Budim se , ali nisam u svom krevetu. Pored sebe osetim nekog. Okrecem se i vidim Mihaila.
Jebem mu , Kaca
Ustajem se da bi krenula dole , ali mi padne na pamet ne smem kroz vrata. On me hvata za ruku ...
Mihailo: Zasto ustajes
Ja: Ne znam dal treba da te podecam , al ovo ne sme niko da zna. A ti se ponasas kao da smo u braku.
Zastala sam na trenutak , svativsi kako pricam, a malo pre sam se tek probudila.
Ja: Ustaj , moras mi pomoci.
Mihailo: Sto samo ne ostanes ovde?
Ja: Alo, necu da ponavljam isto. Dizi se
Napokon se ustao
Mihailo: Ti znas da su sada sanse da panemo dole 101%.
Ja: A?
Mihailo: Jedva vidim tebe , a ne da te ponesem do dole. Izadji kroz vrata , svi spavaju.
Ja: Jebem mu , zakljucala sam sobu.
Mihailo: Ti u poslednje vreme nesto stalno psujes , mala. Primiri
Ja: Zahvali se sebi , lepo utices na mene , kako bi ti rekao , duso.
Mihailo: Oh ja sam tvoja dusa.
Prevrnula sam ocima , raspolozen je za zezanje i polubudan .
Prodrmala sam ga , pljasnula dva puta i napokon se uozbiljio. Ne znam kako sam ovo prezivela , ali sam zahvalna. Kad smo napokon usli u moju sobu . Rekla sam mu plan , da je on odavno izasao , samo ga moj tata nije cuo. I to je to.
Sto je bilo najjace , moj otac nije ni bio u kuci . Sve ovo je bilo znaci uzalud. Na stolu sam nasla papir , vracam se ujutru.
Jbm , sta on to radi preko noci.
Kroz glavu mi je prosla misao , da mozda radi isto sto i ja.Da li je to hteo da mi kaze ? Da li ima novu devojku , kako je to cudno reci kad si star. Posle 17 godina , da dobijem macehu.... bujna masta Kaca , nema sanse.
***
Danas Ana pravi "zurku" kod kuce , ali nas par devojaka .Vise je samo petak & grickalice & trac. Ali nazvacemo to zurkom.
U skoli je bilo super , svaki put kad se sretnem sa Maksimom, jede me krivica. Ne znam sta da radim jos sa sobom , trebalo bi da raskinem sa nnim jer on ne zasluzuje ovo , a u isto vreme mi je tako lepo sa njim. Uf...
***
Sedimo u Aninoj sobi , nas pet i ogovaramo prvu osobu koju stignemo.
Jana: I Kacice , kako ti je sa Maksimom?
Ja: Lepo
Ana: Samo to, daj nam neke socne detalje.
Mia: Jeste spavali?
Ja: Polako, jedno po jedno pitanje.
Jana: Prvo jeste spavali?
Ja: Ne nije hteo , oce da mi da prostora jer mi je to prvi put.
Svaki put kad ovo izgovorim, jeza mi prodje kroz telo , osecam se losom osobom , sto njih lazem.
Mia: Buuu, picka
Jana: Mozda se on plasi
Svi smo poceli da se smejemo.
Ana: Cek jel ovo znaci da samo ja i ti nismo spavale jos sa nekim?
Okrenula se prema meni.
One ovo meni rade namerno ja se kunem. Ovo je karma.
Ja: Izgleda
YOU ARE READING
7 Sprat
Romance"7 sprat i mrak u stanu , znam da imas to u planu..." poznata pesma?