Eğim
Sağa eğikse
El yazısının sağa doğru eğimi, kişinin iletişim yeteneğinin göstergesi olarak yorumlanıyor. Yani yazısı sağa doğru eğimli olan yakışıklılar daha arkadaş canlısı, yönlendirici, sorumluluk sahibi, girişken olma eğilimi taşıyorlar. Ayrıca kontrolü elinde tutmayı seven, destekleyici ve ilgiden hoşlanan biri olma ihtimali de yüksek. Çıtırımız dost canlısı olduğu için onunla sohbet başlatman zor olmayacak, bir gülümseme veya selam yetecektir. Eğer dediğimiz gibi kontrolün onda olmasından hoşlanan biriyse nereye gideceğiniz, ne yapacağınız gibi konularda onun sözünün daha çok geçmesi hoşuna gidecektir.
Sola eğikse
Sola doğru eğilen el yazısı, temkinli olmayı, garanticiliği temsil eder. Bu el yazısının sahibi, her detayı doğrulama ihtiyacı duyar. Anlayacağın birazcık takıntılıdır. Ama iyi yanından bakacak olursak aranızdakinin adının konmasını o senden daha çok ister ve duygularından eminse senden rahatlıkla sevgilim diye bahsedebilir. Bu yakışıklıdan gerçekten hoşlanıyorsan ona bunu baya baya hissettirmen lazım ki, bundan emin olsun ve o da sana karşı boş değilse yanına gelebilsin.
Yazısı dikse
Bu çocuğun yazısı ne sağa ne sola yatıyor, öyle dimdik duruyorsa bu çocuk dik başlı. Dik yazı genelde bağımsızlık belirtisidir. Hesap vermeyi sevmez, kendine ait zaman dilimi de ister. Böyle bir delikanlıya tutulduysan en iyisi ona, aranızda bir şey olursa onu çok sıkmayacağını hissettirmen ve kendini bu ilişkiye çok kaptırmaman.
Büyüklük:
Büyük yazı
Büyük el yazısıyla yazan kişiler daha çok dışadönük, dost canlısı olurlar. Yabancılara karşı ilk başlarda daha mesafeli olmayı tercih ederler ama her zaman kendilerinden emindirler. Bu çocuk cana yakın olduğu için seni iyice tanıdıktan sonra işin kolay, asıl mesele onun kabuğunu kırmakta. Bunun için sen de onun bir ilgi alanını öğrenip bu konuda onunla sohbet başlatmaya ne dersin?
Küçük yazı
Küçük el yazısı, mantığı temsil etmenin yanı sıra zıt düşülen kişilere karşı acımasız olmayı da ifade eder. Akademik ve zihinsel uğraşılardan hoşlanan kişilerde bu tip el yazısı sık görülür. Zeki ama tersi de ters hani denebilecek bir yakışıklıyla karşı karşıyasın. Bu çocuğun yanında akıllı olman lazım. Ayrıca onunla inatlaşmamaya çalış, yoksa istemeden, anlık hırsla seni kırabilir.
Baskı
Çok koyu yazı
Çok koyu harfler kişinin gerginliğinin, eleştiriye karşı sinirlerine fazla hakim olamayışın ve küçük imalara karşı bile alınganlık göstermenin ifadesi olarak yorumlanıyor. Bu kişiler önce tepki gösterir sonra soru sorarlar. Bu yakışıklıyla iletişim kurmak kolay değil anlayacağın. Ona yaklaşırken laflarını özenle seç, her zaman yapıcı ve pozitif ol. Böylece ondaki yüksek gerilimi biraz olsun düşürebilirsin. Onun ani tepkiler verebileceğini unutma ve buna hazırlıklı ol. Merak etme, iki dakika sonra pişman olup sakinleşecek ve özür dileyecektir.
Hafif koyu yazı
Koyu harflerle yazan kişiler verdikleri sözü yerine getirmek konusunda çok titizdirler ve etraflarındaki olan biteni baya ciddiye alırlar. Bu çocukla şakalaşırken dikkat et. Duygularını belli ederken de işi çok espriye vurma, net ol. Çünkü imalar kafasını karıştırabilir, emin olmadığı için sana karşı mesafeli durabilir. Ya da her şeyi ciddiye aldığı için kendinle veya onunla ilgili bir esprini gerçek sanabilir.
Silik yazı
Çok silik ve ince yazılar, ortama ve insanlara olan hassasiyeti temsil ediyor. Ama yazı silik olmakla beraber kargacık burgacık, kocaman ve şekilsizse, bu, yakışıklımızın sakin ve sıradan bir hayat sürdüğü anlamına gelebilir. Yazısı silik ve ince olan bu hassas çıtırla ilişki yaşarsan, naz yapan taraf muhtemelen o olacaktır. Onu tavlamanın ve elinde tutmanın yolu da bu işte; yani, ufak sürprizlerle ona kendini özel hissettirmek. Ancak seninki silik, biçimsiz yazısı ve basit hayatı olan bir yakışıklıysa, tavlamanın yolu senin de tıpkı onun gibi sıradan şeylerden hoşlandığını, sakin yaşamayı sevdiğini göstermen. Örneğin; film izlemek, yürüyüş yapmak, müzik dinlemek...
Satır aralığı
Geniş aralık
Satırların arasının açık olması, olaylara sakin ve geniş perspektiften bakabilme yeteneğini gösterir. Seninki her daim soğukkanlılığını koruyabilen, sağduyulu biri. Senin de ona sakin, uysal ve aklı başında olduğunu göstermen lazım. Onun yanında ölçülü davran, aşırı hareketlerden kaçın. Ama dikkat et, ağır başlı olayım derken de sıkıcı ve despot görünme;)
Dar aralık
Satır aralarının dar olması, bu yakışıklının hareketi sevdiğini ve enerjik olduğunu gösteriyor. Böyle bir çıtırın ilgisini de kendisi gibi fıkır fıkır bir kız çeker. Onun etrafındayken, ilgisini çekmek için bol bol gülümsemeli ve sürekli hareket halinde olmalısın. Ona ayak uydurabileceğini ve onunla her maceraya atılabileceğini görürse, sana kayıtsız kalamayacaktır.