12

665 17 4
                                    

Zivot zna biti neposten , kao naprimer kad odlucis da odes sa bratom tvoje najbolje drugarice , s kojim niko ne znam da spavas.

Ali sta mozes druge nego da verujes da cinis dobru stvar ... i da verujes da ce sve na kraju ispasti dobro.

***

Molio me je da ostanem sa njim jos jedan dan ovde , i da se vratim. Ali sam mu dala uslov , da mora i on da se vrati ako zeli da ostanem. Moramo pokusati da ovo resimo . Izgasila sam telefon , nisam se javljala nikom , poslala sam im poruku samo , njima troje, da za dan , dva dolazim i da ne brinu . Znam da trazim nemoguce , ali sta da radim?

Mozda bi me neki osudjivali zbog postupka koji sam smislila , ali sve je u nadi da njemu pomognem. Moram priznati i zabavljacuse danas malo...

***
Mihailo pov.

Poslala me je po hranu , nije htela nista sem iz jednog restorana koji je bio bukvalno na drugom kraju grada , al jbg ne mogu joj reci ne.

Postajes , papuca.

Jebote, ne . Ne postajem.

Nepoznato mi je to novo osecanje , al nek ide u kurac , jebeno je dobro.

Ulazam posle pola sata nazad u stan , u kojem se ne vidi nista.

Sta li je smislila ta mala.

Mozda oce ono sto sam joj ja priredio onu noc. Isreno to bi mi dobro sad doslo...ona na meni , jebeno dobro.

Ja: Kaca ?

Pretvaram se da ne znam plan te male .

Kaca: Nadji me

Priguseno sam se osmehnu sa samozadovoljni izrazom na licu.

Ja: Gde treba da idem?

Kaca : Idi pravo .

Pratio sam njen glas koji me je vodio , udario sam par puta u sto i policu , ali sam cuo njen zlobni smeh , namerno to radi.

Ja: Kaca , ako me jos jednom zajebes.

I tad mi je stavila ruke na ledja , ocito se popela na krevet jer mi je ona stavila  povez .

Ja: Ti to mene imitiras.

Kaca: Volela bih da je to.

Sta li je naumila?

Onda me je spustila da sedenm u neki kauc , neobicno nije mi poznato i ako sam ovde dosta puta bio. I cuo sam dva skljoca. Nisam mogao da pomerim ruke , stavila mi je licise.

Poceo sam da se smejem.

Ja: Nisam znao da si takva kucka.

Kaca: Plasim se da jos nisi saznao.

Osetio sam njen jezik na vratu .
Odjednom svetlo se upalilo. Skinula mi je povez.

Kaca: Sad cu da te testiram.

Ja: Na koji nacin mislis?

Kaca: Mozes da udjes .

Zacudjeno sam je pogledao , i onda sam video jednog momka , kojeg do sad nikad nisam video.

Ja: Jel mi se to osvecujes i dovela si mi pedera?

Pocela je da se smeje.

Kaca: Vidis , to je dobra ideja , ali ne. Ovako cemo.

***

Kaca pov.

Ja: Vidi ovako , svaki put kad jos vise pobesnis...

Prekida me momak

Xx: Uzimam je jos vise.

Mihailo: Koji kurac , Kaca ? Ko je on jebote i odakle ova prokleta stolica?

7 SpratWhere stories live. Discover now