5.BÖLÜM

148 9 0
                                    

"🎧 Aysel Yakupoğlu -Gün Gelir🎧"
"Al gözümden yaşları gün gelir kurutursun"

"🎧 Aysel Yakupoğlu -Gün Gelir🎧""Al gözümden yaşları gün gelir kurutursun"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Uğraşma boşuna.
Seni ancak gördükleri ve duydukları kadar anlayacaklar. Gördükleri ancak kendi anladıkları olacak"
                                                      _Mevlânâ

*****

2 gün sonra

Uyandığımda yattığım o koltukta değildim bu durum iki gündür devam ediyordu.Sıkıldığım için televizyon izliyor ve orada uyuya kalıyordum uyandığımda ise bu odada bu yatakta üstüm  örtülü bir şekilde duruyordum .

Garipti ama bunu Dursun’un yaptığını düşünüyordum zira Poyraz benden o kadar nefret ediyordu ki kucağına alsa çıkar uçurumdan aşağın atardı.

Saate baktım öğlen iki olmuştu bile .

Yerimden kalkıp esnedim ve tuvalete girip işlerimi hallettim .

Artık banyo yapmam lazımdı.
Odadan yavaşça çıkıp bulunduğum kattaki odaları tek tek karıştırmaya başladım.Girdiğim son oda koridorun sonundaydı. Odanın bir asaleti vardı simsiyah olan duvarlara uyan dolaplar odayı tamamlıyordu.Burası o kokuyordu.

Biraz sigara ve salep kokusu….

İçim yine huzurla dolmuştu bu saçmalıktı  hatta saçmalığın daniskasıydı.

Giyecek kıyafetim olmadığından dolaba yöneldim ve sadece
üç rengin hakim olduğu kıyafetlere göz atmaya başladım . Dolabın yarısından çoğu takım elbise ile kaplıydı  ya da pahalı olduğu görünüşünden belli olan gömlek ve pantolonlardan oluşuyordu.
Çekmeceyi açtım çekmecenin içi bluz ,kapşonlu ,eşofman ve tişörtlerden oluşuyordu. Hemen gri bir kısa kollu ve aynı renk eşofman aldım .

İç çamaşır çekmecesinden daha paketinden çıkmamış bir adet bokser aldım .

Hemen odadan çıkıp kaldığım odaya girdim ve hızla kendimi duşa attım.

Odada bulunan şampuanlar erkek şampuanıydı ve mentollüydü umursamadım.

Bir şampuan sorun değildi
.
Hızla duştan çıkıp üstümü giydim .

Sütyenimi tekrar giymiştim beş gün daha sabredebilirdim.

Acıkmıştım . Banyodan çıkınca genelde  acıkırdım.

Mutfağa indim anlaşma yapalı odamın önünde koruma durmuyordu.

Dolaba göz attım her şey hatta fazlası vardı ama canım aşırı menemen çekmişti dolaptan soğan ,biber ve domates aldım. Saçlarımı tişörtün içine sokup doğramaya başladım ne kadar
Sürmüştü emin değildim lakin domatesler suyunu çalıp hafiften çekince üstüne yumurta kırdım ve en sonda kaşar peyniri ile şaheserimi tamamladım .

Bilinmeyenim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin