y/n - tvé jméno
-⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--⎽__⎽-⎻⎺⎺⎻-⎽__⎽--⎻⎺⎺⎻--
Y/n Pov
Tulkun. Obrovští inteligentní mořský druh pocházející z oceánů Pandory. V rámci svého migračního cyklu, přitáhli Tulkun domů. Byli uvítáni s úsměvy, byli rodina.
Lo'ak na nic nečekal, když ho Tsireya pobídla, aby se k ní přidal. Skočil šipku a vylezl za ni na její Ilu. I Jake a Neytiri zmizeli a Tuk vyběhla nadšeně pro Kiri do Marui. Otáčela jsem se za každým, kdo kolem nás proběhl, aby pak skončil ve vodě.
,,Kiri! Pojď! Dívej!" Tuk tahala otrávenou Kiri za sebou, až ji dotáhla k nám. Chvíli jí trvalo, než se jí rozzářil obličej nad tou podívanou.
,,Pojď! Seznámíme se s nimi!"
Se smíchem jsem nad nimi zavrtěla hlavou a koukla po Neteymovi. Ale nebyl tu. Úsměv mi rázem povadl. V panice jsem se otáčela všemi směry, ale nikde ho neviděla.
,,Neteyame?!"
Nakonec jsem ho přeci jenom našla. Díky jeho smíchu, když se už v sedle Ilu přiblížil k síti. Koukla jsem pod sebe a on se zaculil. Chtěla jsem mu vynadat, že mě vylekal.. ale hodila jsem to za hlavu. Stejně by to nic nezměnilo.. Seskočila jsem na síť níž, aby jsem byla blíže k vodě. Připlul ke mně a já se postavila ke kraji s založenýma rukama na hrudi.
,,Tak pojď." pobídl mě a natáhl ke mně ruku. Povzdechla jsem si a chytla se ho. Usadila jsem se za něj a obtočila své ruce kolem jeho pasu. Na to se na mě s úsměvem podíval. A i když jsem se ho držela, přesto mě přidržoval svou rukou. Využil toho, aby se mě mohl dotknout.. Určitě..
Upevnila jsem svůj stisk a nechala se odvést blíž. Velkolepé přivítání.. I když jsem sama nevěděla, co se přesně děje.. Lehce bych si to spletla s bitevním polem či nějakému švihlému druhu tance. Větší zmatek jsem ještě neviděla. A vůbec bych se nedivila, kdyby byl někdo těmi obry převálcován.
ČTEŠ
𝐀𝐯𝐚𝐭𝐚𝐫 : 𝐎𝐞𝐥 𝐧𝐠𝐚𝐭𝐢 𝐤𝐚𝐦𝐞𝐢𝐞 - (Neteyam x Reader)
أدب الهواة! SPOILERS Avatar 1, 2 ! ( Neteyam x Y/N ) Víte, co se říká o štěstí.. V mžiku může zmizet, jako padající hvězda na noční obloze.. Ráj se rozpadne jako domeček postavený z karet. Nic netrvá věčně... jedno však ano.. ,,Mami! Jak jsi poznala tátu...