"🎧 Perdenin ardındakiler-Beni kendin kurtar"
"Boşluğun dibinde yalnızım"
"Bir çocuğun kalbine saf sevinci işleyen insanlar unutulmaz,o sevincin katili olsalar bile."
******
Karşımda ki adam öyle sinirliydi ki nedenini merak ediyordum. Bu adam burda olduğuna göre annem de burdaydı yani kan bağından dolayı annem sayılan kadından bahsediyorum .
Çünkü bir isim olarak anne olmak var bir de gerçekten anne olmak.
Korkuyordum ama bu korku daha 15 yaşımda içime işleyen korkuyla aynı hissettiriyordu.
Yaş 15
O gün ne olduğunu tam hatırlayamasam da okulda bir kızla kavga etmiştim . Ve tüm hayatı boyunca asilikten uzak olan ben için bu aşırı anormaldi. Tam net hatırlayamasam da beni yetiştirenlere saymıştı. Bu öz babama ve babaanneme yapılan hakaret gözümü öyle bir karartmıştı ki kızdan hırsımı almış ,özür bile dilerttirmiştim. Evet belki ikisi de hayatımda değildi o zaman ama farkeder mi? Bir çocuğun kalbine o saf sevinci işleyen insanlar unutulmaz sonunda bu sevincin katili olsalar bile.
Babaannem,canım babaannem o isteyerek gitmemişti hayatımdan o yüzden o sevincimin katili olarak değil hayatımda ki en güzel şey olarak kalmıştı.
Ertesi gün idareden çağrıldığımda sebebini tabi ki biliyordum ama umrumda değildi.
Müdür odasına girdiğimde Selim Demir'in de orda olduğunu görmek hızla atan kalbime korku ve endişe tohumunu ekmişti.
Müdürle konuştuk uyarı aldım yaptığım şey disiplinlik olsa da adalet olmadığı için parayla halledilmişti işte.
Arabaya bindiğimizde aşırı sessiz ve sakin gözüküyordu. Eve geldik merdivenlere yöneldiğimde annemin yanına gideceğimi anlamış olmalı ki konuştu.
''Annen evde değil''
Onaylar anlamda başımı salladım. Annemle ne kadar aram iyi olmasa da olan bu tarz olayları bilmeliydi. Odama çıktım kapımı kapattım çantamı yere fırlattım. Daha bir dakika geçmeden kapım açıldı öyle ki kapı büyük bir gürültü ile duvara çarptı.
Karşımda gördüğüm adam öyle bir bakıyordu ki korktum . Titredim ben korkudan ve en acısı da ne anne diye bağırabilirdim ne de baba ikisi de hiç yanımda olamamıştı ki şimdi olsun.
Saçıma yapıştı o koca el öyle bir çekti ki derim saçımdan ayrıldı sanmıştım. Bazı şeyleri göründüğünden daha fazla acıttığını unutmuşum meğer.
''Sen orospu o çalışmayan aklınla beni öyle bir rezil ettin ki ''
Saçımı bırakıp yanağıma tokat attı tokat o kadar güçlüydü ki yere savruldum biter sandım bir kez daha yanıldım . Yere eğilip ardı ardına tokat atmaya devam etti öyle bir yandı ki canım .Ama bitmedi karnıma yediğim tekme ile daha da bitmeyeceğini anladım. Kaç dakika vurdu bilmiyorum sonlara doğru hissizleşti vücudum acıdan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyenim
ChickLitİntikamın esiri olan bir adam Poyraz Çınar Sonunda planını devreye sokmak ister. Küçük yemi bir anda avucuna düşmüştür. Babasının kıvırcığı, annesinin hicbirseyi olan bir kız Alya Demir Bir intikam planının içinde kendini bulur. **** "Ben intikam i...