🌊 Tak dneska jsem extra hodná a dám vám ještě jeden díl 😂 💞😊
y/n - tvé jméno
-⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--
Y/n Pov
Otočila jsem se, abych se podívala za sebe. Byli jsme kousek dál od vesnice, ale naštěstí ne uprostřed oceánu. Přidalo se k nám pár chlapců z vesnice, typovala bych to na Ao'nungovy kamarády.
Stáli jsme na mělčině a Ao'nung se poohlédl do vody. Vydal ze svých hlasivek pár zvuků, aby stvoření přilákal blíž a já se zvědavě nevědomky přiklonila k Neteyamovi, který stál vedle mě, abych lépe viděla.
Neteyam se zaculil a pobaveně mě sledoval, než mi došlo, že neslušně zírám. Rozhozeně jsem se hned narovnala a dělala, že se nic nestalo. Tuk se dostala mezi nás a vyskočila bratrovi na ruky. Ten ji naštěstí pevně zachytil a otočil tak, aby lépe viděla, co se děje. To nebylo zrovna fer.. Chci, aby mi bylo zpátky osm..
,,Pokud chceš taky na ruky, tak stačí říct..." provokativně se pousmál mým směrem a já jej naštvaně hned praštila. Odvrátila jsem pohled, abych skryla zčervenání a doufala, že to nikdo neslyšel. Lo'ak se mezi tím postavil hned vedle mě a Ao'nung se konečně otočil.
,,To jsou Ilu." ukázal kolem sebe na mořské stvoření, která kolem nás proplouvala.
,,Jestli tu chcete žít, musíte jezdit."
Pobaveně jsem sledovala, jak se Loak posadil na Ilu a nervózně se dotkl jeho krku. Nevím, jestli je nerovní z té jízdy nebo z Tsirey. Zavrtěla jsem hlavou a koukla po Neteyamovi, který stál vedle Ao'nunga a další Ilu. Jemně ji pohladil po hlavě a dal jí pamlsek. Ao'nung po chvíli pokynul k Ilu a pobídl ho.
,,Musíš navázat spojení." řekl s úšklebkem, jako by to sám nevěděl, když se Neteyam vyhoupl na její hřbet. Pomalu jsem k nim přišla blíž a postavila se hned za Ao'nunga. Ten se na mě letmo podíval, ale nic neřekl. Upřeně jsem sledovala, jak Neteyam pomalu navázal tsaheylu se svým Ilu. Stvoření se po jejich spojení otřáslo a viditelně znervóznilo. On ji ale uklidnil dotekem, když se k ní blíže sklonil.
Omámeně jsem sledovala každý jeho pohyb svalů, pokaždé, když pootevřel ústa, aby ji utěšil slovy nebo pohyb nohou, když se zvíře prudce pohnulo. Jak jsem už říkala, všechno mu šlo přirozeně. Najednou mě něco žduchlo a já nechtěně zabořila svůj obličej do Ao'nungových zad.
Ao'nung sebou šokovaně škubl, ale naštěstí ne tak, že bych spadla do vody. Byl z této nehody pochopitelně vyveden z míry tak jako já. Všichni tři jsme se otočili a naskytl se nám pohled na další Ilu. Vzpomínka na včerejšek mi problikla mezi očima a já nadšeně s úsměvem vytřeštila oči.
ČTEŠ
𝐀𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 : 𝐎𝐞𝐥 𝐧𝐠𝐚𝐭𝐢 𝐤𝐚𝐦𝐞𝐢𝐞 - (Neteyam x Reader)
Fanfiction! SPOILERS Avatar 1, 2 ! ( Neteyam x Y/N ) Víte, co se říká o štěstí.. V mžiku může zmizet, jako padající hvězda na noční obloze.. Ráj se rozpadne jako domeček postavený z karet. Nic netrvá věčně... jedno však ano.. ,,Mami! Jak jsi poznala tátu...