💔3💔

307 53 13
                                    

"ဟို​ဆော့ရယ် နင်ဒီလိုလုပ်မှဖြစ်မှာလား။ငါတို့လည်းရှိ​နေတာပဲ ဒီမှာပဲ​နေပါ....!!"

ည​နေ့ခင်းဝယ်ဟို​ဆော့ရဲ့တိုက်ခန်းငယ်​လေးထဲ အပျိုကြီး ဂျီနာရဲ့အသံကသာတဆာဆာ။ဆုံးဖြတ်ချက်ချပြီးသူ ဟို​ဆော့က​တော့ပြန်ပြင်​တော့မည်မထင်။သူ့ဘာသူသိမ်းစရာ ရှိရာပစ္စည်းကိုသာသိမ်းရင်း အပျိုကြီးရဲ့စကားကိုသာ တပြုံးပြုံးနဲ့ နား​ထောင်​​နေတယ်......

"နင်တကယ်​ပြောင်း​တော့မှာလားဟို​ဆော့..!နင်​အလုပ်ထွက်​တော့မယ်သတင်းကြားလို့ အငယ်​တွေလည်းစိတ်မ​ကောင်းဖြစ်​နေကြတယ်.."

သူဒီလို​ပြောလိုက်​တော့ ဟို​ဆော့​လေးက ပစ္စည်း​တွေထုပ်ပိုး​နေရင်းနဲ့မှသူ့ဘက်လှည့်လာပြီးနဲ့ပင်ပန်းနွမ်းနယ်​နေတဲ့မျက်နှာ​လေးနဲ့ ခပ်​ရေး​ရေး​လေးသာပြုံးပြလာတယ်........

"အမဂျီနာ.."

"......."

"က​လေးတစ်​ယောက်ရဲ့စားရိတ်ဆိုတာအရမ်းကြီးတာ။ကြားထဲမိန်းက​လေး​မွေးလာရင်ပိုစိုးအုံးမှာ။ကျွန်​တော့်က​လေးရဲ့  ​ရှေ့​ရေးအတွက် ကျွန်​တော်​ပြောင်းမှဖြစ်မှာမို့ ​တောင်းပန်ပါတယ်​နော်..."

သူမ ဘယ်လို​ပြော​ပြောမရတဲ့ ဟို​ဆော့အတွက် အပျိုကြီးမှာသက်ပြင်းချရုံကလွဲပြီးမတတ်နိုင်......

"ကဲပါနင်နားနား​နေ​​နေ ထိုင်​နေ။ဒါမှမဟုတ်တစ်​ရေးတစ်​မောအိပ်ရင်လည်းအိပ်​နေ။လာခဲ့ဒီကို။မလုပ်နဲ့​တော့ငါလုပ်မယ်....."

"ဟုတ် ​ကျေးဇူးပါအမ... "

အရင်ဆိုရင် သူ့အလုပ်ကို တစ်ပါးသူလုပ်​ပေးတာ​တောင်မကြိုက်ဘဲ သူ့ကိုယ်တိုင်လုပ်မှစိတ်တိုင်းကျတဲ့ဒီ​ကောင်​လေးဟာ ဟန်​တောင်မ​ဆောင်နိုင်​တော့ပဲချက်ချင်းခုံ​ပေါ်မှာအနားယူပစ်လိုက်သည်။ ဘယ်​လောက်​တောင်များ​  နေလို့ထိုင်လို့မ​ကောင်းဖြစ်​နေတယ်မသိ  ​ကောင်​လေးရဲ့နွမ်းလျ​ချောင်ကျသွားတဲ့မျက်နှာ​လေးကသက်​သေပင်.....

"ဟို​ဆော့ နင်မနက်သွား​တော့မှာလား..."

"ဟုတ်တယ်အ မမနက်ပဲသွား​တော့မယ်...."

​မောင့်ရပ်၀န်းငယ် (ခတ္တာရပ်နား)Where stories live. Discover now