♒︎ 𝐏𝐫𝐨𝐥𝐨𝐠 ♒︎

3K 81 16
                                    


,,NEEE!"

Víte, co se říká o štěstí, může v mžiku zmizet. Jako padající hvězda na noční obloze..

Nic netrvá věčně..

,,PROSÍM! Velká matko!"

Nikdo nechce zažít ten pocit, cítit tu bolest. Něco se nám nedaří, bolí to. Někdo nám něco vyčte, bolí to. Někdo nám ublíží, bolí to... Někoho ztratíme, bolí to.

,,PROSÍÍÍM!"

Jedna bolest je ale mnohem horší než všechny dohromady. Bolest toho, na kom nám hodně záleží. Vidět trpět své milované je to nejbolestivější. V tu chvíli, bys udělal cokoliv, cokoliv, jen aby necítili bolest...

Mladý muž, jenž se nad svou milou skláněl v hysterii, se ani neobtěžoval otřít slzy, jenž mu stékaly z očí jako vodopády slané vody.

Život je krutý...

Tiskl ke své hrudi novorozeně a volnou rukou svíral tu její. Jako by nářek, pláč a dotek mohly udělat zázrak. Mohly zachránit... to co doposud nejvíce miloval..

,,Neopouštěj mě.."

Ale smrt ještě víc...


-⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--

Poznámka Autorky

- Hoj! Hoj! Povídka na druhý film Avatar je tady. Osobně první film miluju, a když jsem nedávno vylezla z kina s potoky slz, kvůli druhému dílu, musela jsem něco napsat. T.T

Budu se řídit podle filmu a měnit jej sem tam, plus konec bude určitě jiný, ale to už nechci spoilerovat XD Budu se to snažit psát srozumitelně a bez chyb ale tak nikdy to nebude dokonalé (tak se předem omlouvám)

Doufám že se vám povídka bude líbit a také filmy Avatar (Pokud jste ještě nebyli na dvojku v kině tak rozhodně doporučuju T.T)

𝐀𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 : 𝐎𝐞𝐥 𝐧𝐠𝐚𝐭𝐢 𝐤𝐚𝐦𝐞𝐢𝐞 - (Neteyam x Reader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat