13 (slucajnosti)

578 14 2
                                    

Mesec dana kasnije...

Lezim u krevetu , uskoro treba da krenem u skolu , ali drugu. Vise nije to ta skola u koju idem vec 3 godinec, preselili smo se...

Otac nije hteo da me gleda prve dve nedelje , sad malo popusta , ali i dalje je to isto osecanje, grozno.

Ana ne prica vise sa mnom , Maksim , za njega vam je sve jasno , ali Marko... nisam ga gledala mesec dana , nema vise tog sedmog sprata.

Imam osecaj da mi se zivot raspada.
Kad sam napokon ustala , doruckovala i krenula da izadjem iz stana , tata mi je uputio isti onaj pogled , koji vec gledam protekle 3 nedelje.  Koji govori " od svih , on" , ali sa prezirom , gadjenjem , jer nije znao da smo svaki put gore ili dole , radili jednu te istu stvar , spavali u sobi u njegovom stanu . Unisteno mu je vencanje , posao , sve. Tako bar on kaze...

***

Mihailo pov.

Budim se i vidim da se nalazim na kaucu , ali ne u mojoj kuci , secanja mi pristizu , da Stejsina zurka . Tu sam znaci.

Jebeno , svaki sekund mi prodje njena slika kroz glavu.

Juce kad sam jebao , nju sam video.

Sad ona vise nije tu. Mesec dana je nisam gledao , ni cuo , nemoj te da mislite da nisam zvao , itekako jesam , ali ne odgovara. Mora da se tu umeso cale njen.

Sto je najgore ne znam ni gde su se preselili , jebeno je nestala . Kako ne znam ? To me jos vise izludjuje , ajde ne odgovara mi na pozive , to mogu podneti , ali da ne znam gde se nalazi , gde su se preselili. Kuckin sin , treba ja na njega da se ljutim , jer je spavao sa mojom majkom , ne on na mene , jebote .

Ana je jos gora , pokusavao sam da vidim zna li ona , ali svaki put kaze ...ne spominni mi tu kurvu , vise.

To me jos vise nervira , jebeno je bila samo moja , samo je samnom spavala. Niko ne moze da je zove kurvom.

Ustajem jedva sa kauca , sav sam ukocen , svi su onesesceni ili spavaju po podu ,krevetu , stolicama...ima ih i u wc-u.

Mrzim ovo sto mi radi , moram je naci , pa tragao za njom svaki jebeni sekund.

Cujem glas kako me doziva , to je Mina.

Mina: Mihailo.

Ja: Ee?

Mina: Sto si tako nikakav?

Ja: Ne znam ni ja.

Marko: Neko ti drugi jebe Nadjicu.

Ja: Pusi kurac. Dosta mi je ovog mesta.

Izlazim u hodnik i na izlazu , se pogledam u ogledalo.

Jebote , ocajan si . Na sta licis . U KURAC SVE.

Razderem se i udarim iz sve snage sakom u ogledalo.

Dotrcala je Mina. I pocela da mi vice nesto , izvadio sam iz dzepa pare i bacio je put nje.

Ja: Eto , zameni ga.

***

Kaca pov.

Zavrsavam casove i idem do kafaterije , sama , ne mogu trenutno nikog da podnesem. Iznervirana sam u poslednje vreme previse.

Narucim sebi jedan cafe late , i vadim telefon . Jbt , on je prolupao, pomislim svaki put kad vidim druvi telefon , sve mi je uzeo i dao neki drugi telefon.

Ovo nije vise normalno. Ostajem jos par sati tu , i pre nego sto ustanem da krenem kuci , dolazi jedna devojka , idemo zajedno na odbojku . Da upisao me je na neki sport...

Stejsi: Hejj , slusaj , znam da nisi bas raspolozena u poslednje vreme , vidim to.

Poceska se po glavi i nasmeje balgo.

Stejsi: Zanima me da li bi mozda dosla , pravim zurku u subotu .

Nisam iskreno ocekivala da ce ona da me zove , ali evo razmislicu.

Ja: Javljam tii.

Stejsi: Vazii , volela bi da dodjes.

***

Toliko za danas , nije me bilo dugo , imala sam dosta obaveza , ali evo opet sam tuuu :)

7 SpratWhere stories live. Discover now