4.BÖLÜM: HAD BİLMEZ

151 28 4
                                    

Homofobik tetikleyici unsur bulunmaktadır.

İç Mekan -Aile Evi-

Yorucu bir gün olmuştu Derin sonunda eve varmaktan memnundu arabasını ailesinin bahçesine park etti ve girişe doğru ilerledi. Kapıyı açan çalışandan ailesinin ön bahçede olduklarını öğrenip oraya doğru yöneldi. Bahçeden Dolunay ile Ceylin'in gülüşme sesleri geliyordu. Kapı pervazına dayanıp onları izlemeye başladı Derin görüntü onun içini eritip mutlu etmişti. Tüm yorgunluğu akıp gitmişti sanki.

Dolunay annesini görür görmez ona doğru bağırarak koşmaya başladı. "Anneeeee anneeeciiiimm" diyerek Derin'in kucağına atlamış o da kollarını ona sıkıca sarmıştı. "Ah canım kızım benim özlemiş mi annesini" Dolunay dudaklarını büzerek "hemdeee coooook coook özledim annecim" Derin cevapladı onu yanaklarından öperken "bende kızım bende seni çok özledim" kucağında Dolunay ile bahçenin içine adımladı. Sırayla Ceylin, annesi ve babasını da öpüp sandalyeye kendini bıraktı.

"Anne babam ne zamaaan gelecek onu da çok özledim" dedi. Derin ne cevap vereceğini aslında bilmiyordu biraz daha geciştirmesi gerektiğini düşündü. Yakında bunu açıklaması gerektiğini biliyordu ama şimdilik bekleyebilirdi. Hiç değilse resmi prosedürlerin başladıktan sonra diye düşündü. "Gelecek kızım gelecek konuştum babanla o da seni çok özlemiş" Ceylin "Dolunay canım biz babansızda çok egleniriz bak" dedi. Dolunay mızmız bir ses ile annesine "anne teyzeme bir şey söyle babam da gelsin hep birlikte eğlenelim."

Derin Ceylin'e uyarıcı bakışlar atarken "tabi kızım tabi babanla da oynayacaksın. Anlat bakalım neler yaptın bugün?" Dolunay anlatmaya başlar. "Ninem ben dedem çiçekleri suladık anne. Ceylin teyzemle de resim yaptık. Sonra masal okuduk beraber." Derin "Ne kadar güzel bir gün geçirmişsin sen öyle anneyle de bir şeyler yapar mısın birazdan." Dolunay ellerini yukarı kaldırarak "eveeeeeeet" bütün aile Dolunay'ın bu haline kıkırdadı. Derin "tamam kızım sen şimdi şurada oyuncaklarınla oyna biraz ben dedenle konuşmamı bitirdikten sonra yemek yer başlarız."

Dolunay onaylayınca onu yanaklarından öperek ilerdeki oyuncaklara doğru gidişini izledi. Dolunay gidince diğer 3 ünün odağı Derin olmuştu. İnci hanım "kızım sen nasılsın nasıl oldun?" Derin annesine gülümsemeye çalışarak "iyiyim anne iyiyim merak etme." Ceylin "abla görüştün mü boyu devrilesice ile" Derin içli içli baktı "hayır hiç iletişim kurmaya çalışmadı Yavuz'un da haberi yoktu. Direkt sevgilisinin yanına gitmiş demekki." dedi yüzü düşürek.

Ceylin ablasının yanaklarını tutup yukarı doğru çekerek "Ablacım kendine gel surat asma. Değmez  haketmeyecek bir insan için."Derin zorla da olsa gülmeye çalıştı kardeşine. Şapşal dedi içinden seviyordu bu kızı. Babası Cevdet bey meraklı bir ifade ile "kızım avukat ile görüştün mü? diye sordu. Merak ettiği Derin'in işi mi yoksa avukat Eylül'ün tepkisi mi bilinmezdi.

Derin "Baba bana niye söylemiyorsun?" Babası hafiften güldü. İnci hanım ve Ceylin anlamaya çalışıyorlardı. İnci hanım "Ne oldu Cevdet neyi söylemedin Derin'e" Cevdet bey gülerek "Söyledim ya sultanım zor biri dedim. Kök söktürmüş anlaşılan." Derin hemen söyledi. " Baba senin dersten öğrenci attığın olmuş ve sen o öğrenciye beni müvekkil olarak gönderiyorsun bravo kadın unutmamış nasıl kin beslediyse."

Ceylin şaşırır "Baba sen ve dersten öğrenci atmak inanmiyorum." dedi. Cevdet beyin gülmesi daha bir arttı. "Kızım ben ömrüm de böyle bir öğrenciye rastlamadım. Atılmadığı ders yoktu en az ben attım. Okuldan da atılırdı da rektöre şantaj yaptığı konuşuluyordu."

Ceylin'in ağzından yüksek sesle bir "oha" tepkisi çıktı. Annesinden sert bakışlar alan Ceylin 'ups sorry' diyip dudaklarına avucunun içiyle vurma hareketi yaptı. Derin tanışmış olmasa inanmazdı belki ama bu kadın zor biriydi anlamıştı.

İki Hayat Tek "AŞK" (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin