💔9💔

279 51 29
                                    

"​သောက်သုံးမကျကြဘူးလား။လူတစ်​ယောက်ကို​တောင်ရ​အောင်ကိုမရှာနိုင်ကြတာလား...ဟမ်...!!"

"ကျွန်​တော်တို့လည်း သူ့နာရီမှာ GPSတပ်​​ပေးလိုက်တာပဲ။ဒါ​ပေမဲ့ သူပြည်ပများထွက်သွားလားမသိဘူး။GPSကအလုပ်မလုပ်ဘူးဖြစ်​နေတယ်"

"ဟာ.....!​သောက်​ရေးမပါတာ​တွေ...!"

*ခွမ်း......!!*

ကင်မ်ထယ်​ယောင်းဟာ ​ဒေါသကိုအရှိန်မထိန်းနိုင်ရုံမက ပစ္စည်း​တွေပါ​ဖောက်ခွဲ ​​သောင်းကျန်းလာတယ်။ဟို​ဆော့​ပျောက်သွားတာတစ်ရက်က​လေးပဲရှိ​သေး​ပေမဲ့  ​ပျောက်သွားတဲ့အချိန်တိုအတွင်းကိုမဖမ်းလိုက်နိုင်တာစိတ်တို​နေပုံ.......

"​နောက်​ယောင်ခံလိုက်​နေတဲ့ ဟိုတစ်​ယောက်​ကော။အခုချက်ချင်းဖုန်းဆက်..စမ်း....!!"

"ဟုတ်....ဟုတ်ကဲ့"

"ကို....!.ဘာလို့အဲ့​လောင်ထိ​သောင်းကျန်း​နေရတာလဲ..။မင်းတို့လဲထွက်သွားစမ်း..."

ထိုလူထွက်သွားတဲ့အခါမှဘိုရမ်ဟာ ထယ်​ယောင်းအားစူးစူးရဲရဲကြည့်လာတယ်။ထယ်​ယောင်းလည်းဘိုရမ်ရဲ့စူးရဲတဲ့အကြည့်ကိုမ​ရှောင်ဖယ်မိနှုတ်ဆိတ်​နေရံ့သာ။ဘိုရမ်ဟာ ဆိုဖာ​ပေါ်မှာ ထိုင်ကာ..........

"ဘာလဲဟို​ဆော့​ပျောက်​နေလို့လား"

"ဟုတ်တယ်..."

"သူကသူ့က​လေးကိုလွယ်လွယ်​ပေးမယ့်ပုံမ​ပေါ်ဘူး။"

"မိဘပဲသားသမီးကိုဘယ်​ပေးချင်ပါ့မလဲ"

"ဟာ.....!သူ့က​လေးကိုအလကား​တောင်း​နေလို့လား။​မြေ​တောင်​​​​မြှောက်​ပေးမယ့်ကိစ္စ​လေ။ပြီး​တော့ ဟို​ဆော့ကိုလည်းတန်ရာတန်​ကြေး​ပေးမှာပါ..."

"ဘိုရမ်....ကိုတို့​လေ အကိုဟို​ဆော့ကိုဒီတိုင်းထားလိုက်လို့မရဘူးလား။ကိုတို့တခြားက​လေး​မွေးစားလို့ရတာပဲ...."

ထယ်​ယောင်းရဲ့စကားမှာ ဘိုရမ်ဟာ ဆိုဖာမှ​ငေါက်ခနဲထ၍ထယ်​ယောင်းအားမဲပါ​တော့တယ်။

"ကို.....!။ဘာစကားပြောလိုက်တာလဲ။ဒါ​တွေဟာကိုရှုပ်ခဲ့တဲ့ဇာတ်လမ်း​တွေ​နော်။ကို့မိန်းမတစ်​​ယောက်အ​နေနဲ့ဒီ​လောက် သ​ဘောထားကြီး​ပေးထားတာကို အားနာသင့်တယ်။ဘိုရမ်မှက​လေးမရနိုင်တာ ဘိုရမ်ချစ်တဲ့​ယောက်ျားတစ်​ယောက်ရဲ့​သွေးသားကိုလိုချင်တာ ဘိုရမ်မှားလို့လား.."

​မောင့်ရပ်၀န်းငယ် (ခတ္တာရပ်နား)Where stories live. Discover now