"🎧 Seksendört -Kal ölene kadar 🎧"
"Yaram çok derin kanar her yerinden""Sevilmeyen bir çocuğun sevgiye muhtaç olması gibiydi işte hayat . O sevgiden korksanda ona muhtaçtın . "
*****
Bazen yüreğin öyle bir sıkıntıya düşerdi ki ne yapacağını bilemezsin . Nereye gideceğini buna neyin sebep olduğunu ama en çokta buna neyin iyi geleceğini bilemez insan.Ama yürek ateşine de , üzüntüye de en iyi gelen şey güven duygusuydu. Bunu çok iyi biliyordum.
Çünkü hiç yaşanmayan bir duygu en iyi bilenen duyguydu bazen.
Belki bir ev , belki bir oyuncak, belki bir insanın sarılışı ,belki sadecd bir çift güzel söz güven duygusunu her şey verebilirdi insana ama en zoru o güven duygusunu bulabilmekti.
Ben bulup elinden erkenden kaybedenlerin.
Evim diye yaşadığım yer bile bu duyguyu bana vermezken , dün yaşadığım olaya rağmen neden içimde saçma sapan bir güven vardı.
Aptallık mıydı?
BelkiBelki de muhtaçlıktı.
İşte bu büyük ihtimalle olan şeydi.Çünkü insan elinde bulunduramadığı ama çok istediği şeye bir zaman sonra muhtaç olurdu.
Ben olmuştum.
Babam beni duyuyor ve bir yerde yaşıyorsan seni sırf bu yaşattığın muhtaçlık yüzünden affetmicem.Sabah uyandığımda karnında kızarıklık dahi yoktu ama ben leş gibi krem kokuyordum.
Nedeni bilinmez dün akşam rahat uyumuştum ilk defa .Akşam olmuştu bile Pınar denilen kadın hala bu evdeydi konuşurken ve gülerken sesi gelip duruyordu.
Saate gözüm kaydı henüz sekiz olmuştu bu akşam kanıtlayıp bir hafta dolmadan gidecektim bu evden.
Olduğum durumdan değilde saçma sapan hislerimden korkmaya başlamıştım.
Kalbim sanki bağırıyordu doğru kişi ama yanlış zaman.
Eğer doğruysa
Çok yanlış bir zaman.Eve gelmesini bekliyordum dün akşam yaşanan olaydan sonra ağzıma tek lokma dahi koymamıştım. Yeteri kadar param , kendi işim vardı.
Herşeye gücüm de yetiyordu burdan bu akşam gidemesem bile 5 gün dayanıp yemek yemeyecektim.
Benim yerimde kim olsa aynısını yapardı bundan emindim.
O akşam bekledim saat bir oldu iki oldu gelmedi . Gözlerim ağırlaşıyor ve artık ben buna engel olmuyordum.
Böyle iki gün daha geçti bırakın yemek yemeği odadan dışarı dahi çıkmamıştım.
Saate gözüm kaydı tekrar dokuz olmuştu kapı zili tüm evde yankılandı.
Pınarın "sonundaki geldin" diyen sesini duydum.
Umursamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyenim
ChickLitİntikamın esiri olan bir adam Poyraz Çınar Sonunda planını devreye sokmak ister. Küçük yemi bir anda avucuna düşmüştür. Babasının kıvırcığı, annesinin hicbirseyi olan bir kız Alya Demir Bir intikam planının içinde kendini bulur. **** "Ben intikam i...