14

536 18 0
                                    

Dosla je i subota vece , razmisljala sam se do poslednjeg trenutka zelim li da idem ili ne , ali ovih mesec je bilo bas nah u mom zivotu , boli me mnogo stvari , tako da nemam sta da izgubim?

Jos mi otac nije tu , znaci sredjivanje moze dobro da padne...hehe

Da ako nadjem nekog zanimljivog momka , kad meni i Mihailu nije sudjeno , mislim nikad i nismo bili "zajedno" ... mozda je i bolje. Ne spavam ni sa kim ako nisam sa njim u vezi. Kuku , ja ne mogu ni da pomislim da spavam sa nekim ko nije on , mogu mislit sta on radi , verovatno je od ovih 30 dana , jebao 31 likusu... kako nepitajte.

Nego , zasluzujem i ja bolje...

***
Kad sam se napokon sredila , dugo sam se razmisljala da li da se obucem kao slatka devojka ili poziv na sex ... hahahahaha. Naravno ovo drugo , jos se razmisljam.

Da li da obucem najnoviju kreaciju fashion nove pod nazivom "tolk of the town" ... ubili bi me svi koje me poznaju , ali tamo me zna samo ona , i to zna je pod znakom pitanja? ... umem da se cuvam ... moze onda.

Znaci haljina spremna , ako se pitate zasto sam je kupila uopste , pa bilo je namenjeno Mihailu , da je on vidi , ali stigla je kasno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Znaci haljina spremna , ako se pitate zasto sam je kupila uopste , pa bilo je namenjeno Mihailu , da je on vidi , ali stigla je kasno ...

Pa jednom se zivi , dole sam obukla , svetlucave stikla-sandale , nasminkala se i ostalo.

Ulazim u taksi i krecem...

***
Mihailo pov.

U kuci je prepuno , jedva ima prostora da se prodje... uvek me je zanimalo sta se desi sa kucom ujutru kad dodju matorci njima ... al zapravo boli me kurac , njihove brige.

Prisao sam drugovima , i seo oko sanka , eksirali smo jedno , pa drugo pice i upustili se u pricu .

Vreme je odmicalo , oleseni smo svi bili , posedali smo na kauce i igrali igre , a ona nasa prica.

N: Mihailo , gledaj onu malu .

Okrenuo sam se u pravcu u koji je pokazao , nije trebalo puno vremena da primetim devojku na koju misli.

Ja: Jebote , ona ga bas zeli da joj neko zavali nocas , i to zestoko.

A: Aj zovite je ovamo sa nama.

N: Ova ne zeli da gubi vreme ovamo .

Nasmejali su se svi , krenuo ju je dozivati ali se nije okretala.

Ja: Ma ko je jebe , zavalicemo joj posle. Ova ne odlazi brzo.

Okrenuo sam prema njima opet.

***

Sat vremena kasnije.

Moja je prva , drolja mala. Odakle joj hrabrosti da dodje u tome , gadi mi se od same pomisli , ko zna koliko ih je vec primila . Ali me nesto jebeno vuce do nje.

Gledam je sa strane , jebeno dobro uvija , vidi se da je i ona olesena od pica. Neki momak joj prilazi ali ga zaobilazi i krece put stepenica , krenuo sam za njom .

Kad je usla u kupatilo , ispruzio sam ruku i zadrzao da ne zatvori .Ulazim za njom i pritiskam prekidac za svetlo , cujem njen vrisak i onda ugledam njenu facu.

KOJI KURAC JEBENO???

***

Kaca pov.

Vec me mucnina stize od kolicine pica koje sam popila , pomesanih sam muskim dodirima ... momci su ovde odvratni . Mozda je greska sto sam dosla ovamo ovako , ali dok god ne budem spavala ni sa kim , ja sam na dobitku.

Muzika je preglasna , vec mi se sve pomesalo , uputila sam se prema kupatilu , jedva se peobijam kroz ovu guzvu , ulazim u kupatilo i cujem kako je nesto lupilo.

Neko je zaustavio da se vrata zatvore i usao za mnom. Svetla se pale i oteo mi se vrisak kad sam se srela sa tim ocima , koje su prolazile kroz moje.

Ja: M..m..mihailo.

M: Koji kurac.

Od njegovih reci , nisam mogla vise , okrecem se prema wc solji i krecem da povracem.

Osecam njegov pogled na meni , a kako i nece. Ne priblizava mi se , da mi pomogne.

Ja: M..mozes mi p..pomoci.

Jedva sam uzela predah . A on je pitao sa ogorcenjem

M: Koliko ?

Ja: Koliko cega , jebote.

Govorim kroz uzdah , a on se spusta i skuplja mi kosu.

M: Znas ti . Ne zanima me do sad , nocas sa koliko?

Boli me od kolicine prezira u njegovom glasu.

Borim se sa suzama , jos mi to sada fali ... zar stvarno on to misli o meni.

Ja: Petorica.

Ali nesto u meni me tera da lazem , da se inatim.

Cula sam podsmeh , stisnuo mi je jace kosu . Stajala sam iznad solje , napokon malo smirivsise , ali suze mi jos nije primetio . Osetila sam kako me je pljastio po dupetu i stisnuo ga.

M: To si postala , obicna kurva . Jesu li te razvukli odjednom ?

Kroz podsmeh je rekao i dalje drzavsi me za kosu jako.  Taman kad sam se malo smirila od povracanja , stao je iza mene i krenuo da mi zavrce haljinu.

M: Ni gacice nisi obukla, toliko lako.

Sad mi je sve prekipelo.
Iscupala sam glavu iz njegove ruke , a u ocima su mi vec kupile suze.

Ja: Nisam se sa nikim jebala.

Proderala sam mu se u facu.

M: Postala si tako laka.

Osamarila sam ga i pribila se u cosak , gledavsi ga pravo u oci , suze su mi vec krenule da se slivaju preko obraza.

Ja: Zar stvarno mislis da sam sa nekim spavala posle tebe?

Obrisala sam lice i usta.

Ja: A hteo si da me jebes sada , bez icega , dok povracam , dok sam pijana , dok sam nemocna. U sta si se pretvorio?

Zastao je , zacutao je , prisao mi je polako , ispravio se nadamnom.

M: O cemu pricas ?

Ja: Da, Mihailo , to je za tebe nezamislivo. Mislis da mi je bilo lako ? Dok si ti svaku noc jebao neku.

Sve sam izbacila sto sam imala u tom trenutku iz sebe i izletela iz kupatila.

***
I tako , sta se sve izdesava sa njima dvoje. Pa ovo nema nigde. Uzivajte i voutajte.





7 SpratWhere stories live. Discover now