Sedim na casu i razmisljam . Ono nije dobro , ne smem vise imati nista sa Mihailom , zbog Ane. Okrenem se prema njoj i tiho kazem.
Ja: Ana
Ana: Ee
Ja : Nadji mi momka
Ona se pocbe smejati tiho.
Ana: Napokon da pitas. Imam dve opcije.
***
Ovaj razgovor smo nastavile posle casova. Krenule smo napolje i prosle pored stepenista gde je sedeo Mihailo sa drustvom , dok mu je u krilo sedela neka devojka, prvi put je vidim.Ana: Ovako , nocas on pravi zurku , jer mama nece biti. Moras doci.
Ja: Okej , jel to deo tvog plana?
Ana: Daa, tu ce biti Marko i Lazar.
Ja: Ali to su mu najbolji drugovi.
Ana: Kakve veze , ne dodjes mu ti nista.
Ja: Znam , ali ipak . Postoji li neko drugi.
Ana: Pa mogla bi ako oces Nikoline drugove ?
Ja: Oni dolaze?
Ana: Ja sam ih zvala.
Ja: Aj videcu
Ana: Samo se ti sredi , i ostalo ti je sredjeno.
***
Mihailo pov.
Gledam njih dve kako odlaze .
Marko: Dolazi li ona mala Kaca , nocas?
Ja: Nemam pojma, brt. Pozvala ju je verovatno Ana.
Marko: Bice zanimljivo.
Ja: Planiras da je navatas.
Marko: Mhm , par pica i moja je.
Poceli su ostali da se smeju , a i ja sam.
Lazar: Ko je tebi u planu nocas .
Lana: Ti si samo moj , slatkisu.
Ja: Aj mala , odjebi . Imam obaveza sad.
Lana: Sto si tako grub?
Ja : Nerviras me , lutko. Sklanjaj se sa mene.
Lazar: Bi li sevao ovu malecku ?
Ja: Mislis na Aninu drugaricu.
Lazare: Da , brate.
Ja: Aj jebi se , ne tice vas se.
***
Kaca pov.Ulazim u stan , koji je vec prepun i smrdi na pusotinu i alkohol. Zanima me reaguje li njihova majka na ovo, nema sanse da ovaj miris ispari do ujutru.
Prilazim Ani , koja prica vec sa Nikolom , zao mi je da je ometan pa se guram prema sredini stana .
U tom trenutku mimoilazim se sa Mihailom koji za sobom vodi neku klinku . Kroz telo mi odma prodju trnci. Jebote , Mihailo.
Sedam na kauc i za par trenutaka pored mene seda Marko. Necemo se lagati , itakako je seksi.
Marko: Dobro ti stoji ta haljina.
Ja: Hvala
Marko: Mogu li da ti pravim drustvo?
Ja: Naravno
Smeska se i obgrli me jednom rukom , i dodaje mi pice. Koju ja rado prihvatam. Za divno cudo lepo smo se raspricali , nije cak bilo ni neprijatne tisine. Dobro to svakako ne moze , jer jedva cujem od buke stq mi on prica. Posle par likera , vec osetim kako mi se malo manta i sve sto kaze mi zvuci smesno.
Marko: Idemo , malo na vazduh?
Ja: Daa , mogli bii.
Marko: Tako sam i mislio , lutko.
Pocnem se kikotati
Osetim kako me vuce za njim , i posle par trenutaka se nalazimo u sobi .
Ja : Ovo nije vazduh ?
Marko: Kako mislis nije , zar ne dises?
Ja: Daa , u pravu si.
Osetim ispod sebe hladnu posteljinu , i ubrzo njegove poljupce na meni ...
***
JutroBudim se , glava me strasno boli. Okrecem se ali ne nalazim se u svojoj sobi. Naglo se uzdizem u sedeci polozaj i trljam oci. Tad ispred mene izlazi iz kupatila Mihailo sveze okupan , sa svega peskirom preko prepona. Pogled mi je bio zakovan za njegovo telo.
Mihailo: Ne mislim da sam bas toliko hot .
Bgm , jesi.
I nasmesi se sebi
Ja: Sta se desilo?
Hvatam se za glavu i kad se setim stavim ruku na usta .
Ja : Spavala sam sa Marko?!
Mihailo: Dobro jutro
Ja : Nije smesno, kretenu.
Ustajem se i prilazim mu.
Mihailo: Nisam ja odgovoran za to, sama si kriva.
Ja: Bila sam pijana , mogao si nesto uraditi.
Mihailo: Sama si se napila.
Ja: Naravno da nista ne znas , jebao si se sa nekim klinkama , a mene je tvoj najbolji drug jebao pijanu. I kao da sam neka kurva , on ce to pricati svima , i ...i .....
Suze su mi se kupile u ocima , a lupala sam sakama po njegovim grudima. Izuzetno cvrstim
Hvata mi ruke i spusta ih dole , a drugom rukom me hvata za bradu.Saginje se da bi bio moje visine i gleda me pravo u oci.
Mihailo: Zar si stvarno mislia da bi dopustio da te ševa moj najbolji drug dok si pijana? Ili bilo ko drugi?
Ja: A?
Mihailo: Ponasas se kao neka balavica. Nije te niko dirao juce .
Od njegovih reci celo telo mi se najezi , ne mogu da verujem da je ipak to u radio.
Ja: Jesi ti lud , koliko si morao da cekas da bi mi to rekao.
On se samo nasmejao i uzima peskr da bi obrisao kosu.
Mihailo: Bolje idi dole , subota je , tata te ceka.
Ja: Jbt , da . Mrzim te i hvala.
Trceci silazim dole i malo se uredim pre nego sto udjem . Ulazim u stan ali nema nikoga . Cek , danas je cetvrtak. Jebote , Mihailo.
***
Nadam se da vam se svidja , voutajte obavezno.
Da li ste ocekivalu ovo od Mihaila?
Izgleda da ipak i ako je on cvrs , ipak mu je malo , samo malo stalo do nje ili ipak samo zeli da je on jedini koji ce se ševati sa njom? Sta mislite?
Uzivajte;)
YOU ARE READING
7 Sprat
Romance"7 sprat i mrak u stanu , znam da imas to u planu..." poznata pesma?