Evlenecek erkeklere tavsiyeler

206 4 0
                                    


Hayatınızı kapana kısılmış gibi hissedecekseniz evlenmeyin.

Eşinizi masum, güvenilir bir kadın olarak görmüyorsanız, sürekli şüphelerle kadını boğacaksanız evlenmeyin.

Çifte standardı kabul etmiş bir kadınla evlenin ama kabul etti diye de cılkını çıkarmayın.

İyi yemek yapan bir kadınla evlenin.

Anlayışlı, güleryüzlü bir kadınla evlenin. Nemrudun kızı gibi bir köşede somurtacaksa, bırakın o köşede yaşlansın.

Eşinize, ailenize sahip çıkın. Çocuk düşünüyorsanız, gerçekten iyi bir aile babası olun.

Namuslu, dürüst, temiz bir hayat yaşayın.

Sokaktan geçen kadınlara bakabilirsiniz, göze yasak yok hatta bunun makarasını bile yapabilirsiniz eşinizle ama o kadını yatağınıza alırsanız, tipine bakmak ayrı şey tadına bakmak ayrı şey unutmayın.

Mümkünse eşiniz derli toplu giyinen bir kadın olsun, illa kapalı olsun demiyorum, örümcek beyinli olun da demiyorum ama eşinizin bir çift memesinin bedenini herkes bilmesin, mahreminiz olsun. 

Eşiniz ile anneniz arasında sorun olacak şeyler varsa kendileri halletsinlerdemeyin, aradaki köprüyü kuracak olan her zaman sizsiniz, unutmayın.

Kopamayacağınız kötü bir alışkanlığınız varsa, eşinizi ve hatta ilerde çocuklarınızı da bu bataklığa çekip hep beraber boğulmayın. Kurtulmaya çalışın, kurtulamıyorsanız tek başınıza boğulun, kimseyi günahlarınıza, rezil hayatınıza ortak etmeyin.

; Fazla özgürlükçü bir ruhunuz varsa evlenmeyin, arkadaşlarınızla bir iki kadeh bir şeyle içmeye elbette gidin ama her gece kadını gözü kapılarda bekletmeyin.

Beraber paylaşacağınız bir yataktan başka şeyler de olsun, eğlenmeyi gülmeyi bilin ve ertelemeyin. 

Mutlu olmaya bakın, yıkılmayın, gözlerinin içine bakıp bir ömrü tüketmeye hazır olun.

OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin