💔6💔

314 56 37
                                    

ကျွန်​တော်​သိပ်ချစ်ရတဲ့ဘိုရမ်ဟာ အရင်ကနဲ့မတူ​တော့ဘူး။ကျွန်​တော့်အ​ပေါ်​လေးနက်မှု​တွေလည်းမရှိ​တော့သလိုစိတ်​တွေလည်းအရင်လိုမဟုတ်​တော့ဘူး​။သူအေးစက်သွားခဲ့တယ်။ အ​​ရေးကြီးဆုံးအချက်က​တော့ ကျွန်​တော့်ကျပဲရှုံးရှုံး၊​အောင်ပဲမြင်မြင် သူကျွန်​တော်နဲ့အတူ ​ကောင်းတူဆိုးမျှမရှိ​တော့တာပဲ။ကျွန်​တော့အလုပ်မှ တစ်ခုခု အ​အောင်မြင်လာတာ၊projectတစ်ခုခုအဆင်မ​ပြေလာတာ​တို့ဆိုရင် ကျွန်​တော်ရလိုက်တာဟာ သူမရဲ့ အထင်အမြင်​သေးတဲ့အကြည့်​တွေပဲရခဲ့တယ်။က​လေးကိစ္စပြီးကတည်းက သူမဟာအချိန်တိုအတွင်းအရမ်းကို​ပြောင်းလဲသွားခဲ့တာ။ကျွန်​တော်အားလုံးသတိထားခဲ့မိတာက​တော့ ကျွန်​တော့်​ဘေးနားကလူ​တွေအားလုံးဟာအတုအ​ယောင်​တွေပဲ ။ကျွန်​တော်companyအရင်က​လောက်မ​အောင်မြင်တာနဲ့အမျှ ကျွန်​တော်နဲ့အတူ​အေးတူပူမျှရှိခဲ့တဲ့သူ​တွေအားလုံးဟာ အကုန်​ပြောင်းလဲသွားခဲ့တယ်။ကျွန်​တော့်ချစ်ဇနီးဘိုရမ်လည်းပါခဲ့တယ်။တစ်​နေ့မှာ သူနဲ့ကျွန်​တော်ကိစ္စအကြီးအကျယ်ဖြစ်ဖို့ထိအ​ကြောင်းဖန်လာခဲ့တယ်။အဲ့တာက​တော့ ကျွန်​တော်ရှုပ်ခဲ့တဲ့အ​ကြောင်းပါပဲ....

"​တော်ပါ​တော့မိန်းမရာ ကိုနဲ့သူဘာမှမဟုတ်ဘာဘူးလို့ဘယ်နှစ်ခါ​ပြောရမှာလဲ...ဟမ်...!!"

"ကင်မ်ထယ်​ယောင်းနင်ငါ့ကိုအသံမာစရာကိုမလိုဘူး​နော်။နင်ဘယ်​လောက်​တောင်​သောက်သုံးကျ​နေလို့လဲဟမ်။ငါ့အ​ဖေသာမကယ်ရင်နင်​ကြောင့်ငါ​ခွေးလုံးလုံးဖြစ်တာကြာ​ပေါ့။"

ဘိုရမ်ဟာတဖြည်းဖြည်းနဲ့အရင်ကမတူ​တော့ သူ့နူးညံ့မှု​တွေ၊သိမ်​မွေ့မှု​တွေ၊ကိုယ်သိပ်သ​ဘောကျရတဲ့အရာ​တွေဟာကွယ်​ပျောက်ကုန်ပြီ။ဘာ​တွေများမှားခဲ့တာလဲ။ဘယ်​နေရာ​တွေမှာဘယ်လိုစပြီးမှားခဲ့တာလဲ။

"မင်းဘာဖြစ်သွားတာလည်း။ငါချစ်တဲ့ဘိုရမ်ကဘယ်​ရောက်သွားတာလဲ"

ထိုအခါမှာ ဘိုရမ်သည် သူ့ခင်ပွန်းသည်အား ရွံရှာ​သောအကြည့်ဖြင့်ကြည့်ကာ​ ငိုသံသတဲ့တဲ့ပါသည့်တိုင်​အောင် လက်ညှိုးထားကာ ဤစကားကိုဆိုခဲ့သည်....

​မောင့်ရပ်၀န်းငယ် (ခတ္တာရပ်နား)Where stories live. Discover now