Nedelju dana kasnije...
Sedim u svojoj sobi s Maksimom , zvanicno smo zajedno , moj prvi momak.
On sedi naslonjen na krevet a ja u njegovom krilu . Zelela sam da zaboravim sve vezano za Mihaila.
Maksim: I tako smo isli na utakmicu...
Sad ili nikad , Kaca.
Stavljam mu prst na usnu da bi prekinuo sa pricom . Okrecem se prema njemu da sedim . Prislanjam svoju usnu njegovoj , a on uzvraca.
Hvata me rukama za noge i blago pritiska . Spustam se na dole i skidam mu majcu , ostavljam mu vlazne poljupce po citavom telu , dok ne dodjem do farmerki . Krecem da mu ih otkopcam , ali zastajem i pogledam ga u oci.Ja: Imas kondom?
On stavlja njegove snazne ruke na moje .
Maksim: Kaca , mislim da ne bi trebalo da zurimo .
Ja: A?
Maksim: Ti si nevina , ne znam da li si spremna za ovo , sad si verovatno pod uticajem ili sta vec.
Da , nevina sam. Aha...
Ja: Da , ovaj ...ali zelim te sada.
Maksim: Znam ljubavi , ali daj jos malo vremena.
Ja : U redu, u pravu si.
Ne mogu da verujem , prekinuo me je kad sam bas zelela.
Maksim: Gde je kupatilo?
Pokazujem mu kuda da dodje do njega , i bacam se na krevet.
Odjednom cujem smejanje koje dolazi spolja. A zatim vidim Mihaila kako proviruje kroz prozor.
Stavrno??
Maksim: Ja gledam i ne verujem. Bas ti zavidim momku .
Govori to tako ironicnim glasom , i umire od smeha. Smejala bih se i ja ali je jadno...
Ja: Idiote , ti nisi cuo za privatnost.
Mihailo: Niste radili nista bezobrazno pa da ne smem da gledam , lutko
Namiguje mi, mrzim ga
Ja: Sklanjaj se , i ne spijuniraj me vise .
Kako se ovaj sklonio , tako je Maksim usao .
OSUDJENA SAM NA IMENA KOJA POCINJU SA SLOVOM M...Maksim: Jesi pricala sa nekim?
Ja : Mhmm , sa Anom preko telefona.
Lazem svog prvog momka , divno.
Ostalo vreme smo proveli kroz pricu i grljenje, a zatim je i on otisao uvece , a ja sam ubrzo i zaspala.
***
Jutro
Opet cekamo Mihaila , da bi nas povezao do skole . A Ana i ja samo se raspricale. Ne moze da veruje da nije hteo kad sam trazila.
Ana: Ali mzd je u pravu , nevina si jos. Postuje to.
Zasto svi to spominju
Ja: Pa dobro , to da. Ali ipak...
Dolazi Mihailo i krece da seda u auto , prolazi pored mene i sapuce mi na uvo diskretno.
Mihailo: Cujem da je bilo ludo sinoc.
Ja: Nosi se
Pre bi crkao nego propustio sansu da me isprovocira.
***
Prolazim pored Mihaila i njegovog drustva , cujem da pricaju o utakmici , koja je ove subote.Zelela sam da budem neprimecena , ali onaj idot , Marko mi sprecava put.
Marko: Cao Kaca. Neces ni da mi se javis?
Ja: Zasto moram da ti se javim?
Marko: Oho ho...tako igramo.
Stavio je njgove ruke oko mog tela i stisnuo me je , kako je samo ljigav...
Ja: Pusti me , idote.
Marko: Nisi tela onda , onda ces sada.
Celo telo mi se streslo, prisetila sam se noci na zurci. Nerviralo me je sto je Mihailo samo sedeo i gledao , kao da je u bioskopu a u krilo mu je zavaljena neka likusa.
Srecom dolazi Maksim i odguruje ga.
Maksim: Sklanjaj se od nje.
Marko: Ko si ti?
Maksim: Njen momak , idote. Pustaj je.
Marko: Ooo , neces da kazes sta si radila sa mnom svom momku.
Sokirano ga gledam.
Ja: O cemu ti pricas?
Maksim se okrece prema meni pucivajuci mi upitan pogled.
Sa strane se dere neka likusa : bice tuceee.
Ali je zanemarujem
Marko: Znas kakve ti usne ima devojka..
Ja: Prekini
Maksim: Jel to istina , Kaca?
Ne verujem da me pita ovo , okrecem se prema Mihailu .
Ja: Reci nesto , bio si tamo.
Mihailo: Nemam pojma, znam samo da ste bili u sobi .
Jel moguce da lik ovo prica?
Marko: On je na mojoj strani ,lutko. Sta si mu ti?
Okrecem se prema Mihailu , koju izgleda nezainteresovanu .
Kuckin sine , ne mogu da verujem . Marko se okrece prema Maksimu i nastavlja.
Marko: A tek telo , i kad mi je sela na...
Maksim ga prekida i zavaljuje mu saku u lice.
U roku od par sekundi , nastao je pomet , a oko nas su se okupili djaci , koji moroni jebote.
Napokon su se razdvojili , tj ucenici su ih neki razdvojili . Uhvatila sam Maksima ispod miske i krenula da ga vodim kuci . Lice mu je bilo krvavo , zastala sam na kratko i okrenula se prema Mihailu.
Ja: Samo si tu sedao i nista nisi uradio, nadam se da si ponosan na sebe.
Cuo se neki muski glas.
Xx: Idi te kuci , jadnici.
Samo sam mu uputila pogled i krenula kuci.
***
Eto novo poglavlje , nadam se da vam se svidja , postaje napetije.Ostavite utiske i voutajte.
Uzivajte;)
YOU ARE READING
7 Sprat
Romance"7 sprat i mrak u stanu , znam da imas to u planu..." poznata pesma?