3.BÖLÜM: DÜELLO

145 27 12
                                    

Bölüm biraz geç geldi ikimizin de yoğunlukları vardı. Düşüncelerinizi bizimle paylaşmanızı bekliyoruz iyi okumalar🙏

İç Mekan -Şirket Derin'in Odası-

Yeliz Derin'in rutininin bugün bozulmuş olduğunu farketsede bunu akşam eşiyle gece geçirmesine yordu. Aklına gelen detay ile söze girdi. "Efendim dün restorandan arandım ve rezervasyonu kullanmadığınızı öğrendim. Beğenmediğinizden dolayı mı gitmediniz ona göre not alacağım bir daha kullanmamak için."

Derin  detayları daha yeni yeni düşünüyordu. Çoğu şey kafasından uçup gitmişti dünden beri. "Hayır hayır yemek gerçekleşmedi. Aslında tümden bir gece gerçekleşmedi."  Derin Yeliz'den çekinmezdi. Özellikle patron ve sekreteri arasında iyi bir etkileşim olması gerektiğine inanırdı bu yüzden Yeliz'e diğer çalışanlardan daha açık olması gerektiğini düşündü.

"Yeliz öncelikle bilmelisin ki artık bir şeyler pek eskisi gibi olmayacak." Yeliz tüm dikkati ile Derin'i dinliyor ve durumu anlamaya çalışıyordu. "Öncelikle artık iş yoğunluğumu maksimum da tutmayacağım programımda düzenlemeleri buna göre yapacaksın." Yeliz'in şaşırmış ifadesinin farkında olan Derin gerçekten işkolikliği fazla mı abarttım acaba diye düşünmeden edemedi.

Düşüncelerden sıyrılıp konuşmaya başladı tekrar "şaşırmış olmanı biraz anlıyorum. Bu değişimin sebebini gelince benden ilk sen duymuş ol. Boşanıyorum."

Duydukları ile şoka uğrayan Yeliz Derin'in bu duruma nasıl geldiğini çok merak etmişti. Patronu çoğu kişi tarafından işkolik ve sert olarak görünsede Yeliz patronundan memnundu. Ayrıca eşini çok sevdiğini biliyordu. Dün bir şeyler olduğu kesindi.

Düşünceleri arasından sıyrılıp "üzüldüm efendim sizin açınızdan. Her şeyin iyi olmasını dilemekten başka elimden bir sey gelmez. Sizin yanınızdayım her zaman. Programınıza dediğiniz ayarları çekeceğim."

Derin gerçekten memnun kalmıştı Yeliz'e anlatmaktan çünkü desteğini gerçekten hissetmişti. Dedikodu arayışında olmayıp ince sorular sormaktan da kaçırmıştı. "Teşekkür ederim Yeliz desteğin için bilmelisin ki seni bir sekreterden daha fazlası olarak görüyorum. Sende sıkıntın olduğunda benimle paylaşmaktan çekinme olur mu."

Yeliz heyecanlı ve minnet dolu gözlerle baktı. Derin'e "teşekkür ederim Derin hanım" dedi ve devam etti. "Derin hanım önemli imzalar Yavuz Bey'e yonelndirildi. Geldiğiniz de sizinle görüşmek istediğini iletti."

"Peki Yeliz teşekkürler. Başka bir şey varmıydi?"  Diye sordu. "Hayır efendim yeni düzenlemeyi yapacağim şimdi." "Tamamdır. Bu arada saat 15.00'da çıkacağım o zamana bir şey bırakma." Yeliz peki efendim diyerek oda dan ayrıldı.

Derin elindeki kalemi çeviriyordu. Düşünceler akın akın zihnine hücum ediyordu. Şimdi Yavuz'a da konuşmalıydı. Yavuz şirketin diğer ortağı idi. Aynı zamanda Furkan ve Derin'in üniversiteden yakın arkadaşı idi. Acaba onun haberi varmıydi diye düşündü Derin kuruntu yapmamalıydı. Gerçi Yavuz bilse bile söyler miydi bundan da emin değildi.

Yavuz onu aramadığına göre Furkan dün ona gitmemişti. Kızın yanına gitmiştir diye düşündü. Kendini toparlayarak masadan kalktı ve oda dan çıktı Yavuz'un odasına doğru ilerledi. Yavuz'un sekreterine müsait olup olmadığını sordu olumlu cevap alınca. Kapıyı tıklatıp içeri girdi. Yavuz telefon ile konuşuyordu. Eliyle oturması için yer gösterdi. Derin oturup telefon konuşmasının bitmesini bekledi. Yavuz telefon konuşmasını kısa tutup telefonu kapadı.

Yavuz Derin'e gülerek sordu. "Ooo Derin hanım nerelerdesiniz? Yoksa başınıza saksı falan mı düştü? Nerde benden önce işe gelen baş belası?"

İki Hayat Tek "AŞK" (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin