Spremam se za skolu , tata je vec otisao na posao , tako da obicno budem ujutru sama .
Cekam na parkingu da sidje Ana i Mihailo , koji nas vozi u skolu . Bude malo neprijatno , ali to je obicno samo sa moje strane , on se ponasa kao da se nista i nedesava evo vec dva meseca .
Ana : Kaca , imam da ti pricam nesto posle . Kad stignemo .
Ja : Jeli upitanju ?
Pogledam je upecatljivim pogledom , da vidim dal se radi o Nikoli , jednom momku iz nase godine .
A ona se zakikoce i klimne glavom.Mihailo: Slobodno pricajte , zabolje me , ne morate se sporazumevate kao pecinci.
Ana: Ostavi ti nas , pricacemo kako ocemo.
***
Mihailo pov .
Znam tacno da pricaju o Nikoli , nekom malom balavcu . Ali neka ih dok samo pricaju , ne interesujeme.
Juce mi je bilo zanimljivo sa ovom malom Kacom .Stizem u skolu i prilazim stepenicama , kod mog drustva i pozdravljam se sa njima. Cim sednem pored Lazara, mog najboljeg druga, osetim nokte otpozadi , odma je prepoznajem po jakom mirisu parfema . Brzo mi se zavaljuje u krilo .
Lana: Trebalo bi nocas da svratis kod mene.
Ja: Ako budem imao vremena , lutko.
Ona se pocne smejati iritantnim piskavim smehom , ali mi ne smeta .
Uzivam sa njom ponekad.
Cuje se zvono za pocetak casa .Lana: Ajde preskocimo prvi cas i idi sa mnom.
Ta ideja mi dobro zvuci , pa i uradim po njenom. Taman do treninga da se izduvam malo , ali jebem mu svaki put mi pukne film na treningu .
Nisam oduvek bio ovakav , ovo je pocelo nakon prvog razvoda roditelja , ali kad se ona udala opet i opet i opet , sve se promenilo .
***
Kaca pov.Izlazim sa casa i krecem prema toaletu , kada krecem da udjem , unutra zacujem buku . Neki zenski glas , rekla bih stenje? ...
Xx: Mihailoo... jace... jace
Zgadi mi se to sto cujem , i odma izlazim , prosla me je volja za kupatilom , pa se vracam na cas .
Znas i sama da se jebe sa svakom
Cujem svoj unutrasnji glas , ali ga zanemarujem . Na odmoru , sedimo i slusam Anu dok mi objasnjava sta se sve desilo juce. A kad spomene juce meni samo u glavi vrte scene od veceri s njim.
Ana: Slusas li ti mene u opste??
Ja: Izvini , odlutale su mi misli na trenutak.
Ana: Nisi cula sta sam ti rekla??
Ja : Nisam izvini.
Ana: Nikola me je zvao da dodjem na utakmicu.
Ja : Stvarno??
Ana : Daaa
Pocela je da skakuce i ja zajedno sa njom. Kad su se zavrsili casovi otisle smo na teren , utakmica je trebala svako malo da pocne. Njoj su oci bile uprte samo na Nikolu , dok sam ja lutala pogledom po terenu .
Devojke su pocele da vicu i dozivaju Mihaila , a tad sam ga i ugledala , odma mi je proslo kroz glavu reci one devojke iz kupatila.Cula se pistaljka za pocetak utakmice , islo je sve kako treba dok neki igrac nije udario Mihaila loptom u glavu , znala sam sta sledi , on je bio kao eksploziv sa kratkim fitiljom , odma je nastala pobuna , a zamalo i tuca . Sudija ga je poslao na klupu zbog nasilnog ponasanja , izletao je sa terena
Ali Ana nije obracala paznju gledala je samo u Nikolu , ja sam instiktivno ustala i krenula napolje , srecom Ana to nije primetila.
Ja : Mihailo?
Dozivala sam ga , zatim sam cula udarac u svlacionici i odma uletela tamo .
Ja : Mihailo
Okrenuo se prema meni , lagala bih ako bih rekla da nisam osetila trnce koji su prosli kroz citavo telo , u ocima mu se videla bes. Kreno je prema meni dok se nisam nasla pribijena uza zid , opkolio me je rukama sa ove strane , progutala sam knedlu , ali sam znala da nikad ne bi udario devojku , nije picka.
Mihailo: Sta trazis ovde Kaca?
Rekao je nekim podrugljivim glasom.
Ja : Htela sam da vidim kako si
Mihailo: Evo vidis , kako sam , super , sad mozes da ides .
Ja: Necu.
Mihailo: Molim?
Podigao je obrvu.
Ja : Dok se ne smiris necu otici.
Mihailo: Zasto se kog kurca mesas . Ako mislis da imas neku obavezu prema meni , nemas , jebem te kad ocu i to je to.
Ovo me je zabolelo , ali nisam smela to da pokazem.
Ja: Zasto zapocinjes tucu , kad te je slucajno udario.
Odjednom zamahnuo je ruku i raspalio o zid , tacno pored moje glave , ali nije mi ni dlaku s kose dotaknuo.
Mihailo: Ups , ruka mi je slucajno odletela.
Na sta sam se ja trgnula, okrenula glavu prema njegovoj ruci i videla krv.
Ja: Vidis sta radis .
Uzela sam mu ruku i povukla prema umivaoniku , ali ju je on istrgnuo .
Mihailo: Nisam trazio jebenu pomoc.
Ja : Daj mi tu ruku .
Rekla sam smireno , vec su mu se desavake ovakve situacije , znala sam da moram biti samo smirena.
I poslusao me je , za divno cudo. Sprala sam krv s sake i obrisala je.
Mihailo: Zasto ovo radis , kad te samo koristim?
Ja : Eto .
Rekla sam i ako sam osecala neku bol u sebi , kad sam videla da se smirio vratila sam se na tribine.
Ana: Gde si bila?
Ja : Do kupatila. Kako igra Nikola?
Ana : Najbolji je.
Ja : Nisam ni mislila drugacije.
Rekla sam s osmehom.
Ana: Sta ti je s rukom ?
Pogledala sam u nju i videla tragove krvi.
Ja : Dobila sam.
Stvarno , Kaca , to je najbolje sto si mogla .
Ana : Fujj
Samo sam se osmesila i pocesala po glavi.
Ana : Moramo i tebi naci nekog momka , pod hitno.
Ja : Nacicemo nesto, bitno da si ti srecna.
Zagrlila me je i poljubila . Kad sam videla , da Mihailo ulazi na teren , pojavio mi se blagi osmeh , a tad se i na tribinama culi zenski glasovi koji skandiraju njegovo ime.
***
Dva poglavlja u jednom danu , u svakom poglavlju ce te upoznavati ove dve licnosti.Zanima me vase misljenje sada , sta mislite o Kaci a sta o Mihailu?
Voutajte i zapratite me .
Uzivajte ;)
YOU ARE READING
7 Sprat
Romance"7 sprat i mrak u stanu , znam da imas to u planu..." poznata pesma?