3

1.6K 154 114
                                    

Birisi yavaşça yanıma uzandı. Uyuyormuş gibi yapmanın en iyisi olduğunu düşündüm. Burnuma alkol kokusu geliyordu. Yerimde kıpırdandım. Biraz sonra sahroş olduğu için ağzını biraz yayarak konuşan hyunjin'i duydum.

"Biliyor musun lix? Küçükken hep nasıl biri ile evleneceğimi, nasıl bir hayatım olacağını düşünürdüm. Hiçbir zaman evleneceğim kişinin yürüyemeyeceğini ve bu yapacağım evliliğin zorla olacağını düşünmemiştim."duraksadı. Derin bir nefes aldı.  Dolan gözlerimle sessizce onu dinlemeye devam ettim.

"Babam beni seninle sorumluluk sahibi olmam için, hergün farklı biri ile yatmayı bırakmam için evlendirdi." Güldü.

"Komik olan şu ki ben bunu bırakamam.... Hey sen beni dinliyor musun? Uyuyor musun? Pff... İyi geceler hiçbir zaman sevemeyeceğim çocuk."

Son söylediği şey ile göz yaşlarımı serbest bıraktım. "Hiçbir zaman sevemeyeceğim çocuk" demişti bana ve bu kalbimi öyle çok acıtmıştı ki. Sever sanmıştım. Birgün sever demiştim evlenirken. Ama hayır o beni sevmeyecekti. "Neden böyle biri ile evlendim ki? Neden yaptım bunu kendime?" Diye düşündüm. Ağzımdan küçük bir hıçkırık çıktığında bu sorun değildi çünkü hyunjin çoktan sızmıştı bile.

~yazardan~

Felix sessizce ağlamaya devam etti. Hyunjin ise uyumaya. Felix'in yarım saati çektiği acıya ağlamakla geçmişti. En sonunda ağlamaktan yorgun düştü. Kapanmaya çalışan göz kapaklarına direnmeyi bırakıp onların kapanmasına izin verdi. Yongbok kapanan gözlerinin ardından çok kısa bir sürede uyuya kaldı.


~~SABAH~~


Gözlerimi açtığımda gözüme yansıyan güneş gözümü kamaştırmıştı. Gözlerimi ovalayarak ayıldım. Telefonumdan saate baktığımda saat 7:42 idi. Hyunjin çoktan gitmiş olmalıydı. Dün sahroşken söylediği sözler bir kez daha canımı acıtmıştı. Odaya göz gezdirdim. Yanımda kahvaltım duruyordu. Hizmetliler ben uyurken bırakmış olmalılardı. Bir yandan kahvaltımı yaparken bir yandanda jeongine konumu atıp gelmesini rica ettim.


*


Yaklaşık 40 dakika sonra jeongin yanımdaydı. Ona her şeyi anlatmıştım.

"NE? LİX SEN APTAL MISI-"

Bağırmaması için ağzını kapattım.

"Jeongin biraz daha bağırırsan bütün mahalle öğrenecek dünden bugüne kadar neler yaşadığımı."

"Ah, pardon"

"Keşke onunla evlenmeseydim. Sadece bana acıyacak bir adamla neden evlendiysem?"

"Ah Lix, senin pamuk gibi bir kalbin var. O an bunları düşünmeden kabul ettiğine o kadar eminim ki. Herkesi kendin gibi görünüyorsun."

"Sanırım haklısın." Dudaklarımı büzdüm. Her zaman bir aptal gibi davranıyordum. Asıl aptal hyunjin değil bendim.

"Biliyor musun? Aklıma bir plan geldi. Seni hwang hyunjin'e sevdiricezz!"

"Hah! Nasıl olacakmış o?" Dalga geçer gibi ona baktım.

"Onu kıskandıracağız. Mükemmel kıyafetlerle hergün ayrı kız, ayrı erkek ile gezeceksin o da seni kıskanacak." Kahkaham odada yankılandı resmen.

"Hwang hyunjin den bahsediyoruz saçmalama. O mu beni kıskanacak?"

Bana "sen daha beni tanıyamamışsın" bakışı attı.

"Sana alacağım ultra sexy kıyafetleri gördükten sonra bunları diyemeyeceksin."bu sefer kahkaha atan oydu.

"Hyunjin'i sürüm sürüm sürümdürücez Lix!"

Jeongin di bu kafasına koyduğunu yapardı ve bunu da yapacaktı emindim ama içimde birşeylerin ters gideceğini söyleyen bir ses vardı.


*


Jeonginin planına bir giyim mağazasına giderek başladık. Bana crop bakıyordu ama bunlara crop denmezdi şey denirdi... Sütyen.. evet evet sütyen. Sütyen gibi şeyler bunlar. Bu kadar kısa şeyler bakacağını tahmin etmezdim. Şimdiden jeonginin alacağı şeyleri nasıl giyeceğim diye düşünmeye başlamıştım. Allah'ım resmen bir mağazada tekerlekli sandalye ile crop bakıyordum.

Yarım saatin ardından elime birkaç parça birşeyler tutuşturup deneme kabinine soktu. Deneme kabininin içinde jeonginin bana verdiği croplar ile bakışıyordum. En sonunda jeonginden gelen uyarı ile hızlıca jeonginin yardımı ile de cropları deneyip jeongine gösterdim.

 En sonunda jeonginden gelen uyarı ile hızlıca jeonginin yardımı ile de cropları deneyip jeongine gösterdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunlar o kadar kısa değil ya diğer mağazaları mı dolaşsak?" Jeonginin sorusu ile ağzım bir karış açık kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bunlar o kadar kısa değil ya diğer mağazaları mı dolaşsak?" Jeonginin sorusu ile ağzım bir karış açık kaldı.

"Daha ne kadar açık olabilir jeongin?"

"Pff tamam Felix mızmızlanma hadi gel ödeyelim şunları"

Aldıklarımızı ödeyerek mağazadan çıktık. O sırada cebimde telefonum çalmaya başladı. Arayana baktığım zaman arayanın hyunjin olduğunu gördüm.


*****


Umarım beğenilir. Tekrar söylüyorum bunu yazmaktan bıkmayacağım büyük ihtimalle. Yazım yanlışı vb. varsa kusura bakmayın bölümleri kontrol edemiyorum.

Fic ile ilgili yorumlarınızı belirtirseniz çok mutlu olurum :))

engel evliliği //hyunlix//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin