♒︎ 𝟓𝟗 - 𝐆𝐫𝐚𝐭𝐮𝐥𝐮𝐣𝐢, 𝐣𝐞 𝐭𝐨 --

847 61 78
                                    

↑ Naučila jsem se nespoilerovat v názvu XD

y/n - tvé jméno

-⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--

Neteyam Pov

,,Stejně je to lekye'ung. (šílené.) Jako to, že budete mít dítě.. Nedokážu si to vůbec představit.." uchechtl se Spider, který seděl na stole místo toho, aby nám pomáhal. 

,,Jestli to bude druhý Neteyam, tak se půjdu zahrabat do písku. I když to bude celkem vtipné. Malý Neteyam.." zasmál se nad tou představou Lo'ak vedle mě. 

,,Tìfnu, meskxawng! (Ticho, blbci!) Už mě z vás bolí hlava.." zavrčím na ně podrážděně. Vzdychnu a opět se otočím ke své práci. Lo'ak mi dá povzbudivě ruku kolem ramen. 

,,Klídek, brácho. Ještě nerodí.." uchechtl se a já po něm šlehl naštvaným pohledem. Její čas se blížil a já byl čím dál více nervózní. A ostatní toho rádi využili, aby mě mohli provokovat. Nemohl jsem ze sebe střepat ten strach o ni..

,,Nechte ho být vy dva." vstoupila do Marui Kiri a hned je okřikla. Konečně se tu ukázal někdo, kdo mi neleze na nervy. Děkovně jsem na ni koukl, když mi věnovala úsměv.

,,Donesla jsem poslední. Snad to bude stačit.." položila věci na stůl a rozhlédla se. Upravovali jsme naši Marui, pro dítě. Ale začínám litovat toho, že jsem poprosil tyhle dva o pomoc. Tuk Y/n vyvedla na výlet, zatím co my to tady chystali.

Přemluvili jsme ji, aby to nechala na nás a brala to jako překvapení. Vylezl jsem od stolu a přistoupil k sestře. 

,,Možná bych to tam ještě zpevnila a svázala to tady.." zapřemýšlela nahlas. 

,,Chtěl jsem se na to vrhnout. Spidere. Podáš mi nůž a další provaz?" poprosím ho, stále otočený na nový pokoj. Beze slova mi tyto dvě věci přistanou v ruce.

,,Díky." 

,,Není zač.." usměje se někdo za mnou. Překvapeně se otočím, jen abych se setkal s pohledem své milované polovičky. Tuk se omluvně usměje a rychle se schová za Y/n.

,,Nic jsi neviděla." popadnu ji za ramena a otočím k východu. Se smíchem se nechá posunout o pár kroků, ale pak mi vyklouzne.

,,Nete, už to skoro máš. Dovol, abych se aspoň dívala.." zaprosí. Spider ji chytil za ruku a přitáhl ke stolu, aby se posadila. 

,,Neboj, budeme ji dělat společnost." zasmál se Lo'ak a já nespokojeně přivřel oči. 

,,Tuk." natáhl ruku k nejmladší, která se k nim dobrovolně přidala. Já si vás nepozval na návštěvu.. Měl jsem chuť jim něco říct, ale nakonec jsem nad tím mávl rukou. Už toho tolik nebylo..

,,Byli jsme se podívat na Ikrany. Kerubi si někoho našel." prozradila jim se smíchem Tuktirey. Y/n na ni uraženě koukla, že to ona, to chtěla říct. S úsměvem jsem její tvář pozoroval ještě chvíli, než jsem se vrátil zpátky k práci.


,,To je pokoj." přikývla spokojeně Kiri. Y/n byla rovněž nadšená a donutila mě se opět pousmát. Vstoupila dovnitř a pečlivě si nové místo prohlédla. 

,,Až budeme vědět, co to je, můžeme to potom dozdobit. Ale pro začátek.." přistoupil jsem blíž a sevřel její rameno. Souhlasně přikývla a pohladila své břicho. 

𝐀𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 : 𝐎𝐞𝐥 𝐧𝐠𝐚𝐭𝐢 𝐤𝐚𝐦𝐞𝐢𝐞 - (Neteyam x Reader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat