1) Komik Olun, Mizah Yeteneğinizi Geliştirin
"Kadınlar kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanırlar" diyen bir gruba karşı "Kadınlar hoşlandıkları erkeklere gülerler" diyen bir grup da var. Yine de mizah yeteneğin varsa eğlenceli biriysen bir adım öndesin karşimm. Odun olma, efsane ol !
2) Dürüst Olun, Güvenilir Olun
Yalanını gördüğün insana güvenemezsin. Yalanı basite indirgememek gerekir. Hele ki kız-erkek ilişkisinde yalan; temeli bozuk bir binaya benzer. Binanın katlarını çıkarken de tedirgin olursun, bina tamamlanınca da. Binayı tamamlamaktan kastım; evlilik. Yalanlar üzerine kurulan bir evlilikte çiftler ve çocuklar zarar görecektir.
Biraz mola (3:19)
Bu yüzden; hiç bir konuda yalan söylenmemeli. Dürüst insanın her konuda önü açıktır.Eğer her zaman dürüstseniz sizin güvenilir olduğunuzu bilecek ve kendisine dürüst olacak kadar değer verdiğinizi fark edecektir.
Ona bir kere yalan söylediğiniz için sizden devamlı şüphelenmesine neden olmak isteyeceğiniz son şey olur.
3) Verdiğiniz Sözleri Tutun
Erkek sözü; ancak belli bir cinsin, söylediği sözün arkasında durabileceğini ifade etmekte kullanılır. Erkekler özellikle söz verirken çok dikkatli olmalıdır. Kadınlar bu konuda çok hassaslar. Söz vermeden önce düşünmek gerekir.
Eğer; sevdiğinizin size güvenmesini istiyorsanız buna uygun davranmalısınız. Bir kadın onu verdiğiniz bir sözü tutmadığınızda aniden size olan güvenini yitirmeye başlayacaktır. Bu söz;
Örneğin; işten çıkınca onu arayacağınızı söylemenize rağmen aramamanız gibi küçük bir şey bile olsa.
4) Onu Başkalarıyla Tanıştırırken, Ona Yakın Olun, Temas Edin
Basit bir detay gibi gelebilir. Ancak kadınları sahiplenmek, onları hoşnut eder. Mesela; Onu başkasıyla tanıştırırken elinizi onun sırtına koyun. Bu çifti birbirine bağlayan ve onun tanımadığı bir kalabalık içinde kendini daha rahat etmesini sağlayan bir harekettir.
5) Favori Dizisini / Filmini Onunla Beraber İzleyin
Beyler, maçı beraber izlemek için onu ikna edin demiyorum, yanlış anlaşılmasın. Kızın sevdiği belki sizin sevmediğiniz tarzda filmi beraber izleyin. Barbarlık yapmayın barabar izleyin işte.
Bunu yapmanız, ona onun keyif aldığı şeyleri -ki bu diziyi/filmi izlemek sizin ilk tercihiniz olmasa bile- onunla paylaşmaya istekli olduğunuzu gösterir.
6) Detayları Hatırlayın
Genel olarak kadınlar; onun hakkında bazı şeyleri kaydetmenizi ister. Bazı şeyler dedim pardon, her şeyi Doğum günü, tanışma gününüz, burcu gibi konular DETAYA GİRMİYOR bilem.
Detaylar;
Sevdiği renk, desen, şekil, uzay aracı olabilir.Sevdiği hayvan, o hayvanın nelerden hoşlandığı olabilir.Sevdiği kahve, o kahvenin kalorisi olabilir.Sevdiği ruj markasının içinde polifenol kullanılıp kullanılmadığını bilmeniz gibi basit detaylar.
Herşeyi bilemezsiniz ama; sevdiğiniz kız bunu size söylüyorsa da unutma lüksünüz yok beyler. Bunları takıntı haline getiren kızların sevgililerine selam olsun
*Bu durum; onu dinlediğinizi ve dediklerini dikkate aldığınızı hissettirir. Ayrıca onun hoşlandığı şeyleri bilmek, ileride önemli günlerde onun hoşuna gidecek şeyler planlarken işinize yarar.
7) Beraber Uzanırken Onun Saçlarıyla Oynayın / İlgilenin
Film izlerken olabilir, çimlerin üzerinde uzanırken olabilir. Sevdiğinizin saçlarıyla ilgilenin beyler. Seninle ilgilenince nasıl hoşuna gidiyorsa aynı durum kızlar için de geçerli.
8.) Günaydın mesajı
Günaydın mesajı atmak, sadece kelime olarak "günaydın" anlamına gelmez;
"uyanır uyanmaz aklıma gelen ilk kişisin" anlamına da gelir.
KS deki sabah sorularına bakın, genelde kızlar; " Bugün Günaydın ! mesajı aldınız mı diye sorarlar". Bu demektir ki, kızlarımız gününü aydınlatan erkekleri unutmuyor.
Bu küçük romantik hareketler ilişkinin sadece cicim aylarında değil, her zaman yapılmalı. Süreklilik önemli...
Ve artık sadece kuru bir #Günaydın demek de olmaz. Görsellikle ilişkinizi renklendirin.
En kısa şekliyle yazmaya çalıştım. Kadınlara iyi davranın.
-BİTTİ-