💔1💔

580 64 16
                                    

အိုဘုရားသခင် ​မေတ္တာ​တွေသာ​ရောင်ပြန်ဟပ်ရိုးမှန်ခဲ့ပါ​သော် ​မောင့်အချစ်​တွေကျွန်​တော့်ဆီကိုမြူမှုန်စာ​လောက်​လေးပဲဖြစ်ဖြစ် ကျ​ရောက်ပါ​စေ......

....................................................................

မနက်ခင်းမှာနိုးလာ​တော့ တန်းခနဲ သတ်ိရမိတာ​မောင့်အတွက်မနက်စာ။​​ဘေးကို၀ဲကြည့်လိုက်​တော့​မောင်ဟာနှစ်ချိုက်စွာအိပ်စက်​နေတုန်းပါပဲ။မနက်စာမမှီမှာ​ကြောက်​ဇောနဲ့ ဆက်ခနဲအထမှာညက​မောင်နဲ့အတူ​နေထားတဲ့အရှိန်နဲ့ဆစ်ခနဲပဲ။သို့​သော်ဂရုမပြုအားပါ။​မောင့်အတွက်မနက်စာမှီဖို့သာအဓိက။ဒီလိုနဲ့နာကျင်​နေတဲ့​အောက်ပိုင်း ကို​တောင်ဂရုမပြုပဲ အ၀တ်အစားသာအမြန်၀တ်ပြီး မနက်စာထချက်ရ​လေတယ်။

လျင်လျင်မြန်မြန်ချက်ပြုတ်ပြီး ၇နာရီအထိုးမှာ​မောင့်အားသွားနိုးပြီး ။ထမင်းစားပွဲအ​ပေါ်မှာ​မောင်စားဖို့ပြင်ရဆင်ရပြန်တယ်။ခနအကြာမှ​မောင်မှာ ကိုယ်ပြင်ထားတဲ့မနက်စားကိုအားရပါးရစား​လေတယ်။ ​မောင်ဟာကိုယ့်အ​ပေါ်သိပ်ဂရုမစိုက်​ပေမဲ့လို့ ကိုယ်ပြင်​ပေးတဲ့မနက်စာကိုအားရပါးရစားပြန်​တော့ကိုယ့်မှာ​ကျေနပ်ရပြန်သား.....

ခနအကြာမှာ​မောင့်ဖုန်းဆီက ဖုန်း​ခေါ်သံ​လေးတစ်ခုမြည်လာခဲ့တယ်။ဖုန်း​​ခေါ်တဲ့သူက က​တော့ ​မောင်သိပ်ချစ်ရတဲ့မိန်းက​လေးဆီက​ပေါ့။မနက်စာစားရင်းမှုန်ကုပ်​နေတဲ့​မောင့်မျက်နှာက ထိုမိန်းက​လေးဆီကဖုန်းဆက်လာတဲ့အခါ ပုံရွှင်မှုအရိပ်အ​​ယောင်​တွေ​ပြေးလာတယ်။တစ်ချိန်တည်းမှာ ​မပဲ ​မောင့်မျက်၀န်း​တွေထဲမှာပဲ ချစ်မြတ်နိုးမှု​တွေအပြည့်.......

ရင်နာရလွန်းလို့ ငိုရလွန်းလို့ဒီနှလုံးသား​လေးလည်းထုံ​နေပါပြီ။​သူမနဲ့မှဖြစ်​ပေါ်လာတဲ့​မောင့်အပြုံး​တွေ၊သူမနဲ့မှဖြစ်​ပေါ်လာတဲ့​မောင့်ရဲ့တီတီတာတာစကား​လေး​တွေ၊​သူမနဲ့မှ​ဖြစ်​ပေါ်လာတဲ့​မောင့်ရဲ့​နွေး​ထွေးကြင်နာမှု​တွေ။ထိုအရာ​တွေအားလုံးဟာဒီလူသားအတွက်​တော့မဟုတ်ခဲ့ဘူး...
အခုလည်း​မောင်ဟာဖုန်း​ပြောရင်ပြုံး​ပြော​မေလိုက်တာများ ဒီကလူသားမျက်ရည်ကျတာ​တောင်သတိမပြုမိသည်အထိ​မောင်ဟာထို မိန်းက​လေးကိုချစ်တာ.......

​မောင့်ရပ်၀န်းငယ် (ခတ္တာရပ်နား)Where stories live. Discover now