26.

675 13 0
                                    

Ráno mě budí zvuk budíku v 6:00, po pár minutách ještě v posteli se zvednu a jdu se obléct. Udělám si ranní hygienu a navlním si lehce vlasy. Vypije sklenici vody a vyrážím do práce. V práci si obmotám okolo pasu černou zástěru a jdu obsluhovat zákazníky.

Je čas oběda a tady se to jen hemží lidmi. Spatřím Matěje, Dominika, Robina a Daniela jak si sedají ke stolu. Po chvíli se rozejdu směrem k jejich stolu.

"Co to bude kluci?" zeptám se a nahodím úsměv. Objednávku jsem si zapsala.

"Hele prijdes dneska? Musím ti něco říct" řeknu Dominikovi potichu.

"Jasně" odpoví mi a vlepí mi polibek. Kluci jen poplácají Dominika po zádech a začnou se smát, ale je vidět, že mají i tak trochu radost.

O půl čtvrté dorazím domů a jdu si odpočinout do svého pokoje. Vezmu do ruky mobil a začnu projíždět soc. sítě.
Začal mi vibrovat mobil a ukázal se mi hovor od Dominika.

"Nazdar kotě, v šest budu u tebe" řekne mi Dominik, když mu příjmu hovor.

"Ahoj, dobře" odpovím mu.

"Tak jo budu se těšit" odpoví mi a zavěsí. Kouknu se na hodiny, které ukazují 16:30. Za hodinu a půl tady bude Dominik. Zvednu se z postele a jdu trochu pouklízet jak v pokoji tak i v obýváku a vlastně tak nějak všude. Když douklízím podívám se kolik je, vezmu mobil do ruky a obrazovka ukazuje 17:43. Zachvíli tu bude Dominik. Jdu si do koupelny přejet řasy řasenkou a navonit se. Po deseti minutách slyším jak se po bytě rozléhá zvuk zvonku.

"Ahoj Domčo" řeknu, když otevřu dveře v kterých se Dominik opírá o futra.

"Ahoj" odpoví mi a vejde dovnitř, vtáhne mě do objetí a zuje si boty. Jdeme do obýváku a sedneme si na gauč.

"Tak co se děje?" zeptá se Dominik a usměje se.

"No je mi trochu trapný" řeknu a promnu si ruce, Dominik se nahlas zasměje a já pokračuji.

"Zítra mě mama pozvala na oběd, protože jsem minule tak nějak beze slov odjela domů a chce to vynahradit, no a chce tě poznat" dořeknu svůj monolog a snažím se usmát, ale přes tu trapnost mi to moc nejde.

"Rád bych a moc, ale nebudu se jim líbit" odpoví mi a zesmutní.

"Prosimtě neboj, mamce jsem tě už ukázala no a taťka bude nejdřív trochu nepříjemnej, ale pak bude v pohodě" odpovím mu a usměju se, chytnu ho pevně za ruce a daruju mu polibek. Mému tátovi vadí tetování, což bude trochu oříšek a taky když někdo kouří i když mama kouří elekton. cigarety.

"Tak dobře" odpoví a lehce se usměje.

"Dáme si víno?" zeptám se Dominika.

"Za normálních okolností bych neodmítl, ale budu za chvíli zase muset" odpoví mi. Koukneme si do očí a Dominik mi položí jednu dlaň na mou tvář, daruje mi polibek, který se prohloubí v líbání. Z líbání nás vyruší Dominikův mobil.

"Co je?" řekne Dominik do mobilu, když příjmul hovor.

"Pojeď už!" slyším z telefonu a poznám, že je to Kuba.

"No jo" odpoví a odhodí mobil na gauč. Beze slov mě začne znovu líbat.

"Tak už běž ať Kuba nezuří" řeknu, když se odtrhnu od Dominikových rtů.

"Co jiného mi zbývá" odpoví a jde si do chodby obout boty.

"Ahoj" řeknu Dominikovi a vtáhnu ho na chodbě do objetí.

"Zítra jsem tu v deset" zamumlá Domča do objetí.

"Ahoj" řekne na rozloučenou a mizí ve dveřích. Zavřu za ním vchodové dveře a jdu rovnou do koupelny se osprchovat. Osprchuju se a udělám si večerní hygienu, beru sklenici s vodou a do druhé ruky mobil, vcházím do svého pokoje a odložím sklenici s mobilem na noční stoleček.

"Už půjdu spát ať jsem na zítra ready, dobrou" napíšu zprávu Dominikovi a projíždím soc. sítě.

"Těším se, dobrou kotě" přečtu zprávu od Dominika. Odložim mobil na noční stoleček a spokojeně se vydávám do říše snů.



Další kapitolaaa!!!
Omlouvám se za chyby! <3

já koukal ji do oci, ona koukala do mejch Kde žijí příběhy. Začni objevovat