Rozdział 9

87 3 0
                                    

Kendra i Annabeth przekroczyły strumień i udały się skrajnie w prawo. Plan polegał na tym, że dwa zespoły pokonają strażników a trzy inne zabiorą sztandar. Kendra uważała, że aż siedem osób to zbyt dużo aby zabrać jedną flagę ale Annabeth wyjaśniła jej, że gdyby jeden z zespołów w jakiś sposób odpadł z oddziału to i tak zostanie pięć osób do eskorty sztandaru. Po około pięciu minutach od przekroczenia strumyka dotarli do skupiska skał. Kendra, Will z domku Apollina, Bea z domku Ateny i Travis z domku Hermesa wspięli się na skały i wyjrzeli na polanę na której krążyli dwaj rośli herosi z domku Aresa, o ile Kendra się orientowała mieli na imię Ellis Wakefield i Arnold Beefcake. Z posterunku na skałach zwiadowcy byli widoczni więc szybko ześlizgnęli się do reszty obozowiczów z oddziału. Kiedy zdali sprawę z tego co widzieli Anabeth tylko kiwnęła głową w stronę pary dzieciaków od Hermesa i drugiej od Ateny. Dwie wybrane pary wysunęły się z krzaków i w mig obezwładnili dwóch strażników z racji iż było ich o dwóch więcej. Kiedy strażnicy leżeli nieprzytomni i rozbrojeni wszyscy weszli zabrać flagę. Razem, całą grupą liczącą jedenaście osób ostrożnie wkroczyliśmy na polanę. Will wziął sztandar i teraz z kolei weszliśmy w krzaki aby okrężną drogą dojść do strumyka. Ta część planu się powiodła się.  Kendra nagle usłyszała szelest.
- słyszeliśc... - nie dokończyła kiedy z zarośli wyskoczył piekielny ogar i rzucił się na herosów. Dziewczyna zareagowała błyskawicznie. W momencie kiedy potwór skoczył wbiła mu miecz w brzuch. Polała się krew. Bestia zaskowytała z bólu i zaatakowała Kendrę. Annabeth natychmiast ruszyła na pomoc przyjaciółce i krzyknęła do reszty oddziału:
- idźcie. Róbcie wszystko zgodnie z planem!- po tym okrzyku oddział oddalił sie a dwie dziewczyny zostały sam na sam z potworną Bestią. Przez kilka pełnych napięcia sekund przeciwnicy mierzyli się wzrokiem a po chwili Ogar Skoczył na przerażone dziewczyny.

Przepowiednia Dzieci SłońcaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz