Hepimize geçmiş olsun.🙏 Bölümün gelmesi çok uzun sürdü özür dilerim sizden🙏
İç Mekan -Cafe-
Furkan öğle saatlerinde cafede oturmuş Derin'in avukatını beklemekteydi. Zaten sabırsız karakteri 5 dk beklemesi ile daha çok huysuz hale gelmişti.
Bu sırada kafenin kapısının açılması ile dikkatini oraya vermişti. Kapıdan mavi ipek gömlek, krem kumaş pantolon, krem rengi spor ayakkabı giyen bir kadın içeri giriş yaptı. Furkan'ın aynı anlarda telefonun çalması ile gelenin o olduğunu anlamıştı. Telefonu açıp nerede olduğunu belli etti.
Eylül masaya geldi ve elini uzatarak tanıttı kendini. "Ben Eylül Akel Derin hanımın avukatıyım." Furkan da meydan okurcasına "Ben Furkan Erdem Derin'in kocasıyım." Bastırarak söylemişti. Sanki onları ayırmaya çalışan insanlarmış gibi hala bunun kendi yaptıklarıyla gerçekleşen bir şey olduğunu kabullenmeyerek. El sıkıştıktan sonra yerlerine oturmuş garsonun gelmesiyle siparişlerini vermişlerdi.
Eylül Furkan'ı incelemeye başladı. Kafasında profilini oluşturuyordu. Tanışma anında kendini tanıttığı tavrında zaten egoistlik ve pişman olmayışlık hissedilir durumdaydı. Eylül konuşmaya başlamak isteyecekken Furkan konuşmaya atıldı. "Öncelikle söylemem gerekirki bu işiniz çok ilerlemeyecek çünkü ben eşimden ayrılmayacağım. Eşim boşuna sizi avukat olarak seçti."
"Furkan bey öncelikle sizin ayrılmak istememeniz bunun gerçekleşmeyeceği anlamına gelmiyor. Kişilerin talepleri farklı ki şuan sizle bu konuşmayı yapmaktayız."
"Emin olun ben istiyorsam gercekleşmeyecektir. Derin zor bir dönemden geçiyor aramızdaki sorunlar aşılmayacak şeyler değil. Siz ise yapmanız gerekeni yapıp süreçte onu sakin tutarak süreci yavaşlatacaksiniz."
"Öncelikle belirtmek isterim burada Derin hanımı temsil etmekteyim. Sizin çıkarlarınızı korumak görevim değil. Buradaki görevim müvekkilimin haklarını korumak. Ayrıca sizde benim işleri ne kadar hızlı çözebileceğimi görseniz bir şeylerden bu kadar emin olmazdınız." Mesajın yerine ulaşmasını diledi.
Furkan karşısında ki karakterden rahatsız olmuştu. Bu kadar dişli biri beklemiyordu. "Eminim çokça davaya denk gelmişsinizdir. Eşler bugün tartışır yarın barışır. Derin beni yanlış anladı. Her şeyin farkına varacak siz benim dediğime uyun. Beni dinlemeniz gerekli. Emeklerinizin karşılığını yüksek şekilde alacağiniza emin olacağım."
Eylül Furkan'ın mesajını alsa da burada bir avukat olarak ilk görevini yapmaktan vazgeçmek istemedi. Sakin kalacaktı. "Furkan bey benim sizi dinleyip size hak vermeme gerek yok. Ben buraya boşanmanın şartlarını konuşmak için geldim. Dinleyeceğim konu sadece varsa talepleriniz, kızınızı görmek istediğiniz saatler ve anca mal paylaşımı olur.
"Şartlar umrumda değil. Beni ilgilendiren bu davanın başlamaması. Başlasa bile gereken tüm zorluğu çıkaracağım. Kimse rahat kalamaz bu şartta buna sizde dahilsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Hayat Tek "AŞK" (GxG)
General FictionAldatılmış çocuklu bir kadın şimdi onun için yeni bir hayat zamanı ama hangi hayat? hangi zaman? Bu aşk gerçek mi hayal mi? Ya gerçek uyanmak istemediğin bir rüya haline gelseydi? Dipnot: Vote ya da yorum kaygımız yoktur. Tek beklentimiz değerli ger...