3.BÖLÜM

189 9 0
                                    

"🎧Ebru Gündeş -Araftayım"
"Belki ölmek için bile yardımın gerek......"

"Korku iliklerime kadar işledi bu adam ya yüreğimin katili olacaktı ya da yürek çıkmazım"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Korku iliklerime kadar işledi bu adam ya yüreğimin katili olacaktı ya da yürek çıkmazım"

*****

Basım ağrıyordu boynumda ki sızı beni de unutma dermiş gibi bağırıyordu adeta

Yavaşça gözlerimi astım neredeydim ben?

En son o şerefsizi görmüştüm. Yardım istemiş lakin onun tarafından bıçaklanmıştım adeta .

Lanet olsun....

O kimdi onunla ilk karşılaşmamız da planlı mıydı ki acaba . Korku bedenimi esir almaya başladı. Yattığım yataktan kalktım önce tuvalete girip işimi halledip çıktım. Saçlarım karman çormandı ve yüzüme gelip beni rahatsız ediyordu kapşonlunun sapaksında ki ipi çıkarıp saçlarımı bağladım. Şimdi kaçma vaktiydi.

Hızla odanın kapısna varıp kapı kolunu indirdim.

Kapının hemen açılması şüphe uyandırıcı olsa da odada kalıp başıma gelecekleri bekleyemezdim.

Yavaş ve sessiz adımlarla merdivenleri indim. Dış kapı tüm ihtişamıyla bana göz kırpıyordu. Simsiyah olan kapı sanki bu evin ruhunu temsil ediyordu . Sessizce kapıya gidip küçük delikten dışarı da birinin olup olmadığına baktım. Ama hiçbir şey gözükmüyordu. Kapı kolunu kavrayıp indirdim . Kilitliydi . Kafamı kapıya yaslayıp düşünmeye başladım derin sessizliği onun sesi böldü.
Ruhumun cehennemin sesi.

"Nereye?" Dedi pişkin pişkin.

Hızla ona döndüm
"Cehennemin dibine"

Alayla çatılan kaşları ile kahkaha atmaya başladı.

"Zaten cehennemin inindesin ufaklık"
Bana doğru adımlamaya başladığında hemen kapının önünden çıkıp en yakın kapıya geri geri yürümeye başladım.
"Kimsin?" Diye sordum emin çıkmasına özen gösterdiğim  sesimle.
Kaybedecek birşeyim yoktu ben saçma sapan olan bu oyuna dahil olmayacaktım

"Poyraz dedim ya sende hemen unutmuşsun be kızım"

Hafifçe omzunun üstünden eriye baktım burası geniste

Adası olan mutfak karşılamıştı beni

"Neden burdayım?"

"Canım istediği için"

"HAYIR bir sebebi olmalı"

"O babndan intikam almak için mükemmel bir Hemşin sebebi bu"

Dudaklarımdan dökülen kahkahaya engel olamadım.

"Ben intikam için mükemmel bir yemin öyle mi ?" Dedim gülerek anında ciddilestim" yanlış kapı Elcini kaçırman lazımdı beni değil"

Bu sefer kahakaha atan oydu.

Bilinmeyenim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin