Stajale smo ispred auta , cekajuci Mihaila da izadje.
Ana: Trebala si mi se javiti.
Ja: Nema veze , nisam zelela da vam smetam.
Ana: Ma ne bi , nego mi reci sta cemo sa tvojim momkom.
Ja: Marko otpada , nista ne pitaj .
Ana: Da te upoznam , sa Maksimom?
Ja: Sa kim?
Ana: Dobar je drug sa Nikolom , cine se finim.
Fin , zvuci kao dosadan.
Ja: Moze. Nego kako napredujete vi?
Ana: Jos se muvamo.
Ja: Jesi spavala sa njim?
Ana: Zeleo je prislu noc , onda kad smo uzlazili , ali mislila sam da je odma rano.
Ja: Vi ste onda sad zvanicno zajedno?
Ana: Pa trebalo bi , nisam sigurna .
Ja: Poljubili ste se.
Ana: Da , i zeleo je i da spavamo. Ali bolje da sacekam jos koji dan. Da vidim kako nam ide.
Ja: Svidjati se vas odnos?
Ana: Da.
Ja: E super, ali ako budes imala bilo kakav problem , reci mi obavezno. I nemoj da te natera slucajno da spavas sa njim, ako ti ne zelis.
Mislim da ti nisi najbolja u davanju ovih saveta.
Moj glas me napominje, nije isto sa mnom i Mihailom.
Da jeste.
Ne nije , prekini.
Ana: Znam , u pravu si. I hvala , najbolja si .
Zagrlila me je .
Mihailo: Ulazite u kola , dosta grljenja i ljubljenja.
Ana: Ti nam kazes, a kad se vatas sa onim likusama , onda nista ne govoris.
Nasmejala sam se zahedno sa njom.
Mihailo: Ulazite , ili ostajete bez prevoza.
***
Za odmor smo isli kod Nikole , i tad je ona htela da se upoznam sa Maksimom. Iskreno nesam ocekivala takvog momka , isk zgodan je. I zanimljiv za razgovor.
Svide mi se , ono mogu pokusati .
Dogovorili smo se nocas u 20 da izadjemo.Vreme je brzo proslo i vec je bilo vreme za spremanje , Ana je ostala sa Nikolom. A ja sam dosla kuci da bih se spremila. Tehnici ovo mi je prvi dejt , ono zvanicni.
Uvila sam kosu , nasminkala se i obukla usku rozu haljinu i stiklu-sandalu. Pred vratima sam isprskala parfem i izasla iz kuce , krenula sam ranije jer nisam zelela da nesto zajebem. Kad sam zakljucala , u narucje mi upada , pogodite ko, jebeni Mihailo.
Zasto uvek, boze?Ja: Molim te , pusti me sad, idem na sastanak napok...
Zastala sam kad sam ga videla , izgledao je kao da ga je auto sad udarilo.
Mihailo: Bas , lepo ti ides sad na sastanak , uzivaj, zvalavite se , jebite...sta god...
Zavalila sam mu samarcinu
Ja: Sram te bilo
Mihailo: Da to si u pravu , ja sam najgori .
Udahnula sam
Ja : Sta se desilo?
Mihailo: Nista , super je sve , idi ti.
Ja: Mrzim te , ulazi unutra.
Okrecem se po stanu. Trazim kutiju prve pomoci . Okrecem se po stanu i vidim ga kako vadi bocu votke i eksiraje. Brzim korakom mu prilazim i oduzimam mu je.
Ja: Jebote , jesi li ti lud. Ne diraj nista alkoholno. Mozes samo vodu da pijes.
Mihailo: Dobro , mama.
Prostrelim ga pogledom.
Ja: Nije mi do sale sada. Jebeno svaki put kad ti je lose ili kad si u problemu nekako se ja uvek nadjem tu da ti pomazem.
Nesto prica ali ga ne slusam , kad nalazim kutiju idem prema njemu.
Ali se sokiram kad vidim da u ustima drzi cigaru.
Ja: Od kad ti pusis , jebote.
Mihailo: Od sad , sto te briga koji kurac?
Ja: Jer me stvarno to pitas ? Znas mogu i da te ostavim ovakvog , ne vidim razlog zasto ti od svih osoba na ovon svetu ja pomazem , osoba koju koristis samo kad ti je dosadno?
Mihailo: Opet se vata sa nekim likovima.
Ja: A?
Mihailo: Cuo sam je opet , mislim da ce se opet udati.
O tome se ovde radi.
Ja: oh , cula sam je i ja one noci kad si bio pijan.
Odjednom u njegovim ocima se menja nesto , naglo se ustaje i prilazi mi.
Mihailo: Zasto mi nisi rekla?
Sabio me je u cosak. A kroz moje telo je projurila jeza.
Ja: Zbog ovoga , vidis li na sta licis.
Opkoracio me je i onemogucio svaki pokret , spustio je svoje usne na moj vrat.
Ja: Molim te , Mihailo. Nemoj sad , trebam da idem.
Ali nije odustajao , dok nisam vrisnula. A on je nekako izbezumljeno krenuo put nazad.
Mihailo: Sta mi se desava? Postajem jebeni monstrum?
Ja: Molim te sedi , pusti me da ti pomognem.
Mihailo: Nema meni pomoci , jebeno svaki put se ti ti stvrosi i ne znam iz koj jebenog razloga svaki put mi pomognes , i ako ne zasluzujem to.
Ja: Hvala , a sad sedi.
Napokon , me je poslusao. Polako sam mu cistila rane , tukao se sa nekim , to se vidi po modricama .
Ja: Ne svidja mi se kad pusis.
Mihailo: Jebote , koji kurac , jesam ti rekao vec jednom da se ne mesas....
Krenuo je da vice ali je zastao i izvukao cigaru i spustio je na sto.
Mihailo: Sta mislis , oce li se udati opet?
Srce me je zaboleo , zvucao je kao mali tuzni decak koji ceka mamu.
Ja: Ne znam, Mihailo. Mozda si pogresno cuo . Moras se smiriti.
Mihailo: Ne zelim , da se opet uda.Mrzim je.
Ja: Znam , bude srecan sto ti imas bar razlog da je mrzis zbog necega. Sta ja da kazem , ostavila me je kad mi je najvise trebala. Sad se opusti pa cemo videti , sta cemo dalje.
Klimnuo je glavom samo. Kad sam zavrsila , bilo je tacno 8 , mogla sam jos stici sa kasnjenjem nekih 5/10 min.
Ja: Moram sada ici .
Mihailo: Moras li?
Ja: Da, molim te obecaj mi da ces otici u krevet i odmoriti nocas.
Mihailo: Dobro
Ja: Obecaj mi?
Mihailo: Obecavam.
Poljubila sam ga i izasla napolje , nadam se da ce me poslusati.
***
Mhmm , svakim poglavljem otrivam novi delic njihovog zivota.
Ostavite misljenje , sta mislite o njima?
Voutajte obavezno.
Uzivajte;)
YOU ARE READING
7 Sprat
Romance"7 sprat i mrak u stanu , znam da imas to u planu..." poznata pesma?