14

643 68 104
                                    

*HYUNJİN İN ANLATIMI İLE*

Ji-ho nun yaralarına dikiş attırdık ve şuan arabada eve doğru gidiyoruz.

"İyisin değil mi?"

"Evet.. ama sanırım senin şuna ihtiyacın var."

Diyerek bana cebinden çıkardığı sakinleştiriciyi attı.

"Hadi ama. Ciddi olamazsın."

"Onu öldürdüğüne eminim. Üstünde ki kanlar da beni doğruluyor."

Derin bir iç çekerek ağzıma attığım sakinleştiriciyi suya ihtiyaç duymadan yuttum.

"Rahatladın?"

"Rahatladım."

Cevabına göz devirdim.

"İlaçlarını kullanmıyorsun değil mi?"

"Onlara gerek olduğunu sanmıyorum."

"Sinir hastasısın hyun. İstemeden Felix e de zarar verebilirsin." Gayet sakin konuşuyordu ama benim için aynısı geçerli değildi.

"Nasıl düşünürsün bu!? Zarar vereceğim son insan o!"

"Sinirlenince gözün dönüyor hyun. Bana zarar verdiğin bile oldu." Sakin kalmaya çalışarak arkama yaslandım.

"Tamam içerim."

Eve geldiğimizde etrafta kimse görünmüyordu. Felix uyanmıştı olacak ki bıraktığım yerde değildi.

"Sen jia ya bak. Üst kattaki yatak odasında olmalı."

Ji-ho başını sallayarak üst kata çıktı hızlı adımlar ile. Bende evi dolaşmaya, Felix i aramaya başladım.

"Lix!"

Felix mutfaktan koşarak çıkıp bana sarıldı. Bende ona aynı şekilde sarılıp boynuna minik bir öpücük bıraktım.

"Uyandığımda seni yanımda göremeyince çok korktum."

"Korkma meleğim. Bana asla birşey olmaz."

Benden ayrılıp üstüme baktı. Kanları görünce t-shirt ümü kaldırıp bir şeyim olup olmadığına baktı. Yani sanırım yaralandığımı sandı.

"Bu kanlar ne?"

"Hiçbir şey."

"Hyunjin bu kanlar ne dedim. Bana cevap vermek zorundasın. Ne halt yedin dışarıda?"

"Bende hiçbir şey dedim Felix!"

"Bana bağırma!"

"Birini öldürdüm. Birini öldürdüm. Tamam mı? Yeterli mi?"

Felix karşımda dondu kaldı. Sadece bana bakıyordu. Dudaklarını araladı ama bir süre konuşamadı.

"Bunu niye yaptın?" Bunu söylerken gözlerinin dolduğunu görebiliyordum.

"O adam beni vurdu. Ji-ho ya işkence çektirdi."

"Polise şikayet edebilirdin!"

"Sinirlerime hakim olamadım tamam mı? Yoksa zaten yapmazdım."

"Hyunjin sürekli suç işliyorsun. Daha önce yeon-"

"Bana o piçten bahsetme! O sana dokundu! Onun ölmesi gerekiyordu!"

Felix benden uzaklaşıp duvara sırtını vererek yere çöktü. Peşinden ilerleyip yanına çöktüm. Sıkıca sardım onu kollarımla.

"Lütfen lix üzme kendini."

"Korkuyorum. Ya senin yaptığın anlaşılır ve hapse girersen." Gözlerinden süzülen yaşları sildim.

"Merak etme böyle birşey olmayacak. Bir daha böyle birşey yapmayacağım"

engel evliliği //hyunlix//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin