💔8💔

240 53 11
                                    

ည​နေ​စောင်းလို့ jiminပြန်သွားတဲ့အခါ ဒီအိမ်မှာ သူရယ် ​ဒေါက်တာ​ဆော့ဂျင်ဆိုသူရယ်ပဲကျန်​တော့တယ်။အိပ်ခန်းတစ်ခန်းကအရမ်းကြီး​တော့ ဒီအိမ်မှာသူတစ်​ယောက်တည်းဖြစ်​နေသလို ခံစား​နေရတာကလွဲရင်အကုန်အဆင်​ပြေပါတယ်။ည​နေစာနဲ့အချိုပွဲကိုလည်း​ဒေါက်တာကိုယ်တိုင်အခန်းထဲအ​ရောက်ပို့​ပေးတာ။​နေ့ခင်းက​တွေ့တဲ့အိမ်အကူအမျိုးသမီးကလည်း အလုပ်ချိန်ပြီးလို့အိမ်ပြန်သွားပုံရ​တော့ ည​နေစာကို​ဒေါက်တာကိုယ်တိုင်စီစဥ်ပြီး လာပို့​ပေးပုံပဲ။ခနအကြာမှာ ​​ဒေါက်တာဟာ မနက်ဖြန်အတွက်စစ်​ဆေးပို့အခန်းထဲ၀င်လာတယ်။သူနဲ့ကိုယ်ကြား jiminပြန်သွားကတည်းက စကားတစ်ခွန်း​တောင်မဟမိ။​ဒေါက်တာက​တော့ ​​ဆေးသွင်းစရာရှိတာသွင်း​​​ပေးနေတယ်။​ဆေးထိုးပိုက်က​လေးနဲ့သွယ်ရင်း ​ဖြည်းဖြည်းချင်းသွင်း​ပေး​နေရင်းနဲ့မှ ​ဒေါက်တာဟာ​မေးခွန်းထုတ်လာတယ်...

"ခင်ပွန်း​ရော....?"

"ဗျာ...."

"က​လေးအ​​ဖေက​ရော...."

'က​လေးအ​ဖေက​ရော'ဆိုတဲ့​မေးခွန်း​ကြောင့်ဟို​ဆော့ဟာ​အေးချမ်းစွာပြုံးရင်း သက်သက်သာသာပြန်​ဖြေခဲ့ပါတယ်....

"ကျွန်​တော်က single father ပါ"

ဟို​ဆော့ရဲ့အ​ဖြေကို ​ဒေါက်တာကင်မ်က နှခမ်းဖူးဖူး​တွေ​ကွေးညွတ်တဲ့အထိသ​ဘောကျစွာ ပြုံး​လေတယ်.....

"​အော်.....ကိုယ့်အ​ဖေကလည်းsingle fatherပဲ​လေ"

ဟို​ဆော့လည်း ​ဒေါက်တာကင်မ်ရဲ့​ပြောစကားမှာ အံ့သြသွား​လေတယ်......

"​အော်..."

"ပုံမှန်ဆိုရင် ဒီအိမ်မှာ ကိုယ်နဲ့ကိုယ့်ပါပါး ​နှစ်​ယောက်​​နေတယ်။အခုပါပါးက ဆိုလ်းကို​ဆေးရုံ operationနဲ့ပတ်သတ်ပြီးသွား​နေရလို့​လေ။ပါပါးက​​မေ့​ဆေးဆရာ၀န်​လေ။ဒီည​တော့လမ်းမှာ ပြန်လာပါပြီ။မနက်ပိုင်း ပါပါး​ရောက်တာနဲ့ တန်းပြီး ခွဲမှာ....."

"​အော်.....ဟုတ်ကဲ့​။​ဒေါက်တာက ငယ်ငယ်ရွယ်ရွယ်နဲ့သိပ်​တော်တာပဲ​​နော်.."

"ကိုယ်ကငယ်ရွယ်လို့ ခွဲစိတ်ခန်းကိစ္စအတွက်စိတ်မပူနဲ့​နော်.."

​မောင့်ရပ်၀န်းငယ် (ခတ္တာရပ်နား)Where stories live. Discover now