2

1.5K 157 72
                                    

Gece saat 8:45 civarlarında uyandım. Artık hiçbir ses duymuyordum. İşlerini bitirmiş olmalılardı. Elime telefonumu alıp kamerasını açtım. Gözlerim ağlamaktan şişmişti. Bitmiş haldeydim. Telefonuma gelen bildirimlere baktım.

Jeonginden 48 cevapsız arama 153 mesaj.

O an sıçtığımı hissettim. Jeongin benim en yakın arkadaşım ve birazdan bana telefonuma bakmadığım için etmediği laf kalmayacaktı. Jeonginin yazdığı birkaç şeyi okudum.

Jeongin
Felix
Ne oluyor?
Neredesin sen?
Telefonunu neden açmıyorsun?
Feliiixx
Bana darıldın mı?
Seni kıracak birşey mi yaptım?
Felix az önce abini aradım bana evlendiğini söyledi. Ne evlenmesi tanrı aşkına?
Benim niye hiçbir şeyden haberim yok?
Felix o herif sana bişey mi yaptı?

~

Derin bir iç çekerek sohbet sayfasını kapattım. Şuan kimse ile konuşmak istemiyordum. Kapının çalması ile zorlukla doğrulmaya çalıştım.

"Gelin!"

Kapı yavaşça açıldı ve içeri elinde bir yemek tepsisi ile bir hizmetli girdi.

"Yemeğinizi getirdim efendim."

Elimle yanımdaki komidini işaret ettim.

"Lütfen şuraya bırakın."

Kadın odadan ayrılırken yanımdaki yemeğe ters bir bakış attım. Şuan canım hiçbir şey istemiyordu. Yemeğimi yemek yerine yatağıma uzanıp jeongini aradım. Telefon açıldı ve ben stresli aynı zamanda da sinirli bir jeongin ile baş başa kaldım.

"NEREDESİN SEN?! SANA BİRŞEY OLDU DİYE O KADAR KORKTUM Kİ!"

Jeongin bağırınca telefonu kulağımdan biraz uzaklaştırarak konuştum.

"Jeonjin sakin ol. Zaman bulabilseydim arayacaktım inan bana. Sadece uyuya kaldım."

Sesimin titrediğini fark etmem uzun sürmemişti. Jeongin korku ile sordu.

"Sesin titriyor Felix. Sen iyi misin? Bu evlilik işi de nereden çıktı?"

Jeongin bunlar gibi birkaç soruyu daha ard arda sıralarken onu yine titreyen sesim ile geçiştirdim.

"Ben gayet iyiyim merak etme. Herşey çok ani oldu yarın buraya gelirsin bende herşeyi anlatırım olur mu? Şuan fazlasıyla yorgun hissediyorum."

"Ah, pekala. İyice dinlen tatlım. Yarın bana herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıcaksın ama tamam?"

"Söz."

Konuşmamız böyle sonlandı. Ben ise uykuya daldım. Huzurlu bir şekilde uyuyordum ta ki kapım sert bir şekilde açılana dek.


*****


Yazım yanlışları vb. İçin kusura bakmayın bölümleri kontrol etmeden atıyorum. Umarım tutar çünkü bende diğer Wattpad hesapları gibi olmak istiyorum.

Hikayemi oylar ve fikirlerinizi belirtirseniz gerçekten çok mutlu olurum. Yapmasanız da sorun değil yine de teşekkürler.

engel evliliği //hyunlix//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin