Epilog

1.6K 16 5
                                    


Zivim u Srbiji , stan ispod moje najbolje drugarice Ane , ona zivi sa mamom i najiritantnijom muskom osobom za koju ja znam , ali se ipak malo lozim na njega , da dobro ste culi brat moje najbolje drugarice . Njihova majka se razvodila i udavala 3 ili 4 puta , mislim da je trenutno sama ...trenutno.

Ja zivim sa tatom , mama mi je umrla kad sam imala 10 godina , u periodu kad mi je najvise trebala otisla je , tako da je tata morao da zameni majcinsku figuru u mom zivotu . Nije bas najbolje ali trudi se . Sada imam 17 godina.

Da zanimljiva stvar koju vam nisam rekla jeste da spavam sa Mihailom ... ne osudjujte , Aninim bratom . Pokusavam da joj kazem vec 2 meseca ali ...

* Flashback *

Izlazim iz kupatila , umotana u peskir , kako volim kad odvojim vreme za negu sebe .

Zatvaram vrata od kupatila i palin nocno svetlo na mom stolu , tu noc je tata bio na nekom poslovnom sastanku , pa sam zakljucala svoju sobu , volim sigurnost , ne zelim sebi da priznam da se plasim kad sam sama u stanu .
Trazim fen u komodi i odjednom zacujem neku buku iznad, na spratu. Verovatno Mihailo opet ima svoje mini "zurke" u sobi. Ali opet cujem nesto , kao da dolazi spolja , prilazim prizoru i provirujem kroz njega .

*Boom*

Nalazim se na podu i na meni neko . Nesto me je udarilo i uslo kroz prozor. Protrljam oci i ugledam na sebi Mihaila.

Mihailo?!?!?! Sta ce on ovde ? I kako je usao kroz prozor , na 6 smo spratu.

Ja: Sklanjaj se sa mene.

Mihailo: Ni dobar dan , mi ne bi rekla Kaca.

Ja : Smrkne mi se na oci kad te vidim.

Nasmeje se on , i skloni se sa mene . Pa mi pruzi ruku , sto ja prihvatim ali bolje da nisam . Povukao me je tako jako da sam se nasla na mom krevetu , za par sekundi on me je opkoracio i stajao iznad mene .

Mihailo: Ipak mi je stalo , sad kad se si se okupala da se ne prljas na podu .
I namigne mi

Ja : Kako si samo darezljiv. Sta hoces ?

Mihailo: Oh kako smo grubi .

Ja : Ozbiljna sam , ne javljas mi se nikada bez kad moras i sad odjednom i provaljujes u stan .

Zanemaruje sve i krece da mi ostavlja poljuoce na vratu. Prepustam se svega par sekundi i onda me razum udari u glavu.

Ja: Skloni se .
Odgurujem ga od sebe

Mihailo: Znam da zelis ovo

Ja : Ne zelim

Mihailo: Vidim ti u ocima da lazes , znas da ce se ovo dogoditi , zato bolje se prepusti i uzivaj , nego da se opires  .

Udahnula sam duboko .

Ja: Sta ce reci Ana?

Mihailo: Nek ovo bude nasa tajna.

Namignuo mi he i posle par trenutaka , klimnula sam glavo.

Ja : Dobro . Ali nisam nikad ovo pre...

Na licu mu se pojavio jos veci osmeh.

Mihailo: Prvi sam ti

S osmehom je reko i spusti njegovu glavu na moj vrat.

* the end of flashback*

I tako on dolazi kad mu je dosadno ili nema sta drugo tad da jebe , a ja ga pustam ... jadno ali ne mogu protiv sebe. Trudim se da prestanem.

***
Pocinjem novu pricu , svega 520 reci ali solidno za uvod. Nadam se dacete uzivati i obavezno voutajte.

Sta mislite o Kaci i Mihailo?

I da li he ispravno da ti radi svojoj najboljoj drugarici , a da joj nije ni rekla?

Uzivatje ;)

* jos nisam sigurna za ime price al bek se za sad zove ovako








7 SpratWhere stories live. Discover now