32.

583 13 0
                                    

"Viky vstávej už" budí mě Pepa.

"Mmh" zabručím a zahrabu se do peřiny.

"Šup, jdeme na snídani" řekne Pepa a vezme mi peřinu.

"Tyvole tak to ne, nechci ho vidět" odpovím a posadím se na postel, hlavu si položím do dlaní v hlavě mám snad střepy.

"Dělej bude ti líp" rozkáže mi Pepa.

"A tak nechceš mi to přinést na pokoj?" zeptám se Pepy.

"Stejně ho uvidíš, jak chceš jet domů takže jdeme" rozhodne Pepa a já se trochu zkulturním. S Pepou vyrážíme dolů do restaurace v hotelu. Vezmu si kuličky s mlékem a Pepa si bere také nějaké jídlo. Vydáme se ke stolu, zahlédnu Dominika s ostatními a zastavím se.

"Klidně si půjdu sednout jinam s tebou" řekne mi Pepa jen kývnu na souhlas a jdeme k jinému stolu.

"Tichá domácnost?" zeptá se Kuba s sedne si k nám.

"Co to meleš?" zeptám se ho nazpět.

"S Dominikem jste takové hrdličky, co jste si udělali?" zeptá se Kuba.

"Ty to nevíš, se nepochlubil?" řeknu a nadzvednu obočí.

"Ne?" odpoví Kuba.

"Jak jsem odcházela z parketu kde jsme tančili včera za Dominikem, tak jsem ho viděla cucat se s nějakou děvkou" řeknu a sklopím pohled na už prázdnou misku.

"Ty pičo Citta!" křikne potichu na Dominika. Dominik se otočí za hlasem, všimne si mě a hned vyrazil k nám.

"A já myslel, že se už zklidnil" řekne Kuba než k nám došel Dominik.

"Viky" řekne Dominik a sedne si naproti mě, chytne mi pevně ruce, koukneme si do očí oba máme v očích lítost a smutek.

"Ne" řeknu po chvilce s vytrhnu moje ruce z Dominikovo sevření.

"Prosím nech mě to vysvětlit.." řekne Dominik. Zvednu se z židle a jsem na odchodu.

"Viky.. prosím" slyším za sebou hlas Dominika. Rychlým krokem se vydám do svého pokoje. Sednu si na postel a rozbrečím se.

"Běž pryč" křiknu z pokoje, když slyším klepání na dveře.

"To jsem já" zaslechnu Pepův hlas. Zvednu se a jdu otevřít.

"Promiň, já myslela, že je to Dominik" omluvím se Pepovi a zvednu na něj pohled.

"Vikyy, nebreč" řekne mi Pepa.

"Promiň" omluvím se a jdu si sednou zase na postel. Mlčky s Pepou sedíme v pokoji.

"Já půjdu otevřít, seď " řekne Pepa, když někdo zaťukal.

"Viky, prosím" řekne Dominik, když vtrhl do pokoje.

"Já vás tu nechám" řekne Pepa a odejde z pokoje.

"Nech mě to vysvětlit" řekne Dominik a klekne si před postel na, které sedím.

"Tady není co vysvětlovat" odseknu mu a kouknu na něj. Lítostně se na mě podívá a utře mi palcem potůčky slz.

"Viky.. já byl jsem zhulenej a ožralej, nechci to svádět na to jo..." řekne Dominik a chytne mi ruce. Držíme mě za ruce a Dominikovi zeskleněly oči.

"Přišla za mnou a- a já ji odháněl, furt na mě sahala, říkal jsem ji ať jde do piči, ale ona se na mě prostě vrhla" řekne Dominik a povolí stisk.

"Jsem debil, ale nevěděl jsem co zrovna dělám, s Jakubem jsme vyhulili nejméně tři brka" dopoví Dominik a rychle si utře slzu, která mu stéká po tváři.

"Proč si za mnou prostě nepřišel?" zeptám se Dominik a dám si za ucho pramínek vlasů.

"Já chtěl jsem, ale měl jsem rozmazanej svět, na hotel mě dotáhl Robin a velkej Jakub co toho v sobě měli nejméně" odpoví mi Dominik.

"Prosím, Viky odpusť mi to" prosí mě Dominik.

"Já.. teď chci být sama" odpovím a jdu do koupelny, Dominik odejde z pokoje. Sbalím si věci do batohu.

"Máš už sbaleno?" zeptá se mě Pepa, když přišel do pokoje.

"Jo" odpovím mu.

"Tak supr, za hodinu jedeme" řekne Pepa a jde si ke mě sednout.

"Co Dominik?" zeptá se Pepa.

"Vysvětlil mi to, řekla jsem mu, že potřebuju čas" odpovím Pepovi. Chvíli si ještě povídáme a někdo začne klepat.

"Jedeme" prohlásí Kuba, když otevřeme dveře od pokoje. S Pepou si vezmeme věci  odevzdáme klíče a jdeme čekat před hotel.
S dodávkou přijede velkej Jakub a nasedáme do dodávky. Sednu si vedle Pepy. Po chvíli přijde zbytek kluků, vedle mě si sedne Dominik takže teď sedím mezi Pepou a Dominikem.

"Jsme všichni?" zeptal se velkej Jakub.

"Jo" odpoví Robin co si teď nasedl a vyjíždíme.
Už asi hodinu tady mlčky s Dominikem sedím, podívám se na něj, pohled mi po chvilce opětuje a lítostně se usměje. Odvrátím pohled bez úsměvu od Dominika a položím si ruce na mé stehna. Dominik se mé ruky na stehně po chvíli dotkne malíčkem, nijak na to nereaguji a Dominik mě hladí maličkem po hřbetu ruky. Upadá na mě únava, chtěla jsem si položit hlavu na Pepu, ale ten už spí, nemám na výběr.
Opřu si hlavu o Dominikovo rameno, Dominik mi vlepí rychlou pusu do vlasů a já upadám do říše snů.




Nová kapitola, snad se vám líbí.
Omlouvám se za chyby! <33

já koukal ji do oci, ona koukala do mejch Kde žijí příběhy. Začni objevovat