( Někdo mě asi nemá rád, už mi nefunguje ani myš T.T XD )
y/n - tvé jméno
-⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--
Y/n Pov
Odlepila jsem unaveně od sebe víčka a hned se zamračila, kvůli ostrému světlu. Sluneční paprsky budily celou džungli a nikoho se neptali, zdali vůbec chtěl. Vzdychla jsem a otočila se na druhou stranu.
Hned se mi naskytl obrázek spícího Neteyama. Jeho ruka byla ledabyle přehozena přes můj pas a druhou jsem používala jako polštář. Obličej měl pár centimetrů od mého. Oči zavřené a spokojeně oddechoval. Usmála jsem se pro sebe a sledovala jeho spící já.
Musela jsem nejspíše usnout jako první.. Neteyam najednou otevřel oči a já je polekaně rychle zavřela, předstírajíc spánek. On mě však prokoukl.
,,Piak si menari.. (Otevři oči..) Vím, že nespíš." usmál se a přejel mi prsty po tváři.
,,VŮBEC nevím, o čem mluvíš.." Zaculila jsem se a přitulila jsem se více k němu. Donutila jsem ho tak si lehnout na záda a já spokojeně dala hlavu na jeho hruď. Neměla jsem v plánu vstávat..
,,Měli by jsme vstávat, víš." připomněl mi pobaveně, ale sám kolem mě obmotal ruce.
,,Jo, jo.." přikývla jsem.
,,Ještě dneska.." dodal.
,,Jo, jo.." zahučela jsem ospale znovu a užívala si svůj polštář, dokud jsem mohla. Neteyam se zasmál a dal mi pusu do vlasů.
,,Tak ještě minutu.." ustoupil s úsměvem, přitáhl si mě výš a rovněž zavřel oči.
Prudce jsem se zvedla a vytřeštila oči.
,,Ma Eywa! Já na to zase zapomněla.." vzdychnu a prokleju se. Kerubi mě zase zabije. Neteyam mě stáhne zpátky k němu, otráven, že jsem ho tak nehezky vzbudila. Tohle nebyla minuta ani náhodou. Ráno se z posledních sil rozjelo naplno, aby stihlo dokončit všechno co mělo, než se vystřídá s odpolednem. Které už stálo nad ním a ťukalo netrpělivě do hodinek.
,,Nete-"
,,Tìfnu.. (Ticho..) Dneska jsi jenom MOJE." zaprotestoval a ještě více mě sevřel. Vzdychla jsem, když mě na truc lehce kousl do krku. To ho nejspíše probudilo, protože se svými rty vrhl na něj a každičkému místu věnoval pusu. Zasmála jsem se a zatlačila do něj, aby se překulil zpátky na záda.
,,Musíme jít.. TENTOKRÁT vážně."
Sedla jsem si na něj obkročmo s touto vážnou větou a on se uchechtl. Přimhouřila jsem oči, než jsem ho schválně dlouze políbila. Odtáhla jsem své rty a narovnala se. Naše, stále spojené, copy tak udělali půlkruh ve vzduchu.
ČTEŠ
𝐀𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 : 𝐎𝐞𝐥 𝐧𝐠𝐚𝐭𝐢 𝐤𝐚𝐦𝐞𝐢𝐞 - (Neteyam x Reader)
Fanfiction! SPOILERS Avatar 1, 2 ! ( Neteyam x Y/N ) Víte, co se říká o štěstí.. V mžiku může zmizet, jako padající hvězda na noční obloze.. Ráj se rozpadne jako domeček postavený z karet. Nic netrvá věčně... jedno však ano.. ,,Mami! Jak jsi poznala tátu...