Přijdeme z balkonu za klukama a sedneme si vedle sebe. Sedím mezi Kubou a Domčou.
"Hej" zařve Robin na všechny.
"Dáme si závod kdo první vypije můj a velkého Jakuba nově vymyšlený drink" dodá Robin a roztáhne ruce nadšením.
"Yes tyvole kdo jde?" řekne Kuba. Přidá se Pepa, Konex, Dominik, Jickson a samozřejmě Robin s velkým Jakubem.
"Jdu taky" řeknu a jdu si pro drink za Robinem. Postavíme se všichni vesele sebe a půlku drinku skoro stejně všichni vylili, protože nejsme nikdo střízliví.
"Tři, dva, jedna ted' !" odstartuje Koky a všichni do sebe házíme drink připravený velkým Jakubem a Robinem.
"Vyhrál jsem" křikne vítězné Domča když dopil a vyplázne na nás všechny jazyk.
"Hej to neplatí, měl toho míň tyvole půlku vylil než jsme začali pít" řekne soutěživě Kuba a udělá naštvaného. Všichni s ním souhlasí a dáváme si druhé kolo.
"Teď " řekne Koky na odstartování a všichni začínáme na novo pít drink.
"Dopila jsem, první" křiknu šťastně když mám prázdný kelímek. Nadšením vyskočím, protože já jediná holka jsem porazila kluky.
"Tak to vůbec holka mě nemůže porazit" prohlásí Kuba soutěživě.
"Smiř se porazila nás holka" řekne Pepa a poplácal Kubu po rameni. Je pravda, že Kuba toho má asi v sobě nejvíce, takže moc neměl šanci. Jdeme si zase sednout a Dominik vytáhne jointa.
"Chceš?" zeptá se mě Dominik po pár potazích z brka. Jen mu vezmu z ruky jointa a popotáhnu si. Vrátím mu ho a nakloním k němu hlavu.
"Jdu na záchod" řeknu mu a pokouším se zvednout. Po úspěšném pátém pokusu se zvedám a jdu na záchod. Vyjdu ze záchodu a přede dveřmi stojí Dominik.
"Ale Domča asi zabloudil" řeknu vysmátě opilým hlasem.
"Ano a jen za tebou" řekne mi a přiblíží se ke mně. Když mě přirazil ke zdi tak mezi sebou máme centimentovou škvírku. Po chvíli Dominik spojí naše rty a začneme se líbat. Po chvíli si mě Dominik vyhoupne na sebe a já obmotám své nohy okolo jeho boků. Jde semnou do svého pokoje a furt se drze líbáme. Když dojdeme k jeho pokoji otevře jednou rukou dveře a druhou mě pořád drží za zadek na sobě. Něžně mě hodí na postel a začneme ze sebe strhávat oblečení. Když už jsme oba nazí a Dominik mi koukne do očí vlepí mi polibek a už je ve mně. Nejdříve pomalu přiráží a po chvíli zrychluje. V jedna ruce svírám prostěradlo a druhou mám na jeho zádech.
Když už oba jsme tak si Dominik lehl vedle mě a otočíme se k sobě čelem."Byla jsi skvělá" řekne mi Dominik.
"Ty taky" řeknu a jdu mu do skříně si vzít nějaké jeho tričko a obléknu si ho společně s mými tangy. V velkém tričku cupitám nazpět k Dominikovi do postel a lehám si k němu. Dominik jen natáhne ruku abych si mohla položit hlavy na jeho hruď. Když mu položím hlavu na hruď obmotá mi ruku okolo boku.
"Dobrou noc" řeknu a podívám se Dominikovi do očí.
"Dobrou kotě" odpoví mi a věnuje mi polibek, který mu oplatím a Dominik ho prohloubí v líbání. Po chvíli se od nej odtrhnu a usměju se. Věnuji mi poslední polibek a položím si hlavu na jeho hruď. Zachvíli oba upadáme do říše snů.
Jak se vám líbí tato kapitola? Je trošku kratší, ale jsem na ni docela pyšná.
Omlouvám se za chyby! <3
ČTEŠ
já koukal ji do oci, ona koukala do mejch
Romancezmeni ji on? nebo snad ona jeho? sexuální sceny, drogy a alkohol