7.SINIF

543 12 0
                                    

7. Sınıf gerçekten hoş bir sınıftır. Hani en önemli hormonlarımız o dönemlerde salgılanır. Bazı kızlar ilk aşklarını o zaman yaşar. Size erkekleri etkilemenin yollarını söyleyebilirim : Herkeste yoktur ama benim etkileyici bakışlarım vardır. Yani abi bir bakan bir daha bakar. Bu sizde de olursa gerçekten hoş olur. Onun dışında fiziğiniz çok önemli. Spor yapın. Ben basketbol'u pek önermiyorum kızlara erkek gibi bir fizik yapıyor. Voleybol ise vücudu düzleştiyor bu da pek hoş değil. Tenis, masa tenisi, yüzme e atletizim yapabilirsiniz. Bunlar fiziği güzelleştirir. Tırnaklarınızda oldukça önemli alt yanıtlarda da dediğim gibi tırnaklarınıza mümkünse her hafta manikür yapıp şeffaf oje sürün i Dudaklarınızı asla kurutmayın. Unutmayın kuru dudak çekici değildir. Bunun için nemlendirici kremler kullanın Cildinizin yumuşak olması için ise bebek pudrası sürün. Her akşam yatmadan önce cildinizi gül suyu ile temizleyip bebek pudrası sürünEhm tarzınıda çok önemli. Sezonun trendlerine her zaman uyun. Tabii o güzel kıyafetlerin altına çarık giyerseniz hoş olmaz. Eğer imkanınız varsa spor ayakkabi giyin altına. İşte bu da dikkat çeker.

Tabi bir de dersler var. 7 ve 8. sınıf dersler için gerçekten çok önemlidir. Hele ki 7. sınıfsan seneye SBS'ye (yeni adı her neyse) gireceksin demektir. Derslerine çalış. Eğer seninde benim gibi çalışamama sorunun var ise hiç denediniz mi bilmiyorum, defterlerinizin kapağı hoş olursa çalışma isteğiniz artıyor HOcalarınla iyi geçinmeye bak, sözlüden torpil yapar; diğer sınıflara da senin hakkında hoş sözler söyler

OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin