Intro

56 6 3
                                    

Noa Adelaar 24, is een meisje dol op ontwerpen van kleding. Haar project heet dan ook het Kersen Seizoen, want dat vindt ze het beste seizoen van het jaar. Ze is super druk, aardig, mooi, getalenteerd, eerlijk, schattig en héél erg verliefd. Op een oudere broer van haar beste vriendin, Britt. Hij heet Lucas en heeft bijna alle karakters wat Noa heeft. Daarom vind ze hem toch ook zo leuk. Ze leeft samen met haar moeder en haar broertje in een kleine huis. Haar vader heeft haar verlaten toen ze kleiner was.

Dylan Prins 29, is een stoere, rijke, super knappe playboy die zelf nooit verliefd is geworden. Hij denkt dat liefde niet bestaat en gaat daarom om met alle mooie meisjes die hij maar kan vinden. Die worden natuurlijk blind van zijn knapheid. De beste vriend van Dylan is Lucas, en ze zijn allebei de eigenaren van een grote architectenbedrijf. Celine Prins, de moeder van Dylan, is de eigenaar van een grote modebedrijf. De idool van duizenden mensen. De vader van Dylan is jammer genoeg al overleden toen hij kleiner was.

~

Zo, dit was de intro. Een voorstelling van de hoofdpersonen zodat je ongeveer weet hoe ze zijn. Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.

FLAWLESSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu