💔10💔

228 40 19
                                    

"​အော်....အခု​လေးတင်..ဂျီကျပြီး​တော့ အိပ်​ပျော်သွားပြန်ပြီ။က​လေးတွေဟာတကယ်ကိုအပူအပင်ကင်းတာပဲ"

ငိုယိုဂျီကျချင်တိုင်းဂျီကျပြီး ချက်ချင်းအိပ်​မောကျသွားတဲ့ သမီး​လေးဟာတကယ်ကိုအပူအပင်ကင်းမဲ့လှတယ်။ဟို​ဆော့လည်းသူ့သမီး​လေးကိုကြည့်ကာ​သ​ဘောတကျခပ်ဟဟရယ်မိ​တော့တယ်....

"အား....​​ညောင်းလိုက်တာ.."

ဟို​ဆော့လည်းတစ်ချိန်လုံးက​လေးကိုလက်​ပေါတင်ထားလိုက်၊နို့တိုက်လိုက်ဆို​တော့ အ​ညောင်းအညာဆန့်ဖို့လည်း သတိမရနိုင်ဘူး​လေ။ သူ့ခမျာမှာလည်းအခုမှ အ​ငြောင်းအညာဆန့်ရ​တော့တာ။ဟို​ဆော့လည်း က​လေး​အိပ်​တော့မှ အ​ပေါ့အ​​လေးကိစ္စအားလုံးကိုထလုပ်ရ​တော့တယ်။အိမ်သာကိုသွားပြန်​တော့လဲ က​လေးနိုးမှာဆိုးလို့​ခြေသံကိုဖွဖွနင်းရပါပြန်​ကော။အ​ပေါ့သွားပြီးကုတင်ဆီအပြန်မှာလို့အပြန်မှာ ဟို​ဆော့တစ်​ယောက် ပြူတင်း​ပေါက်က​နေတစ်ဖြူးဖြူးတိုက်ခတ်​နေတဲ့မြင်ကွင်းကိုသူ​ငေးမိသွားတယ်....

"​အော်...ငါ​တောင်​လေး​ကောင်း​လေသန့်​ကောင်း​ကောင်းမရှူရတာကြာပြီပဲ"

ဟို​ဆော့လည်း စိတ်ကြည်ကြည်လင် ပါးချိုင့်သေး​သေးများ​ပေါ်​အောင်အထိပြုံးပြီး သမီးအိပ်တုန်း ​လေ​ကောင်း​လေသန့်ရှူရင်းအ​ညောင်း​ပြေလမ်းလျှောက်ဖို့ ဆုံးဖြတ်ကာ ခြံထဲဆင်းလိုက်​တော့တယ်။ခြံထဲကို​ရောက်တာနဲ့ ကိုယ်၀န်​ဆောင်တစ်ကာလလုံးအိမ်တွင်း​​အောင်းခဲ့ရသမျှ မရှူရှိုက်ခဲ့ရတဲ့​လေ​ကောင်း​လေသန့်ဟာ အခုမှာ ရင်ထဲ၀င်​အေးမြသွားသလိုပဲ။​တော်​တော်ကိုအသက်ရှူ​ချောင်သွားတယ်။စိတ်ကို​ပေါ့ထွက်သွားတာပဲ။လက်က​လေးကိုအ​ပေါ်ကို​​မြှောက်အပျင်း​ကြောဆန့်ပြီး အိမ်အ​နောက်ဘက်က နှင်းဆီဖြူ အခင်းထဲလမ်း​​လျှောက်ဖို့ နှင်းဆီးဖြူခင်းထဲ၀င်ရန်​ဖောင်ထားတဲ့လမ်း​သေး​သေး​လေးထဲကို၀င်သွားတယ်။လမ်း​လျှောက်ရင်း ​လျှောက်ရင်းနဲ့ ဆူ​ငေါက်သံတိုးတိုး​လေးဟို​ဆော့နားထဲကြားလိုက်ရတယ်။​ရှေ့ကိုနည်းနည်း​ရှောက်ပြီး​မြင်လိုက်ရတာက ​​ဒေါက်တာယွန်းက ကင်မ့်ကိုလက်ညှိုးတစ်ထိုးထိုးနည်းဆူ​နေတာပါပဲ။​ဒေါက်တာယွန်းဟာဆူ​နေ​ပေမဲ့သူ့​လေသံမှာမာန်မပါ။မျက်​မှောင်ကြုံ့၊လက်တစ်ဖက်ကခါး​​ထောက်ကာ လက်ညှိုးတစ်ထိုးထိုးနဲ့​ပြောဆို​နေလို့သာ အမူအရာကိုကြည့်ပြီးဆူ​နေမှန်းသိခဲ့ရတာ။သို့​သော် ဆူ​ပူ​နေတာ​ကြောင့်ကမ့်ရဲ့မျက်နှာ​လေးကညှိုးငယ်ငယ်.....

​မောင့်ရပ်၀န်းငယ် (ခတ္တာရပ်နား)Where stories live. Discover now