yemişsindir" diye düşünmüştüm. Anlamayarak cevap verdi furkan. "Anlamadım canım."
"Anlamayacak bir şey yok Furkan koynundan çıktığın kızın yanında yemek yiyemedin mi?" Duyduğu anda şoka uğrayan furkan bir an donup kalmıştı. Bir üşüme hissi vücuduna yayılmıştı.

"Ne saçmalıyorsun sen Derin." Diyerek savunmaya geçmişti Furkan. "Toplantıyı yaptığın otelden ve kızdan bahsediyorum Furkan." İkinci bir şok dalgasıyla yüzleşen Furkan ensesinden akan soğuk terleri hissetmeye başlamıştı. Nasıl öğrenmişti derin nasıl böyle bir şey olabilmişti. Ne yapacaktı şimdiye bu zamana kadar yakalanacağını bir an bile düşünmemişti. Çünkü derin ona odaklanmayacak kadar yoğundu.

"Sacmalama yok öyle bir şey kafandan bir şeyler üretme." Derin delirmek üzere olduğunu hissediyordu. Kendisini öne eğerek eliyle masaya vurarak "ne saçmalaması Furkan gözlerimle gördüm. Kendi gözümle gördüm kucağındaki kızı ne sacmalamasindan bahsediyorsun şerefsiz adi pisliksin sen" eline geçirdiği sehpa üzerindeki bardağı duvara firlatmıştı sonlara doğru sesi gittikçe yükselmişti. Sesindeki boğaz kuruluğu bile kendini hissettiriyordu.

Furkan şok olmuş şekilde Derine bakıyordu. Derin'i ilkkez böyle bir tepki verirken görüyordu. Ne yapacağını bir an şaşırmıştı. Bu durumdan nasıl kurtulacaktı bilmiyordu. Önce derini sakinleştirmesi gerektiğini düşündü sonra bir çaresine bakacaktı.

"Beni takip mi ettin? Nasıl böyle bir şey yaparsın Derin? Senin bana hiç mi güvenin yoktu?"

Derin duyduklarina inanamiyordu bir an gülesi geldi. "Ne saçmalıyorsun sen Furkan güvenden şuan bahsedecek son insansın sen. Sana guvenmemek mi? ne guvenmemesi ben hayatta en çok sana güvendim zaten şimdi bana. Bunu yapan birine sesi çatallaşmıştı. Bugün sana sürpriz yapayim seni alıp yemeğe çıkarayım dedim. Dolunayı anneme ben gönderdim. Sonra kocama doğru gittim. Ne göreyim bir de o da çıkıyor arıyorum da açmıyor. Ne diyor bana toplantıdayım. Aptal ben ise hala acaba önemli ne var diyorum. Evet ya çok önemli bir şey var güzel çıtır bir kız nasıl Furkan bey çok mu güvensizim ayıp mı etmişim size?" Sesindeki ironi kızgınlık kırgınlık kendini daha bir belli ediyordu.

Her şeyin ortaya saçıldığının farkına varan Furkan. Ne yapacağı hakkında kararsız kalmıştı. Bir anda harekete geçip derinin yanina yaklaştı dizlerinin üstüne çöküp elini elleri arasına almaya çalıştı ama Derin hızlıca elini ellerinden kurtardı.

İki Hayat Tek "AŞK" (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin